Herkesle sizli-bizli konuşuyorum. Yanlış bir şey mi?

En yakınımdaki insanlarla bile X Hanım ya da X Bey diyerek konuşuyorum. Tanımadığım insanlara ismini bilsem bile Hanımefendi ya da Beyefendi diyorum. Onlar da benim çok resmi olduğumu ve samimi olmamı istediklerini söylüyorlar. Ama ben durumdan memnunum, gereksiz samimiyeti önlüyor ve bana saygısızlık yapamıyorlar. O yüzden aradaki duvarı kaldırmak istemiyorum. Ama yine de ”Yanlış mı yapıyorum?” diye düşünüyorum. Sizce, yanlış bir şey mi?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Herkesle sizli-bizli konuşuyorum. Yanlış bir şey mi?
Cevapla