Kendini hiçbir şeye zorlamamak gerek, olmayınca olmuyor maalesef...
https://www.instagram.com/reel/C8cxeUmNE-C/?igsh=MTVsd3Z0MXh0aDFtcw==
İyiyse cami yaptırsın diyenler?
Kendini hiçbir şeye zorlamamak gerek, olmayınca olmuyor maalesef...
https://www.instagram.com/reel/C8cxeUmNE-C/?igsh=MTVsd3Z0MXh0aDFtcw==
İyiyse cami yaptırsın diyenler?
Bunu güncellemeye eklemelisin ki ortalık karışsın :
İyi ise damat olsun sksjjsj
Bize bizi üzecek tipler lazım
İyi ise cami yaptırması yeterli 😂 Üzmekten ziyade sadece iyi diye olmaz, duygu lazım tabii.
Cami yaptırsın sözünün aynısı o
İş dünyasında iyi ise kızıma damat mı alacağım işe alıyorum işi bilsin derler….
Yani olay şu iyi insan doğru insansa bu iyi bir şey….
Şimdi popüler kültürde başlayan enteresan bir konu var “ his” diye bir konu
“ his yok“ sen duygu demişsin … bu güzel bir konu aslında güzel soru sormuşsun 🙃 bunla alalalı makalelerde enteresan. Özetle
Bu “ his “ ama Justin Biebera oluyor mesela 😅
Evleneceğin insana olmuyor….
Bunla alakalı benim de şu sorum vardı : Karga mısın, Bülbül mü? ↗
Hıı, bizde de şey derler; beğenmeyen küçük oğluna almasın 😂 biraz o hesap. Senin cümleni duymamıştım daha önce, anladım. Justin Bieber'ı da pek sevmem. His şart, yapacak bir şey yok 🤷🏻♀️😅
Hayır farkındalık şart…
O his yok diyorsun ya ne biliyor musun? Soruya gel …. Mutlu olma korkusu
Mutlu olma korkusu değil...
Mesela herkes mutsuz ki bunpopüler kültür de normal ve bilindik hal
Sen biriyle karşılaşıyorsun dövmeli, serseri (Justin biber değil Tarkan de ona) ama libidosu düşük aslında ama serseri vibe var … o kişi seni mutsuz edeceği belli ama sen “çekicilik hissediyorsun “ toxik his
Sonra biri karşına çıkıyo efendi düzgün “ iyi insan 😂” kaslı yakışıklı eğitimli tam mükemmel damat … Mutlu olmamak için 1 tane sebep yok… hem de libidosu genetiği her şeyi inanılmaz iyi
Ama be oluyor? “His yok” neden çünkü ona evet dediğin an mutlu olacaksın ve bilinçaltın bunu kilitliyor ….
Bunu Game Over korkusu olarak nitelendiriyorlar yani mutlu oldum hayatım bitti çok sıkıcı SON ve bu bilindik değil bilindik olmayan insanı korkutur
Ama mutsuzluk daha çekici çünkü aksiyon daha fazla ve bu tanıdık daha normal ve yakın geliyor….
Çözüm ne peki önerilen: çok basit madem “his” yok yaklaş karşı tarafa zorlama olarak değil … maksat burada şu sana biri hissi var senin yok… ama mükemmel biri… ozmaan “birbirinizi ikna edin” yani ne demek isteniyor :
Kaçma ! Mutluluktan kaçma! Yaklaş aranızda hissin elektrik yoksa gerçekten o kişi vaz geçecek zaten ki burada sen haklı çıkmış ama hiç bir şey kaybetmemiş oluyorsun …. Ama o haklı ve gerçekten bir his elektrik varsa da o sendeki blokaj kalkıyor ve mutlu oluyorsun….
Ve gerçekten doğru kişi De bu blokaj oluyor….
Tarkan, Justin biberda olmaz
Bu “ his yok “ olayı iyi bir işaret yanı
Söylediğin şeylerde haksız olduğunu düşünmüyorum, evet bunun psikolojideki yeri tam olarak anlattığın şekilde. Fakat bu kadar kesin yargı bildirmek doğru değil. Diyorsun ki bir yaklaş, bir dene, yine olmazsa zaten bırakacak. E tamam yaklaştık, denedik, olmadı işte. Mutluluk korkusundan değil ki bu, sarılmak istemiyor canım, içim almıyor ne yapayım?
Serseri erkek sevene lafım yok, daha kendi olgunluğuna ve öz saygısına erişememiş insandır o, başka açıklaması yok.
