Haklısın aslında çevrendekiler de farkında fakat haklı olduğunu görmek istemediler veya görmediler. Bu seni ne kadar zorlardı?

#Haklılık çabasındansa mutlu kalmak😎🌸✌🏻

Haklısın aslında çevrendekiler de farkında fakat haklı olduğunu görmek istemediler veya görmediler. Bu seni ne kadar zorlardı?

#Haklılık çabasındansa mutlu kalmak😎🌸✌🏻

En çok başımı ağrıtan beni zorlayan bir konu. Reel hayatımda da olsun burada da olsun doğrusunu biliyorsam ona göre ispat etmeye çalışırım. Özellikle başıma gelen bir olay anlatayım. Diğer telefonuma ses kayıt programı yüklemiştim. İş yerinde bir sorun oldu. Anlatmaya çalışıyorum hala yok filan diyorlar. Çıkardım ses kaydını dinlettim ne yapacaklarını şaşırdılar. Bu tür olaylar çok gelmiştir başıma ve genel de haklı çıkmışımdır.
Sen haklıyım diyorsan net haklısındır eminim👍🏻🥂
Estağfurullah ama haklı olursam susmam net ✌️🌹
Evet😄🥂
Hayır beni sinirlendirmez pek çünkü ben haklıysam zaten kimseye kendimi inandırmak ya da haklı olduğumu kanıtlamak çabası içerisine girmem.. ki eğer haklıysam elinde sonunda benim haklı olduğum da ortaya çıkacaktır.. bazı insanlar o kadar cahil ki maalesef.. ne kadar laf anlatsan da bazı insanlar anlamazlar.. kafaları beyinleri kıt olur anlamaya öğrenmeye kapalı olurlar ben o tür kişileri sevmem ve konuşmam da zaten.
Öyle cahile laf anlatılmaz✌🏻👌🏻
Haklı olmak güçlü yapar ama mutlu yapmaz. Haklı olduğunu bile bile bazen orta yolu bulabilmek için haksız konumuna düşer, düşürülür.. İnsan sosyal bir varlık. Haklılığıyla bir ömür tek başına yaşayamaz.. Birileriyle haksız da olsalar iletişimi devam ettirmesi gerekiyor..
👍🏻🥂💜✌🏻
Konuya göre değişir ama söylemem gerekeni söyledikten sonra çok da umursamam zaten benim dediğime geliyorlar
👍🏻😎😎
Rica ederim tatlı şey💜
Cevap
21Cevap
Haklıysam buna inandırmak için uğraşmam tabii mahkemede filan değilsem.
Sensin demek sıyrılmak anlayana yeter.
🥂👍🏻👍🏻
Hemde çok 👍 haksızlığa hiç tahammülüm yok sonuna kadar mücadele ederim ispat edene kadar uğraşırım o işin peşini bırakmam taki hatasını anlayıp özür dileyene kadar
Haklı olduğumun farkındaysam eğer diğer insanlara da durumu açık açık göstermişsem o saatten sonra kimin neye inandığı zerre umurumda olmaz :D
İnandırmak için uğraşmam, ben bir kere söylerim inanıp inamamak onlara kalmış.
Evet canım haklısın🌸
Hayır, benim haklı olduklarımı kimseye kanıtlamaya çalışmam ve haklı çıkarmaya çalışmam kesinlikle.. benim doğrularımı inanmaması ben umursamıyorum. Kanıtlamaya çalışan kişiler boşuna sarf ediyor kendi enerjini harcıyor. Kanıtlamaya çalışmak yerine yol vermek bu beni daha mutlu kılar..
Haklı olduğumu düşündüğümde buna insanların inanması gibi bir ihtiyacım olmuyor. Ben zaten yeteri kadar süzgeçten geçirmiş ve buna karar vermiş oluyorum. Önemli olan ben içim rahat şekilde haklı olduğuma inanıyor muyum sorusunun cevabı. Haricinde hepimiz görmek istediğimiz kadarıyla yorumlarız her şeyi ve herkesi, fazlasına dışarıdan müdahale edilemiyor maalesef.
