AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Herkes delphi kahini oldu hayırlısı neler var görelim 💁♂️
Kadın olsaydım Vesta olmayı tercih ederdim ama neyse 😛
Senin hamurun çok daha değişik. İçinin bir kısmı öyle hassas ki, bastırıldığında kendi kabuğuna gömülüveriyorsun. Eğer o hassas noktanı hatırlamazsan, birisi basmazsa yaşamda gerçekten kendine güveniyorsun. Sanata, müziğe, resme, ve bilinmeyene dair sorgun var. Bu sorgu her şeyden önce bir cevap aramaktan ziyade, sen yolda olmayı seviyorsun. örnek veriyorum,
sorunun başlangıç noktası -a, bitiş noktası -b, a----------------------b
sen bu aradaki "-------" şeyde, alemde yolda olmayı seviyorsun. keşfetmeyi seviyorsun. sığ bakmaktan ziyade her şeyi kabul eden bir yapın var. bu her şeyi kabul edişteki cesaret, kendine zarar vermeyecek kadar olgun yetiştirmenden kaynaklanıyor. bilen insan korkmaz, korkan ise duvarlar örer.
sendeki duvarlar daha içsel. limbik sistemindeki kaç, don, savaş organizması sende daha çok kaçmayı teşvik ediyor. bu güçsüz olduğundan değil
1-karşıdaki kişiye ne söylersen söyle anlamayacağını biliyorsun
2- uzun süren kavgalarda ikna olmasan bile gardın çabuk düşüyor
bu gardın düşme olayı, duygusal bir düzlem. bana kalırsa, ailendeki çok hassas, merhametli, ve sanatsal kadının sana ışığını vermesinden geliyor. ama ailede pasif, korkak birisi var ki bu da senin ışığını engelliyor. genetik.
Evet genel olarak doğru şeyleri söylüyorsun. Daha fazla neler olabilir merak ediyor insan. Ipucu almış olsam bile yorum yeteneğin farklı senin. Acaba öyle bir şey var mı diye sorguladım. Ailede pasif biri var babam Sanatsal olarak Annemde onu görmüyorum ama ablam ve kardeşim sanatsal yeteneğe sahip yazmada. Ben de gizli yazicilardanim. Evw yolda olmayı seviyorum bu doğrudur. Evet keşfetmeyi seven tarafım var. Anlamaya çalışıyorum.
Olur tabi buyrun
Dışarıda gösterdiğin senin bir "etik değerleri" var ama içindeki senin etik düzeyi çok farklı. Dışarıda iyi rol yapıyorsun, ama kendi içinde, yapamazsın. İnsanlarla konuşurken belirli bir düzeyde onların suyundan, müziğinden konuşabilir, ama kendinle baş başayken daha farklı zevklerin var. Senin için bir şey yanlış ya da doğru olması, onun yapılması ya da yapılmaması gerektiği anlamı taşımıyor. Bir şey sana zevk veriyorsa, yaparsın,-bu içindeki bastırdığın duygu, dış yüzeyde ise korkmayan birisi var. İlişkiler, insanlar, sana zarar verse de korkmuyorsun. Onların sana ne kadar zarar vereceği değil seni korkutan, seni korkutan bir gün bir şeyin, bir hissin, bir arzunun, birisinin, bir eşyanın veya bir rüyanın ardından takılıp yarınlar yokmuşcasına oto kontrolünü kaybetmek. Gidecek bir yer bulamamak. Yalnızlığıseven bir nick yapmışsınız ya büyük bir yalan o işte o :)
bir şey hariç hepsi doğruydu teşekkür ederim
Evet
senin için mutluluk, hani o çocukken duyduğumuz ses,
"hadi denize gidelim"-dir
senin için mutluluk ansızın gelen şeylerde gizlidir, bu seni istemsizce tebessüm ettirir
hayatında kendine kendine güldüğün, konuştuğun o kadar an var ki, eğlenmesini iyi biliyorsun ama kendini üzmesini de iyi biliyorsun, hayatında kumarı seviyorsun. kumar dediğim, riskler anlamında. risk senin için hayatın bir parçası, kaybetmekten korkmuyorsun ama onursuzca birisi hakkını çalarsa veya seni yüzüstü bırakırsa, kimseye göstermediğin o pençelerini göstermekten asla çekinmezsin. konuşmayı seviyorsun çünkü meraklısın. merakından zarar görmedin ama merakının gittiği yolda tutkuların seni biraz ele geçirmiş gibi görünüyor. bunu kendine itiraf edebildiğin ve reddini yapmadığın gün, bugünden daha güçlü olacaksın
Et bakalım hoş geldin
teşekkürler
senin için önemli olan şey karşılığını alabilmek. bu hayatta bir motton olsaydı şu olurdu "verdiğim kadarına layiğim, ve aldığım kadarına layiksin"
yani, senin için insanlara vermek, bir şeyler vermek, kolay, önemli olan alabilmek. eğer beklentilerini karşılaşamazsa o insanla irtibarını kesersin. yüz göz olup samimi tavırlar sergileyip sahte bir yüz takınmazssın, yani ortamına göre hareket etmezsin, ortamı sen belirlersin.
