Bazılarımız şarkılara…
Bazılarımız filmlere tutunuyor,
Bazılarımız kitaplara…
Sanarım artık insan, tutunamıyor insana…
- Oğuz Atay
Pinterestte gezerken bu söze rastladım beni çok etkiledi ya
Ben film izlerim, roman okurum ya da müzik dinleyip önüme bir sayfa alıp duygularımı gizemli bir şekilde yazarım peki ya siz üzüldüğünüzde kendinizi nasıl teselli ediyorsunuz?
Üzüldüğüm zaman hayal kurarım. kendime bir liste oluşturdum yapılacaklar listesi hepsini yapacağım kısmet olursa. Bunun yanında çok müzik dinlerim, film izlerim. Kendimi genellikle motive ederim
eğer karnım açsa yemek yerim su içmek karnımı doyurmaz açlığımı dindirmez
kirli hissediyorsam yıkanırım yemek yemek beni temiz hissettirmez
neye ihtiyacın varsa onu verecek şeyi bulmak önemli gerisi sadece kafanı dağıtır uyuşturur ama sorunu çözmez
Kitap yazıyorum.
Ağlarım. Deniz havası almak, kâinatı seyretmek için yürüyüşe çıkarım, bu çok iyi gelir. İnsan yalnız doğar yalnız ölür diyerek kendimi teselli ettikten sonra günlük işlerime geri dönerim.
😊😊
Bu söz kısa süre önce yoldaşlık etmeye başladı. Ne oldu romana merak ettim? Ben de ortaokulda hikaye yazardım 😊
Cevap
19Cevap
sigara içiyorum sadece ve Müzik dinlerim
Ne tür müzik dinliyorsun
Kitap okurum, yürüyüş yaparım, yüzmeye giderim... Bu aktiviteler benim yaşamımın olmazsa olmazlarından. Spor ve sanatla ilgilenmek, uğraşmak zihni dinginleştirir...
Herhangi bir sanat dalı. Spesifik olarak bir şey söyleyemem. Kişi kendine hangisini uygun bulursa 😊
Eğer ağlayabiliyorsam ağlarım gerçekten rahatlatıyor sonra duygusal muzikler dinlerim onlar da genelde ağlatır ve rahatladıktan sonra oyun oynarım kafam dağılır üstüne de çikolata tatlı falan
Ağlamaya çalıṣıyorum eğer ağlayamazsam bi dizi açıyorum içimde ki hüzün geçene kadar izliyorum veya youtubeda video izlerim genelde
Evet severim ama çok izleyemiyorum en fazla 2 tane
dua eder Allah'a sığınırım. küçük teselliler ararsam da kitap okuyabilirim ya da acılar yasamış insanların hayat hikayesine bakabilirim vs.
İyice delirip sonra kendimi telkin etmek zorunda kalıp rahatlarım
Bu da gelir , bu da geçer dayanmalisin😬derim
1 sene boyunca spor yapacağım ... üzüldüğümde bu motive edjo
Artık hiç bir şeye kolay kolay üzülemiyorum. Bunu fark ettiğimden bu yana, artık üzüntüm için bir şey de yapmıyorum.
Oldu ki üzüldüm, bir soğuk kahve yapıyorum evde ya da bir alkol hazırlıyorum, müzik dinliyorum o kadar.
Yazarım, okurum, film izlerim, deli gibi temizlik yaparım
Kendimi teselli etmem. Daha fazla üzülecek bir şeyler yaparım
Beni mutlu edecek şeyleri yapmam
Ben istemiyorum
Müzik dinlerim sevdiklerimle iki sohbet gezinti kahve sigara. Tamamdır
Eski kırıklarımdan birini arar gece bana eşlik etmesini isterim.
Benim için kolay.
Zor tabi. Ama alışırsın.
Ee geriye ne kaldı ozaman.
Öylede sıkıcı olur.
O insanları sen kendin seçiyorsun.
Pek seçici bir tip gibi gelmedin bana.
Anladım.
Kuslarimla ilgileniyorum, Temizlik yapıyorum evin her köşesini pırıl pırıl yapıyorum sonra bir çay demliyorum içiyorum bir bakmışım ne üzüntü kalmış ne bişey.