Evet, sinirlendirir. Lafı eveleyip, gevelemeye hiç lüzum yok. Benim kanımca, genç ve henüz yeterli bir olgunluğa erişememiş herkes, kendi düşüncelerini iyi bir şekilde aktaramadığında veya anlaşılamadığında; insan olmanın getirdiği bir zayıflıkla kızar.
Zaten diyemem ki gerçek bir şey var ortada ben ağzımı açamam bana da olanlar olur mesela desem aslında olay bu benim başım yanar kız yüzünden o yüzden o haklı olacak maalesef ve kuzen olayı duyulursa tabiki beni suçlucaklar beni kurtaran da iftira atacak ne olacak zaten kız için beni suçluyor bu aile artık ne dediyse millete bunun için de suçlucaklar zaten annesi küçükken kızı ona anlattı inanmadı
İnandırmaya çalışmam, bir kere söylerim inanır inanmazlar kendileri bilir. İşi gücü bırakıp benim gibi etten kemikten biri ne kendimi mi ispatlayacagim geç onu geç 🤌
Eskiden haklı olduğumu kanıtlamaya calışırdım elimde bi kanıt olmadığı sürece kimse bana inanmazdı, artık calışmıyorum ama genelde inanıyorlar hsjahajah hayat tuhaf ya.
Harika🤣🤣🌸
Sen herhalde psikologtun
Mazoşist ve sadist eğilimler hakkinda düşüncen nedir
Evet çok sebebi var burada uzar bu🙃
Bak farklı bir kaç sebebini biliyorum
Ama özellikle bir kısminin doğuştan olduğunu düşünüyorum
O doğuştan kısmı için önerebilecegin kitap belgesel var mi
Doğuştan olanlar için anlaşılır bir belgesel ya da film dikkatimi çeken olmadı. Ama sadist mazoşist konulu dersen çok film var tabi onu anlatan. Hep genel olarak konu temalılar benim gördüklerim.
Kısacası bilen varsada
Biz bilende bilmiyoruz
Yok öyle olsa bilirdim eminim. Ama yok. Dediğim gibi sadoizm ve mazoşist ne olduğu anlamak için filmler çok. Doğuştan şu kadarını diyebilirim nedenini. Anne karnında anne zorlu ve şiddet gördüğü bir hamilelikten geçerse bu çocuğada yansır. Anne karnından çıkınca aile ortamı ebeveynler aşırı şiddet uygulayan mesela çocuğa yaramazlık yapınca eline ütü basmak bu çocuğuda psikolojik etkiler ve ceza sisteminin can yakıcı şeylerle olması gerektiğini düşünür. Kendini de cezalandırırken acı duyacağı şeylerle cezalandırması gerektiğine karar verir.
Mazoşist olmasada eğilim gördüğüm kızın ailesinin gayet normal insanlar olduğunu söylüyordu hatta iyi insanlar
Anne mutlaka kötü hamilelik geçirmiştir ya da kişi sosyal çevresinde sürekli dışlanan bir tiptir veya hayatta çevresi dolu gözüken iç dünyasında aşırı yalnız insandır.
Peki bir insanda sadizm nasıl olusabilir
Aynı hep temelleri isim değişmiş çoğunda ve fiiller. Aşağılanma değer görmeme gerginlik birçok psikolojik sıkıntıların temelinde var olan şeyler😌
Çıldırtıyor beni bir kaşık suda boğmak istiyorum varya hani anlatmaya kelimem bilamiyom daha 😂😂
🤣🤣
Umrumda olmaz isterse haksız desin o haksız dedi diye ben haksız olmuyorum
👌🏻🥂🥂💅🏻
Haklı olduğumu bildiğim sürece kimin inanıp kimin inanmaması ile ilgilenmiyorum sonuçta ben vicdanım ile baş başa kalıyorum ve vicdanım rahat mı onunla ilgileniyorum.
