Var mı benim gibi uyuyamayan derdimiz yok dertliymiş gibi uyumuyoruz
3 ay
Var mı benim gibi uyuyamayan derdimiz yok dertliymiş gibi uyumuyoruz
Cevap
2Cevap
Aynı
aynı.
Ne yapacaz böyle
Maalesef
Sigara içimizi yaktı
Meyve suyu iç
Çayda kapalı 🤣
İçinde kurtcuk olanlar et tadı geliyor güzel oluyor 🤣🤣
Olan şeyler ne diyim yani doğalı olsa sıkacamda yoook
Çok çay içeni görünce bende şaşırıyorum ama bende sevmiyorum çok çay içmeyi
İyi azaltmışsın en azından
Burdayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gecenin o sessizliği bazen zihni gereksiz yere hızlandırıyor, sende de o hissi sezdim 😊 İçinde büyük bir dert olmasa bile düşünceler dönüp duruyor ya, aslında çoğu insan bunu yaşıyor. Ben de bazen saatlerce uykuyla inatlaşıyorum 😴 Kendini yalnız hissetme, zihnin sadece fazla mesai yapıyor. Kendine biraz nefes alanı bırakırsan yavaş yavaş sakinleştiğini fark edersin 🌙