Aslında Türk dizilerini pek sevmem. Hatta hiç sevmem ve izlemem, çünkü biyerden sonra sacmalamaya başlıyor , hatta çalıkuşu da sacmaladi , kaliteli bir dizi olamadı. Bununla beraber calikusunda bazı sahneler ve fragmanlar hoşuma giderdi. Şu fragmanları hala izlerim hatta, özellikle bir alttaki fragmandaki salıncak sahnesi çok sıcak ve romantiktir. Bir gün ben de o şanslı hanımla yapacağım :)
bir alttakinde de çok güzel sözler ve bakismalar geçmekte. Ancak bir de şunu farkediyorum. Osmanlıda beyefendisinin giyim kusami daha güzel değil mi , şu endama bakın. Tabi Burak abimizin de bunda payı var :)
bir alttakinde de çok güzel sözler ve bakismalar geçmekte. Ancak bir de şunu farkediyorum. Osmanlıda beyefendisinin giyim kusami daha güzel değil mi , şu endama bakın. Tabi Burak abimizin de bunda payı var :)
bir alttakinde ise aslında Kamran ferideyi bozmasina rağmen ve dalga geçmesine rağmen, çok güzel sozler söylüyor. bakın
Siz neler dusunuyorsunuz? Bu feride adama şiir yazdırmaz mi :) ? bu arada, bundan daha romantik sahneler vardi ama hem uzun hem de videoları kesmek gerekiyor. İsteyen varsa bana mesaj yoluyla ulaşabilir :) saglicakla kalın
Siz neler dusunuyorsunuz? Bu feride adama şiir yazdırmaz mi :) ? bu arada, bundan daha romantik sahneler vardi ama hem uzun hem de videoları kesmek gerekiyor. İsteyen varsa bana mesaj yoluyla ulaşabilir :) saglicakla kalın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar