Erkek ilgisi görmeyince çok depresiflelişiyorum neden?

Ergenlik başladığından beri böyle ve umurumda değil beni kullanıp atmaları 1-2 gün erkeklerle konuşmayınca depresifleşiyorum

1 hafta başkasıyla bi hafta başkasıyla story falan atmaktan çekinmiyorum yeni birileri kalmadıysa kendim merkeze inip tek başıma içiyorum ve başka erkekler buluyorum

ergenlikte de hep online büyüklerşe konuşup dururdum tek derdim beğenilmekti

Erkek ilgisi görmeyince çok depresiflelişiyorum neden?
Cevapla