Bir kez açıklarım eğer ikinciyi isterse bu onun sorunu olur..
Bile bile yanlış anlamak için uğraşan birine ne kadar çabalayabilirim ki..
Haklı olmak zorunda değilim. Hatta haklı olmak istemiyorum. Üzüyor çünkü. Hem suçlu hem güçlü tavırlar karşısında sinirleniyorum.
Kendimi açıklamak çok yorucu geliyor uzun süredir yapmıyorum
Haklı olup haksız ve suçlu muamelesi görüyorsam sinirlenirim...
Tabi sinir olurum. Ama er ya da geç çıkar ortaya.
Uff kim neye inanmak istiyorsa ona inansın çokta umrumda
İsyan ediyorum boyle zamanlarda hakkaniyet kırmızı cizgilerimden.
Evet haksızlığa tahammülum yok, haksızlığa uğrayan kim olursa olsun savunurum
Laf anlatmak yerine umursamaz davranırsan kuduruyorlar. Deneyimle sabit 😌
Evet ama artık uğraşmıyorum çünkü insanlar işine geldiği gibi davranıyor
Hemde cok fazla ve en sonunda bırakırım ipini ve silerim
Başlarda çok sinir oluyordum ama şu an beni anlamak istemeyen insanların bilinçli yaptığını algılaıdm ve umursamıyorum 🤣
Hayır çünkü hitabetim güçlüdür
Muhakkak ikna ederim
Uğraşırım ama ikna ederim
Sakinimdir sinirlenmem.
Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin hakliysan haklisindir
Her zaman haksız hakliyi bastirirmis hep öyle oluyorum
Evet sırf bu yüzden arkadasligimi bitirdim
Tüm çelişkileri gözünün önüne serdigime rağmen bana inanmadığını belli ediyordu ben de arkadasligimi bitirdim zaten sonra benim haklı ciktigim ortaya çıktı
Bitmesi isabetli olmus canım boşver🌸
Kim inanırsa inansız kendimi inandıracak değilim.
Aynen öyle👍🏻😜😄🌼
😃😃
Hayır, psikolojik olarak yıpratır.
Yıpratır🌼
Doğal olarak evet sinirlenirim
Sinir bozucu en iyisi ispatlamaya çalışmamak👍🏻
haklıyım diyorum anlasana
Sinir katsayını arttıracak tepki🤣
Evet. (Kısa ve Net)
Evet sinir bozucu😑
Birde aşağılıyorlar delirtiyor insanı😑
Evet iş dünyasında bu daha çok😌
Kendilerince üstün (otorite) oluyorlar işte 😏
Sinir olurum evet
Uğraşmamak daha iyi😜
Sen çıldırdıkça daha da üstüne giderlerki tamam sensin demek en güzeli🤣
Kimseyi bişey inandırmak zorunda değilim artık
Uğraşmam ki bir jere söylerim diğeri umrumda olmaz
Boşuna niye sinir stres olayım ki. Zaman bile harcamam. İsraf olur.
Sinirlenirim sinirden ağlıyorum maalesef inanacak olan da inanmıyor
Önceden evet artık susuyorum
evet ama o tür durumda konuyu manipüle ederim
Hep yaşadığım bir şey zaten takmazdım çok
Hemde nasıl sinirlendirir
Düşününce bile gerildim yakar küle çeviririm orayı
Evet çok yaşadım sinirimi bozdu bu durum
Benim içim rahatsa insanlar beni ilgilendirmezz
Evet en kötü şeylerden biri
etse de uğraşa girmem
Çok fazla sinirlenirim
Sensin de geç öyle insanlara başka birşeyde demek gerekte ayıp olur şimdi boş ver sen anladın👍🏻🤣😎
Hemde çok sinirlenirim
Sinirlendirir
SinirlendiriyorDU
Evett
Evet
İyi isen haklı olamazsın
E doğal olarak
Umrumda olmazlar
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?