O burayı okuyor olsaydı, ona ne söylemek isterdin?

Ona hakikaten dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece müteessirdim. “Bunun böyle olmaması lazımdı” diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti..

Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali

Ne alemdesin yaşama sevincim benim?
Ne alemdesin yaşama sevincim benim?

#inci🖤

O burayı okuyor olsaydı, ona ne söylemek isterdin?
Cevapla