Kendimi fazla kötü hissediyorum. Özledim demek erkekler nasıl anlıyorlar, ne yapmalıyım?

Ayrıldığım adama onu özlediğimi söylemek istiyorum, aynı zamanda ona hep ben seni özledim diyemiyorum. Onun hikayelerni falan artık açmıyorum uzak durayım diye ama olmuyor. O sürekli bakıyor bana ama ne ses ne mesaj yok. Onu ne kadar sevdiğimi ona ne kadar değer verdiğimi biliyor.. görüştüğümüz zaman o da bana karşı güzel davranıyordu elinde tutar gibi ama yine de adam bağlanmak ilişki kurmak evlenmek niyette değil, henüz istemiyor.. o yüzden de uzaklaştım..

Kendimi fazla kötü hissediyorum. Özledim demek erkekler nasıl anlıyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla