Konuştuğum bir adam bana sürekli ne kadar alfa olduğunu söylüyordu, gerçek alfa erkeklerin bunu yayınlaması gerekir mi yoksa bu her zaman güvensizlik ve rol mü?
Evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Konuştuğum bir adam bana sürekli ne kadar alfa olduğunu söylüyordu, gerçek alfa erkeklerin bunu yayınlaması gerekir mi yoksa bu her zaman güvensizlik ve rol mü?
Alfa erkeğin bunu sürekli söylemesine gerek yoktur. Tavrı ile belli eder. Ayrıca şu alfa, beta, sigma muhabbetleri aşırı baydı diye düşünüyorum. Kime göre, neye göre alfa veya beta yanı. Bir kadının alfa bulfugunu diğeri alfa bulmaya bilir. Kadınlara çekici gelen bazı özelliklerin ve niteliklerin varlığını inkar ediyor değilim ama bu her kadın torbada çıkmış gibi aynı erkekleri arzuluyor demek değil. Zaten 70-80 yaşayacağız en fazla hepi topu. İnsanlar kavramlara çok fazla anlam yüklüyor. Dilediğiniz gibi yaşayın işte. 100 sene sonra kimse tarafından hatırlanmayacağız.. 🪦💀♾️
1- Alfa olduğunu düşünen biri asla kendi ALFA olarak tanıtmaz veya bir özellik gibi bahsetmez :D
2- Adam olan kendini övmez
3- Karakter sahibi ve karakteri oturmuş biri sürekli cümlelerine BEN ile başlamaz
4- Baskın karakterli biri emir kipi kullanmadan istediğini yaptırır. Kabul ettirir sonradan anlarsınız.
Hayıt tabiki saçma sapan yorumlar D
Özgüven sessizdir, şova ihtiyacı yoktur. Bunu çok fazla belirtiyorsa doğruluk payı olduğunu sanmıyorum. Alfa değil de sırtlan olabilir 👱🏻♀️
Cevap
9Cevap
Kendini gereksiz övmekten başka bir şey değil. Bu şekilde yaparak dikkat çekmeye çalışıyordur.
Kesinlikle katılıyorum
O bence çakal olabilir.
Alfaysa bile bunun muhabbetini yapmaz ki kimse saçmalık tamamen. Kendini bilen kimse bu gereksiz muhabbetlere girmez
Gerçek bir alfa alfa olduğunu ispatlamak için uğraşmaz. Alfayım,. demez
Hayır değil. Öyle olduğunu iddia ederek dikkat çekmeye çalışıyorlar.
Alfa erkek diliyle değil, tavırlarıyla kendini belli eder.
Sana ne lazım
Sallıyor 😂😂😂
Sahte alfa olabilir
Öyleyiz yavrum
Alfa demek mafya demekmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?