
Ne yaparsanız mutlu olmazlar.

Çok çabuk sizden vazgeçerler.

Size önem verirmiş gibi yaparlar ama önemsemezler


Ne yaparsanız mutlu olmazlar.

Çok çabuk sizden vazgeçerler.

Size önem verirmiş gibi yaparlar ama önemsemezler

İçten içe yanlizlik , değersizlik ve sevgisizlik ruhunu kaostan besleyerek o yalnızlık duygusunu bastırmaya ve kendini bu şekilde davranarak kabul ettirmeye çalışıyorlar nerde polemik yaratmak isteyen durduk yere satasan birini görürsen bilki o insan mutsuz insandır
Haklısın. Başkasının mutsuz sıkıntılı olduğunu görünce hoşuna gidiyor.
Ben buna insanın kendi yarattığı sahte kaygı ve duygular diyorum oysaki bir durup baksalar hayata kendilerini dinleseler durup bir nefes alsalar kaosu kendilerinin yarattıklarını görecekler Sadece durmaları gerekiyor aslında zannettikleri gibi değil şöyle düşünün bir ormandasınız ve bir ip gördünüz onu yılan zannettiniz ve çok korktunuz oysa bu sadece kendi zihninizde yaratıp aslını görmediğiniz bir ilüzyon aslını görmek için kaosu bırakmanız korkuyu bırakmanız gerekir aslında o sadece bir ip yanlızlık gibi duygularda hayata karşı duyulan kaygılardada onların çoğunluğunu zihnimizde kendimiz yaratıyor ve büyütüyoruz elbette başımıza bazı şeyler gelebilir ama kendi zihnimizde büyütürsek ve olaylara yanlış bakarsak kaos oluşur bakış açımızı değiştirmemiz gerekir Ve tabii ki onları sahiplenmeyi değil bırakmayı bilmemiz gerekir çünkü o duyguların sahibi değiliz Bu tarz insanlardan uzak duruyorum ben yinede ☺
Çok güzel yorum eline sağlık ✌️👏
Teşekkür ederim ☺
Kaostan beslenen insanların problemi, içlerinde ne yaşadıkları zerre umurumda değil. Muhtemelen bir halt yaşayamadıklarından sürekli kaos arıyorlardır.
Artık bilmiyorum boşluktan mı yapıyorlar neden yapıyorlar.
Teşekkürler 🙏
Ricalar hanımefendi 🌹😊
Bir kişi ilk tepkisinde küfür ediyorsa onu engelleyin uzaklaşın ondan hiçbir halt olmaz ikinci de ediyorsa da o bitikdir çünkü
Olabilir evet.
Cevap
7Cevap
Genelde egolu insanlardır sadece.. ya da psikolojileri bozuktur. bende kaos severim tabi ki de :D ama bilerek çıkartmam zaten hali hazırda varsa işime gelir
Ahaha barış hiç güleceğim yoktu 🤣
dürüst insanız işte 😂
İçinde doğduğu alıştığı ve doğru bulduğu hayat öyledir genelde toksik ilişkilere ve travmalar maruz kalınmıştır farkındalık da kazanamadıysa ömür boyu öyle yaşar geneli değişime gelişime kapalı olur bu yüzden psikolog değilseniz iyileştirmeye çalışmayın sizde yıpranırsınız
Benimle alakası yok. Etrafımda gördüğüm kadarıyla.
genele yazdım
Kendi içinde mutluluk yaşıyordur. Çünkü kaos ruhunu besliyor öyle insanların😂
Gerçek anlamda yemek içmek gibi bir besin kaynağı kaos onlar için😄
Çok zeki kadınsın. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorsun 😂
Teşekkür ederim sende zekisin ve aklı selim😄😎
Merci 🌹😊
Kendi içindeki yalnızlığı mutsuzluğu kaos yaratarak bundan mutlu oluyor.. Öyle insanlar çok tehlikelidir cw uzak durmak en iyisidir..
Evet ne yapacakları belli olmaz.
Kesinlikle..
Kaostan beslenen insanlar üstünlük duygusuyla bastıramadığı egoları için kendi çıkarlarını başkalarına dayatmak isteyen bir kişilik bozukluğudur daha çok ahlak seviyesi düşük toplumlarda prim yapar uzak durmak lazım.
