AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Olur gizli olsam bile tahmin edebileceğinizi düşünüyorum.
Buyrun.
Sendeki durum çok daha nevrotik. İnsanlara değil, fikirlere olan bağlılığın çok gelişmiş. Zihnindeki fikirler kolayca silinebiliyor, yenilerine açıksın, ama zihnindeki hisler, o kanıksanmış hisler silinmiyor. O büyük derin gözlerini açtığında, gerçekten görebilenler için çok şey saklı.
Utangaç değilsin fakat göz önünde olmak istemiyorsun, daha sessiz, daha derinden ilerlemek istiyorsun. Bilgiyle gösteriş atmak değil amacın, zihninde kurduğun planın aynı oranda ölçütte ilerlemesi.
Fransızca bir söz var "Davranışlarını rastlantıya bırakmama zorunluluğu" diye,
Discours su la nesssite de ne pas se audvio*(unutmuş olabilirim bu kelimeyi) au hassard,
Davranışlarını önceden kontrol etmek istiyorsun. Ama hislerin o kadar baskın ki. Kolay yükselen birisi değilsin, kolay kendini akıntıda kaptıran birisi değilsin, ama bazen kendini öylece bırakmak istiyorsun, birisine, bir eşyaya, bir insana, bir canlıya. Onun ne olduğu, ne söylediği, ne hissettirdiği değil, senin orada sana bir bariyer olan canlı silüetin olması yeterli.
Yalnızlığı seviyorsun ama toplum içinde analizi de seviyorsun.
😄
Fransızca biliyorum, burada çok yaygındır ve evet yine doğru, nasıl yapıyorsunuz acaba bu tahminleri..
Belki de uydurup tutması olabilir diyeceğim değil gibi de..
dün de benzer soru sordum hiç yanlışım yok
çünkü tahmin etmiyorum, yani gizli kullanıcısınız, bunun neresini tahmin edebilirim
birçok olasılık var yanlış çıkabilirdi, mesela biraz daha sanatsal yaklaşalım,
sizdeki nevrotik baskınlık şu şekilde yorumlayalım,
büyük bir pencere önünde bir piyano, akşam, yağmur yağıyor, dışarıda cyperpunk tarzı bir atmosfer
ve o piyanonun önünde bir şarap, ve siz piyanonun başında oturuyorsunuz ama çalmıyorsunuz
arka planda şu eser çalıyor plaktan
"Madama Butterfly, Act II: Un bel dì vedremo"
Sevdiğiniz için mi tahminlerde bulunuyorsunuz yoksa beceriniz olduğu için mi
insanların şaşkınlık ifadesi ve doğru olduğuna dair söylediği merak ve heyecan dolu tavırları gururumu okşuyor, besleniyorum, ayrıca hislerimi taze tutmak için bazen böyle şeyler yapmak gerekebiliyor
Anlıyorum açık, net ve dürüst cevabınız için teşekkür ederim
her şey 3. göz, enerji, hisler ve tanrı hediyesiyle ilgili
ben teşekkür ederim nezaketin için
🙏🏻
kıçından sallıyorsun yani
Görelim bakalım kıçım ne kadar sağlammış , gizli olman bir şeyi değiştirmiyor
Senin için önemli olan şey sana neyin ne yarar sağladığı. Pratikte güzel olabilir, hoş olabilir, ama sana ne verebilir? sana ne vaat edebilir? duygularının esiri değilsin, içindeki gücün sahibisin. Senin için gerçek bir yalanda olabilir, bir yanlışta olabilir, ahlaki olarak eksik da olabilir hiç fark etmez, sen bir şeyi gerçek veya doğru kabul ettikten sonra onun etik tartışması bitmiştir. O artık sana göre normaldir.
İçinde daima hınç, ve kıskançlık var. Bu aslında bir şeye sahip olamadığından değil, sahipsin, ama bu çocukluktan bu yana sende olan bir şey. Ne kadar şeye sahip olursan ol doymak sana göre değil, daha fazlasını istiyorsun.
Sana göre 5 tane kalitesiz ayakkabı olacağına, 2 tane kaliteli ayakkabı, markalı ayakkabı olsun daha iyi.
Kaliteye değer veriyorsun ama eşyanın tabiatı üzerinde.
