Erkeklerden ilgi almadığım zaman kötü hissediyorum?

erkeklerden ilgi almadığım gün enerjim düşüyor değersiz hissediyorum kendimi. en ufak hoşlandığımdan bakış alamazsam ya da hoşlanmadığımdan ilgi kötü hissediyorum. mesela bakış aldığım gün beni kimse tutamaz enerjik olurum. hep kendimde değişiklik istiyorum yeni bir kıyafet almak gibi saç değiştirmek gibi
Erkeklerden ilgi almadığım zaman kötü hissediyorum?
Cevapla