Açarım en sevdiğim şarkıları. Ağlarım ağlarım ağlarım. Sonra hiçbir şey olmamış gibi silerim gözyaşlarımı
sakinlesene kadar aglarim sonra sakinlesince normale donerim
tesekkur ederim onlar daha cok aglatiyor
tesekkur ederim
"şu dünyaya gelen ağlar gülerek doğan kim imiş, saydın mı hiç gözyaşını kaç kahkahanı eritmiş"
😊
Vurmak değildi niyet efenim, teselli cümlem bu benim ya da sınav hatırlatıcım diyeyim 😊
Aa cümlenin mucidi ben değilim yanlış anlaşılmayım 😊 teselli cümlem olarak kullanıyorum sadece. Nedir sizin sözler paylaşmak ister misiniz?
Ahaha pekala efenim öyle diyorsanız 😊
"ahlakın olmadığı bir toplumda yalnızlık şifadır" diyor ya Hz. Ali ona benzemiş. İnşallah yayınlarsınız 🫶
Biliyorummm sizin olmadığınıı 😊
Estağfirullah sıkıntı yok 😊
Hiç bir şey yapamıyorum çoğu zaman üzüldüğümle kalıyorum
Müzik dinlerim ağlarım habire yatmak isterim ve yemek yerim
Namaz kılar, Dua ederek Allahtan yardım isterim.
Bu da geçecek derim kendime odaklanmam gereken hayallerim var çünkü
Ben yazmaya üşenirim duygular bitmez yaz yaz. İlk önce müzik dinlerim sonra kaşırım mis
Ne oyle degil iste mk malı
bir şey yapmam. Sakın kalıp geçmesini beklerim. Çünkü acılar, üzüntüler zamanla azalır.
Kendime uğraşlar bulurum. Film izlemek, kitap okumak temizlik yapmak gibi ama en çok etkili olan da yemek yapıp yemektir tabi şarkı eşliğinde:)
Müzik dinleyerek yürüyüş yaparım ya da kitap okurum kahve eşliğinde
seks yoğun şekilde tüm hatunları gezerim aynı gün içinde
Kendimi teselli etmem. Oturur üzülürüm, ağlarım gerekirse
Değmez ne üzülüyorsun
Günlük tutuyorum iyi geliyor
Dışarı çıkar hava alırım kahve içerim falan
Neden
Bende aynı senin gibiyim biliyormusun
Bana anlat istediğin zaman dertleşiriz
Kaç yaşındasın
Burcun nedir
Tatlı yapar yerim
Evet tutkum mutluluğum oluyor
😂
Ben çok severim tutkum her gün olsa yaparım bu ara tabi pek yapmıyorum ama 😅
Üzgünken, mutsuzken hep girer yaparım ağlayarak, gülerek😂
Ne çekti
Benim yanımda olan çok şanslı istediği herşeyi yiyebilir 🙃
Tamam atarım😂
Ne çekti canın senin söyle bakıyım😂
Say bir iki tane bildiklerim mi😅
Sütlaç ve tavukgöğsü yapmadım hiç ama diğerleri kolay
Can boğazdan gelir ye😂
Millete can boğazdan gelir diyip kendi yemez
@MarllboroRed 😅 orasını karıştırmayalım
Sen yap biz yeriz
@MarllboroRed tabi yaparım
Arabba sürer ya da yürürüm
Aynen öyle
Kendi kendimi yiyorum
Gidip hakaret mi edeyim ben de. Onun bana yaptığı gibi
Bana defol git saalak diyip her yerden engelledi
Ay içime çok oturdu , seviyesine inmedim ama çok içime oturdu
İçim çıkana kadar ağlıyorum
Dışarı çıkar, temiz hava alırım.
Daha da üzülürüm
Üzülme kafanı dağıtacak şeyler yap iki günlük dünya belki sen üzüldüğün gün belki bir insanın ilk iş günüydü, belki bir insan kendi doğum gününü kutluyordu, belki bir anne çocuğunu dünyaya getiriyordu, belki bir insan sevdiğine kavuşuyordu, belki bir insanın ömrünün son günü yani bugünü değerlendir mutlu olmaya çalış güzel hayaller kur bu hayalleri gerçekleştirmek için çabala yapabilirsin
uyurum
Uyurum
Ağlarım
Bir sigara yakarım
Alışveriş
Ağlarım
masaja giderim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?