Karşıma hoşlanabileceğim erkekler çıkıyor ama ben onlar için kendimi hep eksik hissediyorum neden böyle?

Yani yaşım oldu 24, düzgün bir ilişkim de olmadı ama karşıma çıkan düzgün insanları fiziğim görüntüm itiyor gibi. Anlaşabileceğim bazı kişileri kaçırdığımı bile düşündüm. Kendime bakmaya çalışıyorum ama bir işim olmadığı için ekonomik durumum da iyi değil.
Karşıma hoşlanabileceğim erkekler çıkıyor ama ben onlar için kendimi hep eksik hissediyorum neden böyle?
Cevapla