Ruhunda o kadar fazla çözülmeyi beklenen sorun var ki, sorun şu ki kendine çok güveniyor ve aşırı materyalistsin. Dış dünyaya karşı güçlüsün ama henüz göremediğin yer içerisi
materyalist değilim ayrıca kaliteye değer veririm ama eşyanın tabiatı üzerine değil. dış dünyaya karşı çok da güçlü değilim içeriyi de görüyorum ve sorun şu ki kendime güvenmiyorum. yanisi kıçın pek de sağlam değilmiş
Olur
Şöyle bir söz var, "Entelektüel düzeyde başarı için önemli olan istikrardır" diye. Senin için önemli olan şey istikrar. Belki o gün yapman gerekeni az yapıyorsundur, ama hiç yapmamaktan daha iyidir. Az da olsa yapıyorsun içinde o görev bilinci var.
Normalde büyük takıntıların yok, ama bir şeyi takıntı ettiğinde bunu hiç kimseye paylaşmadan içinde günler, haftalarca büyütebilirsin. Bir hedefe korkunç bir şekilde odaklanma, ve güç istenci var. Ama burada en büyük zaafın ortaya çıkıyor. Sen her şeyi kontrol ederken hayatında, sporunu, zihnini eğitirken, bedenine önem verirken, işte tesadüflerin getirdiği bazı durumlar aklını başından alabilir.
Tepkisel bir zihnin yok. Yani bir olay yaşandığında o anda soğuk kalabiliyorsun.
Normalde büyük takıntıların yok, ama bir şeyi takıntı ettiğinde bunu hiç kimseye paylaşmadan içinde günler, haftalarca büyütebilirsin. Bu aşırı doğru :D teşekkürler
Atış serbest
Senin için derinlik önemli. Biz canlılar 3 boyutlu bakıyoruz dünyaya, işte buradaki 3 boyuttaki derinlik, seni özel kılan şey. Bazen bir noktaya, bir kokuya, saatlerce düşüp sana anıları zihnine düşürten zamanlar oluyor. Bu tüm gününü etkileyebiliyor. Anılara kıymet veriyorsun ama bunu şuanki yaşında anladın. Gençken de belirli bir derinliğe sahiptin (ergenlik) ama o zamanlar anılarını check in yaptırmıyordun. Yaşıyordun ama onları tutmuyordun. Şimdi kıymetleri anıları ellerinde saklamak için bir keşiş gibi çöllerdesin. İçindeki arayış daha yeni başladı bakalım ne zamana kadar sürecek
Teşekkürler ederim yorumun için
Ver bakalım knk
Senin için gerçek duran ve sabit bir şey değildir. İnsanların değişebileceğini bildiğin için, zevklerin ve onlarla geçirdiğin zaman hep "anlık". An içinde sahip olduğun zevklerin keyfini biliyorsun. Ama buradaki temel şey, o an içinde tepkisel bir zihin oluşuyor. Yani seni sinirlendiriyor, geriyor, mutlu ediyor, baskılıyor. Ama normal sinirli insanların aksine, sinirini içinde dövüp, demiri soğutup, intikamı soğuk yemeyi seviyorsun. Senin için mesele oynamak. Avınla oynamak. Avı yemek güzel ama, onunla oynamak, göz göze gelmek, eğlenmek, daha güçlü bir his veriyor sana.
En büyük zaafın toplum içinde birisi seni rencide ettiğinde başlıyor. Kontrolünü kaybediyorsun. Birisine karşı nedensizce nefret besleyebilirsin. Mantık önemli senin için ama, aklındaki o deli yan daha baskın
Ver bea.
Dün seni yaptım unuttun mu :d
Ben dün ne yediğimi bile hatırlamıyorum.🤦
evett
Senin zihnin arabesk bir zihin. Bir şeye değer veriyorsun ve olmuyor, olmayınca ve karşılık göremediğinde başlıyorsun ağıtlar yakmaya. Artık zihnindeki o şeye dair her şey kötü. Örnek vermek gerekirse bir çiçek kokluyorsun, şansına 1000 çiçekten 1 tanesi kötü kokar sana denk geliyor ve diğer tüm çiçeklere dair artık takıntılı bir umutsuzluk ve hoşnutsuzluk besliyorsun.
Sana göre bir şey ya baştan iyidir, ya da baştan kötüdür. Sonrasında değişime açık değilsin, bir balık baştan kötü kokuyorsa, onunla ömür boyu anksiyete altında yaşamak sana göre değil.
hahasdha bu kadar da olamaz