Sürekli neden var olduğumu düşünüyorum. Boşa yaşıyormuşum gibi hissediyorum uyuyamıyorum geceleri aynı durumda olan var mı 🥺?

Neden var olduğumu sürekli düşünür durumdayım. 3 yıldır ilişkim yok ve sadece evdeyim sosyal aktivitem yok denecek kadar az düşüncelerimin içinde boğuluyorum gibi aynı durumda olup atlatan varsa lütfen yardım edin

Sürekli neden var olduğumu düşünüyorum. Boşa yaşıyormuşum gibi hissediyorum uyuyamıyorum geceleri aynı durumda olan var mı 🥺?
Cevapla