işin tuhaf yanı, bu tarz insanlar genellikle depresif olur, ama sen kendini bu konuda da eğitmişsin ve kendi yolunda, an içinde kalabiliyorsun. birçok şeyi kafaya takmamayı becerebiliyorsun. senin için önemli olan hedeflerin (ok) ve azmin (yay) bu ikisini gerdiğinde kendini aşil gibi yenilmez olduğunu biliyorsun
Kafaya çok takarim bu konu haricinde doğrusun
Olur.
Dışarıdan görünen ile, içindeki sen arasında, içindeki sen ile olmak istediğin sen arasında, olmak istediğin sen ile insanlara davranmak zorunda olduğun sen ile neredeyse hiçbir alaka yok.
Çevresel faktörlerin de etkisiyle insanlar seni belirli bir düzey sakinlik ideasında görüyorlar, değerlendiriyorlar. Bu artık yadsınmış böyle. Ama gerçekteki sen öyle değilsin. İçinde ne fırtınalar kopuyor ne şimşekler çakıyor. Güçlü bir auran var. Ama bunu kimse farkında değil, aslında belki sen bile çünkü henüz kendini değiştirebilecek o güçlü zıplamayı yapmadın.
İçindeki düşler, idealler, bazen o kadar seni yerin dibine sokuyor ki içinde, bunu biri duysa acaba ne der histerisi bile sana panik yaptırtıyor. Ama içindeki sesi susturabilecek gibi değilsin. İçindeki ses sadece oynamak istiyor. Küçük oyunlar, küçük hazlar, küçük mutluluklar. Basit şeylerden mutlu olan birisi var orada. Ama eğer en dip içine gitmek istersem, orada elit , ve soylu olmak isteyen birisi var ama o kadar derinlerde ki bu istek.
Olur, edin.
Çok fazla ayrıntılarda boğuluyorsun. Bundan hem zevk alan hem zarar gören kaç kişi vardır bilmiyorum. Bir problem yoksa bile kendine bir problem bulmak ve uğraşmak istiyorsun. Bu takıntı düzeyi bazılarında delilik, gülme, çılgınlık ile akarken sende daha farklı. Sende adını koyamadığım bir ciddiyet var. Bu ciddiyetin altında her şeyin kendi oto kontrolünde ilerlemesini isteyen, belirli bir sınırı, mesafeyi her zaman korumak isteyen, yürürken ardında ayak izlerini belli etmek istemeyen bir kadın var.
Eğer kışın bir ormandaysan ve karın üzerinde yürüyorsan, sırf birisi seni takip edip rahatsız etmemesi için bile o ayak izlerini silebilirsin. Uçuk bir takıntı düzeyi, ve bu gizlenen bir durum da değil, birçok insanın çevrendeki farkında.
Tutmadı ciddi bir yanım yok ki bu benim hayat tutumum olsun. Ayrıntılara dikkat ederim ama hayatı da ıskalamam
Evet
Gelenekçi birisin, ama tuhaf olan şu ki gelenekçiliğin içindeki sorgulamaları, ruhsal sanatını etkilememiş. Bir yanın gelenekçi bir yanın ise yenilikçi. Bu karmaşıklık hayatının her bölgesinde hissedebilirsin. Desteklediğin şeyleri gönülden sevebilir, ama onların seninle sonsuza kadar gitmeyeceğini bilirsin, senin için önemli şey tadına bakmak. Süreklilik değil.
Sürekli aynı yemekten fazla yemek yerine, biraz biraz ama farklı yemekler daha güzel.
