Ona hakikaten dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece müteessirdim. “Bunun böyle olmaması lazımdı” diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti..
Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali

Ona hakikaten dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece müteessirdim. “Bunun böyle olmaması lazımdı” diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti..
Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali

Bir erkeğe teslim olmak ne demek, sevilmek ne demek, sevmek ne demek, özlemek ne demek, kalpten, ruhtan hissetmek ne demek. Yaşattığın tüm güzel duygular için binlerce teşekkür. Kimse seni incitmesin. Sevil ya hep sevillll
Yılların verdiği en iyi bildiğim yorgunluktan biriydi , insanları tanımak. O yüzden bir şeyleri açıklamana gerek yok. Ben kullandığın cümleden de , kelimeden de aklından düşünceyi de kalbindeki yerimi de iyi bilirim. Bana kendini anlatma , ben seni senden de kendimden de iyi bilirim.
Ben teşekkür ederim
O zaman gizliden söyleyeyim ki beni görsün. Hatalı bir kelimeydi söylediğim maalesef ama bu zamana kadar sana çok kötülük yapanı bile affettin de beni affedemedin. Oysa çok kıskanılacak bir arkadaşlığımız vardı şimdi düşmanları sevindiriyorsun.
Kötü olmuş
Herşeyin hayırlısı ✌️👏
Amin
Kuranı Kerim’de diyor ki
İsra suresi 84. ayette geçen "De ki: Herkes, kendi mizaç ve meşrebine göre iş yapar.
Eig için teşekkür ederim 🙏🏽
Rica ederim
Cevap
34Cevap
Kürt mantolu Sabahattin Ali diye isim mi olur Allah'ına toplama şahin gibi ne bu böyle.
O burayı okuyor olsaydı sakin ol her şey geçecek, düzelecek derdim.
Kürt değil kürk😒
Kürk mantolu Madonna kitabindan alıntı
Sabahattin Ali yazar... kültürlen azcık
Kültür şokuna uğradım resmennnn
O diye birisi yok benim için. sen okuyorsan sana günaydın diyim :D sdfsdf
Söyleyecek olsam yüzüne de söylerim zaten
Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep hep yeniden başlamak isterim.
Özdemir Asaf🫶
Ben sevilecek birisi değilim
Ağlarsın mendilin
Olurum
Hapsiririsin kolumu uzatırım
Mesaj atsan
Saniyesinde atarım.
Hastalansan
Yalın ayak evinize koşarım
İyileşene kadar
Pencerenin altında sabahlarım
Üşüsen ceketimi veririm
Yağmur yağsa
ellerimle şemsiye olurum
1440 dakika bir gündür
Seninle 1 dakikayı o gün sayarım
Ecel gelse
Önüne geçerim
Sirani alırım
Dedim sana
Ben sevilecek
Birisi değilim/Fatih bilen
Düş yakamdan jennifer düş bizden olmaz 🤦🏻♂️ bana olan sevdan suya yazı yazmak gibi olmaz annem olmaz
Guzelim soruyu tiye aldin ya pü
Aklıma o geldi ama 🤧
beni çok şaşırtıyorsun dostum bir sosyalist başlarda kemalist yazardan alıntı...
"ben seni aslında çok sevmiştim" derdim.
😀yazarlarin tercihleriyle alakali değilim sözleri guzel
evet dili güçlüdür zatı muhteremin
senin gönlün daima meshur ve musahhardır, mazursun.
sen gamın ne olduğunu hiç bilmedin, mazursun.
ben sensiz bin gece kan yuttum, sen bir gece sensiz kalmadın, mazursun.
Bu kimden
ahmed gazali
Cok iyi
Entelektüel yeni tabirle aydın eskisiyle münevver kişilikleri severim var sende bu cevher...
Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu. Anlamazlardı.
İnci tanesi bayılıyorum sana ya çok tatlı bir enerjin var Maşallah. İnşallah bir ömür cenneti yaşarsın
Amin teşekkür ederim
Ona söyleyeceğim her şeyi söyledim ve yazdım artık tek kelime etmek istemiyorum onun hakkında 🙂
O diye birisi yok geçmiş benim için geçmişte kalmıştır
Bebişim onun yerine bi Ton insan olur nası yazıyım hsmdjsms daha ona söyleyemiyorum 😅
Seni tanıdığıma pişmanım Allah senin belanı versin "o". Derdim ahdldi
Burayı okuyor olsaydı buraya bir şey yazmazdım. Jfjfj
Bişey demek istemezdim ne hali varsa görsün
Daha ne kadar bekleteceksin. Bin şu beyaz atına gel hadi gıcık 😤
Kimsin olm sen senden haberim bile yok 😂
Nerde ne halt yiyon 😂🤣
"Bizi kıskananları gömmem uzun sürdü ama hepsi bitti bebeğim"
Evinin önünden cenazen kalksın kırdığın yerden kırıl
Hafızamı kaybetmiş rolü yaparım karşılaşırsak günün birinde. Tanımıyorum gibi davranırım.
Seni çok seviyorum keşke bu sevgim karşılıklı olsa hayatında seni bırakmayacak tek kişi bendim ama sen bunu göremiyorsun
İstediğiniz zaman bir insanın hayatından çıkıp giden siz olduğunuz halde, tekrar denemek için geri döndüğünüzde bıraktığınız hasarın farkında olarak yapın bunu, lütfen.
Bir şey söylemek istemiyorum
tülayy yüvana dön noğlursun
Hahaha
Yazarsam yabancı dilden kaldırırlar
Türkçe de kabul
😀he ex yenge yabancı jsjss
Ne bilim herkes eskiye yazdi ya ondan şaptım
O kim, kimseye bişey demiyorum 😄
Ben okuyorum bana desene
Seni, apayrı, çeşit çeşit güzel güzel severimmmmmmmmmm
Napıyon len şrefsizz
Kız net 😂😂
😀
ben sana demiştim pişman olursun diye 😂😂
Hep bu laf dinlememezlikler bi dik başlılık, bi burnuna dikine gitmelik falan filan aman neyse
boş ver boş ver deme bit şey 😂
Gel sarılalım seni çok özledim derdim😍
Soru linkini atın ona jsjs okusun
Okumasına gerek yok o beni bilir.
Geçecek hepsi bana minik marul yaprağım. Sen mutluluğu iliklerine kadar hak ediyorsun.
Bana değil #be olacak. KS yorum düzeltme güncellemesi getirse keşke 🤦
Yazdım her şeyi …
Lann k*pek gökte ararken yerde buldum seni 🤣
Ciddiye aldığım kimse yok o yüzden birine diyeceğim bir şeyde yok
O kim bilmiyorum ama ona hayatta başarılar diliyorum 😂
Üçüncü sınıf bir lokantada masaya bırakılan bahşiş gibisin.
Ne işin var burada derdim
Hiçbir şey söylemem. Dilimi yorduğuma değmez
Nasıl bensiz hayat? Çölde susuz gibi demi :)
her şey çok güzel olacak.
Bi 200 lira versene derim
Şeyime kadar yolun var
Bazı vedalar çaresizlikten.
Şimdi ne desem boş😃 sarılmamız gerek şu an😂
ahh ahh neler derdim de burası yetmez :)))
Kelimelerimi onun için israf etmeyeceğim..
Allah yolunu açık etsin
ne halin varsa gor derdim
burada takılacağına açta kitap oku derdim.
Sana olan hislerim ciddi ve olguncaydı
Keşke hiç tanımasaydım seni
Bu yazıyı ithaf edebileceğim kimse yok.
Bir an önce gelsin 😄
O kim 🤔
Sana kalmis kim olsun
Alfabenin 18. harfi olarak yerinde kalsın 😂
Allah yolunu açık etsin.
Para kazan kızlardan uzak dur. Yatirim yap
Hasaaaaaaannnnn 🔊🔊🔊
Özledim♥️
Eskide kaldı abicim eskide inan bitirdim.
O kim?🙄🥲
Yazmazdim bisey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?