#O gibi kişiler her daim kendileri haklıdır kendilerine göre. Siz de konuşma sonunda onların haklı olduğuna inanır mısınız yoksa kendi haklılığınızdan taviz vermez misiniz🙂?
Haksız olup da haklılığını iddia eden çok fazla insan var. Bir yere kadar direniyorum sonrasında aman boş ver kendi kendine inanmak istediğine inansın diyip bırakıyorum. Ona inandığımdan değil uğraşacak enerjim olmadığından.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır.. çünkü ben olaya bakarım. eğer bir kişi bana karşı haksız ise haksızlık yapmışsa zaten dünyalar bir araya gelse bile ben haklı demem o kişiye.. hatam varsa özür dilerim ama hatam yoksa o kişiden özür beklerim dilemiyorsa da zaten iletişimi keserdim. :)
Adaleti, özür dilemeyi ve teşekkür etmeyi bilmeyen insanlarla zaman öldürmem.
Beşer olmanın hafifliğini yaşamalı insan. Hatanın yapılabileceği kanıksamalı. Bizim yıkılamayacak duvarlara değil insan olmanın acizliğine ihtiyacımız var.
Bir kadınsa bu, zaten haklı olmamasının imkanı yok, bir kadın ben haklıyım diyorsa boşuna çene yormaya gerek yoktur, haklı olduğunu kabul etmek gerekir. Çünkü, kadın her zaman haklıdır. 😂
Bazı insanlar öyle bir manipüle ediyor ki karşı tarafı, insan ister istemez "acaba haksız mıyım" diyor. Bu tarz manipülatif insanlarla karşılaşa karşılaşa da artık taktiklerini anlıyor, haklılığından taviz vermemeyi öğreniyorsun. Bu yüzden o baskın çıkıyorsa susana kadar ben de konuşurum.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Haksız olduğunu size karşı bile inkâr eden kişiler sizi de konuşmanın sonunda haklı olduklarına inandırabilirler mi🙂?