Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence bu değişiyor genellikle.. yani kadın erkek diye ayırmak yanlış ama genelde kadınlar oluyor evlendikten sonra biraz daha sosyal hayatları azalıyor gibi ama aynısı erkek için de geçerli olmalıdır
Değişiyor. Hiç unutmam 12 yıllık bir arkadaşım vardı. Evlediği zaman karantinadaydım. Karantına bittikten sonra şöyle bir konuşma döndü arada. Evlendim dedi artık. Hayırlı olsun ccok sevindim dedim. Artık sık sık görüşemeyeceğiz dedi malum evliyim dedi. Tamam dedim . Bir daha aramadım taaaa kendisi arayana kadar. Aradı beni, aramıyorsun duydum şirket açmışsïn (dalga) falan dedi. E evlendin dedim :) yani demem oki. Evliler farklı bir boyuta geçiyor galiba.
Erkekler bir tık daha bırakıyor kadın merkezli yaşıyorlar sanki gözlemlediğim bu.. kadınlar daha bir sosyal daha bir adamın sabrını zorlayıcı oluyorlar