Ahlak seviyesini bilmiyorum ama ego sorunu olabilir.
Mutsuzluğun elbette bir sebebi vardır yani sebebine göre değişir diyorum.
Belki ağır travmalar yaşadı, kimse yanında olmadı, destek almadı böyle biri nasıl mutlu pozitif olacak ki
Öyle tabii mutlu olamaz. Ama başkasının mutsuzluğundan zor durumundan zevk alırlar
Olabilir haklısın ✌️👏
Kaos disind abaska hicbir seyden eglence alamazsin, aksini soyluyorsan ya yalanci ya da sorunlusundur
Kesinlikle ✌️👏
Kaos mu insanlardan beslenir, insanlar mı kaostan beslenir? sorusunu aklıma getirdi. Dualizm gibi bir şey, birinin varlığı ötekini tamamlıyor.
Kaos insanlardan nasıl beslenebilir ki. Ama insanlar ruhunu doyurur.
Huzursuz ortamda büyüyen insanlara kaus olmayınca sıkıcı gelirmiş. Sıkılıyorlar muhtemelen..
Bak bu da olabilir. Hayatlarında sürekli bir hareket heyecan arıyor olabilirler.
Evet ya çok sesli konuşan insan beni de rahatsız ediyor. Yanımda yüksek sesle müzik dinleyen videoya izleyen insanlara acayip ayar oluyorum.
Ya ben de öyle kulaklıkları dinlerim ama yanımda başka birisi bir şeyler yaparken rahatsız oluyorum saygı yok diye düşünüyorum
Vallaha bilmiyorum ama ilginç şeyler yaşadıkları kesin olabilir
Kesinlikle.
Kendilerine tanıdık olan duygulara çekiliyorlar çünkü hayatı boyunca kaosla yaşamışlar.
Kesinlikle olabilir. Sürekli mutsuz yaşadıysa başkalarının üzülmesinden zevk alıyordur.
Katılıyorum ✌️👏
Pardon yaşlılık oldu 😂
Erken davrandım pardon demekte. Sen de yapınca ödeşiriz 🤣
Merci 🌹😄
Kaostan beslenen insanlar, kendince yalnız ve çaresiz hissettikleri kesin. 😃
Muhtemelen öyle oluyorlar.
Kendileri yaşadığı için başkalarına da yaşatma arzuları var gibi yorumluyorum
Müthiş bir analiz.
Aile baskısı ve sonrası altından kalkamadığı sıkıntılar
Açık ve net kalkamadığı sıkıntılar olabilir.
Ruh hastalığı
Çılgın bir ruh hastalığı.
ay canı öyle istiyordur... prim vermezsiniz olur biter
Hayatta mutlu olamamıştır.
Sanırım öyle durum oluyor.
sevgisizlik ve yalnızlık
Yalnız kalmayanlar da vardır illaki. Ama ego tatmini de olabilir.
Geneli yalnız ve sevilmediği için yapıyor bu durumu değersiz hissettiği için tabi ego tatmini için de yapanlar vardır
Çok tatlı bee
Yok daha ne.
Ne demek neeeee! Yine buhranlara girmişin
Tatlı olan hangisi iyi de 😂
Kaosssss
Yürü git neresi tatlı 🤣
Ben çok eğleniyorum ama 🤣
Ondan eğlenilir mi be 🤣
Bu arada söyledim engel olayını sıcak bakmadı
Şey ben de kaostan besleniyorum👉👈 😂😂
Yok yaa 😂 evlerden uzak 🤣
Ay ama etraftaki kaoslardan bahsediyorum yaa. Kavga çıksa siz de çekirdek kola izlemez misiniz yanii😁
Bayılırım 😄
Ama bu kaos öyle değil. Başkalarının hayatı ile ilgili yorum yapıp birilerine paylaşmak.
Hayır hiç öyle biri değilim soruyu yanlış anlamışım. Kusura bakma🫤
Önemli değil.
Psikolojilerinin bozuk olduğunu düşünüyorum
Bozuk olur muhtemelen. ✌️👏
Psikolojisi bozuk insanlarla muhattap olmuyorum
Allah denk getirmesin bir yerde 🙏
Sagol abi 🌸
Mutsuzlar çünkü
Galiba en büyük etken mutsuzluk.
durgun bir hayatları vardır
Kaos skdkak
Kaos cok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?