İçinde bastırdığın şeylerle yüzleşmek için cesarete ihtiyacın var. Olmak istediğin sen, yaşadığın sen değil. Seni baskılayan şey ise zaman. Onca zaman belirli bir şişenin içinde yaşamak, ama sonra bu şişe yerine başka bir şişeye geçmek, bu korku. Bir fıçı da olabilir diyojen gibi :)
Oha çok iyi. teşekür ederim🙂
Et bakalım.
geleneklere bağlı birisin
senin için bir şey ya siyahtır ya beyaz, mesela birisi karşına çıkıp da onun "kıvırdığını" düşünürsen senin için orada bitmiştir. bir şey net olmalı ve sonradan değişmemeli. bir şey sonradan değişiyorsa zaten bu hiç yaşanmamış demektir, sana göre. bu yüzden sevdiklerine sadık ve sadakatla bağlanırsın ve aynı şeyi beklersin. ani gerilmelerin, ani sinirin, aslında içindeki kimseye göstermediğin hassas tarafından geliyor. insanların seni duygusal görmesini istemiyorsun çünkü çevrendeki insanların duygusal olmaya zayıflık oalrak gördüğünü biliyorsun. özünde sinirli birisi değilsin, özünde meraklı birisin, ama çevresel tutuculuk seni olmadığın bir benliğe itmiş
Oha ya şu an buna inanıp dinden çıkmak istemiyorum ama birebir doğru la.
Et bakalım
senin için mutluluk 2 türlü.
1- anlık
2- uzun vadeli
kendini anlık zevklere kaptırmayacak kadar olgunsun. senin için önemli olan, uzun vadede sana ne sağlayacağı. zaten bu da iki tip insanı belli eder. sen uzun dönem için çaba harcarsın. eğer bir şey kısa süre sonra senin olmayacak ama o kısa süreliğine sana heyecan verecekse, hiç vermesin daha iyi. sen tutarlı, kararlı ve uzun vadeli olana aitsin.
en büyük korkularından birisi, kimilerine göre dert edebilecek bir şey değildir. benim düşünceme göre senin en büyük korkun, birisine, bir şeye emek verdikten sonra, o şeye sahip olamamak. mesele yeniden denemek değil senin için. mesele tüm dikkatini, odağını verdikten sonra bu şekilde başarısızlık, kabullenememek. korkun, tanrıya isyan etmekten, korkun, aslında dinine göre en büyük yine de sınavın.
küçük şeylerle mutlu olabiliyorsun, fakat kendini pervaneye kaptırmayacak kadar olgun yetiştirmişsin. senin için küçük tesadüfler olumlu anlamlar taşır. bazıları anksiyete yapar mesela, oysa senin için pozitif düşünce ve negatif düşüncenin yeri ayrı. meraklısın, ama merakının gittiği yere hep temkinli bakıyorsun. heyecanlısın, ama her şeyi içinde söndürebilecek gücün de var
Bu kadar güzel bir analiz görmedim 😱
Olur
senin için zevkler anlıktır. uzun vadede hiçbir şeyin garanti olmadığını, insanlara zaten güvenmediğini biliyorsun. işin tuhafı, kendine de normsal olarak hareketlerine güvenmiyorsun. dolayısıyla bir insan senin için sadece bir idea. kendini kaptırmamaya çalışsan da, olur olmadık zamanlarda bir şeyin tutkusu altına giriyorsun. dönemsel olarak kendini bir müziğin, kişinin sanatçının, oyunun vb etkisi altına giriyor ve ona sarıyorsun. zamanı geldiğinde mi? zamanı geldiğinde ise, diğerlerine yaptığın gibi bir köşeye atıyorsun. senin için yaşam, suyunu iyice sıkabildiğin bir ıslak havluya dönmüş vaziyette.
her şeyi bi noktaya kadar kontrol edebilsen de, yazgıcı bir kimliğin var. bu yüzden bir noktadan sonra "bu benim yazgım, ilerlemem gereken yol" diyerek, kendini kandırıp karanlığa yenik düşmüşsün. sana zarar veren şeyleri önce yargılasanda, artık kendini bunların zararlı şeyler olmadığı, bire bir senin özel benliğin olduğuna inandırmışsın. en büyük korkun mu? bir zamanlar en büyük dileğindi. kabuklarını kırmak.
Helal, iyi çözmüşün beni cidden. Cinler aleminden dostların mı var?
Olur et
Kardeşiminkileri tahmin eder misin?
Olur 🦋🦋
hayir
Hayır sağol