Hayır bak burada yaklaş asla sevgili olmak değil… öyle kaçmamak olay… sana değer veren biri var demi…
Sen diceksin ki sağlıklı bir birey olarak bu değere değerli bir şekilde karşılık vererek …” teşekkür ederim “ ve içindeki durumu açıklıcaksın…. ve aranızda bir elektriğin olmadığı görüşünü paylaştın ama “red “ cevabı olarak değil sağ iletişim
Sonra o da bir elektrik hissi görüşü paylaşıyor.
Aslında burada iki farklı görüş var….
(Piskolojik açıklamada temel unsur tabi şu, bir çekim varsa ki bu karşılıklıdır ! Tek taraflı çekim yoktur kuralı! Yani ya o iyi çocuk yanılıyor ve çekim yok , veya sende blokaj var gibi gibi)
Ozaman şu söyleniyor yaklaşırsan ( ki bu ilişki sarılma öpme asla değil) insani olarak sağlıklı iletişim kurulursa ya o çocuk bir dakka benim ki yanılsama dicek ya da sen kör kütük aşık olacaksın
Bunu uygulamalı en çok yaşayan benim heralde. İyi biri olmak bizim kuşağın favori etiketiydi. Şimdiki aşklar analitik.
Matematik bilsemde bir türlü geçemedim bu dersi bende. İyi olmak iyidir. Benim tek umudum dünyadaki iyi insanlar.
Birisi iyi diye onunla ilişki yaşayamazsın. Denemeye kalksan dahi eğer hala bir şey hissetmiyorsan iyi diye kendine de zulmetmeye gerek yok.
Eğer kişide bu hisleri oluşturan şey fiziksel bazı özellikler ise zaten bunları söylemesi normaldir. Bizim beğenme dediğimiz şey aslında bu ikisinin karşımıdır. Bu karşımda hangisini çorbaya çok koyarsan onun tadını alırsın.
Cevap
8Cevap
Yüreğin hissetmediğini hissettirmeye çalışmak nafile bir çaba. Olmayacak olanı oldurmak, zorlamak, gönlün istemediğini mantıkla doldurmaya çalışmak, irili ufaklı bir bedel yaşatır insana. Hayatın doğal zircinlerini kırmaya çalışılmamalı. Bırakalım o zincirler paslansın.
Üstüne söyleyecek sözüm yok, o kadar haklısın ki 😌
Teşekkür ederim.
Yani bir yerden sonra illaki soğurum. Karşı tarafa yazık. İnsanların kalbini bu kadar kolay kırmamak gerek.
Bence de karşı tarafa da yazık. Denedin olmadı, zorlamamalı.
Aynen öyle.
Hayır asla karşımdaki iyi olabilir ama bir his ve ya duygu olmadan asla bir ilişkiye başlamam
Doğrusu o bence de.
Kızım ben bu gün beğendiğimi yarın beğenmeyen biriyim napayım iyiliğini 🤭🤭🤭🤣🤣
Sen cami yaptırsın diyenlerdensin tamam 😂😂
Sana deger katacaksa neden olmasin simdiye kadar denediklerinden daha ii olabilir
Bu düşünceyle yola çıkıp hiçbir şey hissetmediğinde olan karşıdaki insana oluyor işte.
Olaya nasil baktigina bagli ciddi bir iliski istiyorsan evlilik yolunda bence mantikli olabilir bundan önce ki iliskilerin kötü gitti ise bu belki sana deger verdiği icin mantıken daha ii bile olabilir
Yine de zorlamana rağmen hislerinde değişiklik olmuyorsa olacak iş değil. Ben sevgi duymadığım biriyle evlilik de yapamam. Mantıkla olacak iş değil bu.
Sen bilirsin tabi daha iyisini ama deger veren artik bulmak zor olduğu icin elde ki imkankarida kullanmak gerekie diye düşündüm
Karşıdaki insana istediği sevgiyi ve ilgiyi vermek içinden gelmedikten sonra ne kadar sürer bu böyle?
Bilmiyorum cidden ama sevdiklerinden ne gördün ki bunu düşünürüm
Bir arkadaşımı bir arkadaşıma bağladim şimdi ailelerini karşılarına aldılar evlencez diyolla
İyi biri olması yeterli bir sebep değil
🤣 🤣 Cami çok para sadaka versin
Sen sus 😂
🤣 Büyükler konuşur asıl küçükler dinler devir çok değişti
Hayır bunu yapmam
Zorlamam.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?