Benim var arkadaşlar. Ege şivesi manyak komik oluyor. Mesela yıllar önce yasanan gercek bir olay var.
Sene 1990 lar. Olay Denizli de geçiyor. Denizli merkez de minibüs duraklarında minibüsün birisi yolcuların dolmasını bekliyor.
30 dakika geciyor. Minibüs doluyor. Ama şoför hala bekliyor. Yolcular homurdanmaya başlıyor. Ama şoför oralı değil.
Sonunda yolculardan birisi kızarak şöyle sesleniyor;
"G*tveceksen g*tveee, g*tveemiceksen başka g*tveeceklee vaaa" 😀😀😀

Sene 1990 lar. Olay Denizli de geçiyor. Denizli merkez de minibüs duraklarında minibüsün birisi yolcuların dolmasını bekliyor.
30 dakika geciyor. Minibüs doluyor. Ama şoför hala bekliyor. Yolcular homurdanmaya başlıyor. Ama şoför oralı değil.
Sonunda yolculardan birisi kızarak şöyle sesleniyor;
"G*tveceksen g*tveee, g*tveemiceksen başka g*tveeceklee vaaa" 😀😀😀


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
komik hikayem yok ama şive iyidir
Hayır yok gadası
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!