


Hiç görmeden sadece telefonda konuştuğunuz bir insanda çoklu kişilik bozukluğu olabileceğini fark ettiniz mi?



Hiç görmeden sadece telefonda konuştuğunuz bir insanda çoklu kişilik bozukluğu olabileceğini fark ettiniz mi?
Hiç görmediğim birini kişilik anlamda telefonda konuşurken anlarım. Ama fiziği hiç bilemem. Görmediğim kişilerin konuşma tarzına göre duygu ve düşüncelerini ayırt edebiliyorum. Bunu ilk başta anlayamazsın aradan bir zaman sonra anlarım. Duygularını neye sahip olduğunu içini az çok görebiliyorum.
Uzaktan kişiyi tanıyıp analiz etmekte ayrı bir yetenek tabii ki.
Konuşma biçimini, zeka düzeyini , kültür düzeyi en son fizik. Önce insan olması. Bu arada "FENOMEN" etiketini almışsın sevindim tebrik ederim. Yavaş yavaş gitme zamani geldi buradan. Öyle bir dusuncem hep vardı ama sanırım bunu gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Başarılar dilerim sana. Seni tanıdığıma sevindim. KS ilk defa doğru bir seçim yapabilmiş.
Teşekkür ederim müdürüm. Bende seni tanıdığıma sevindim. Ama gitme bir kaç gün kafanı dinle geri gel. Çok iyi geliyor insana.
Değerli kardeşim, bu sitede çok uzun yıllardır buradayım. Sitenin nice değerleri önemli bir unvan mertebesine getirmediğini gördüm. Kafasına göre soruyu tutar , sevmediği insanın sorunlarını siler, yorumlarını kaldırır. Duygusallık ile realite ayrılmalı. Etik olmak en onemli unsur yaşamda. Dolayısı ile bu sitede çok değerli insanları kaybetmesi, sitenin geldiği noktayı bizlere gösteriyor. Elimden geldiğince her soruya samimi yorumlarimi tecrübelerimi katarak yazdım. Aksi durumda olmak benim yasantima , aldığım eğitimlere ters. Bir seylerin düzelmesini bekledim. Ama bazen hayatta çok zorlamamak lazım gerektigi kanaatine vardım yaşadığım hayatta. Sizin bir etiket almanız mutlu etti , hayırlı olsun. Yazdıklarım site genelinde bir anlam ifade etmeyebilir. Ileride çok daha iyi anlayacaklarina inanıyorum. Sizden ricam benden sonrada bu sitenin daha iyi seviyelere gelmesi için düşüncelerimi dikkate alarak yeniliklere imza atmanız en büyük dileğim. Yolun açık olsun , başarıların daim olsun.
Hiç görmediğim ama bende merak uyandıran birinin düşünce yapısını merak ederim. Gördüğüme değecek mi, belki narsist biri..
Mantıklı. ✌️👏
Ricalar 🌹😊
Fiziği napim karakteri lazim fenomenligin hayırlı olsun
Evet karakter öncelik olmalı. Teşekkürler 🌹😊
Cevap
9Cevap
Önce dış görünüşünü merak ederim sonra kişiliğini sonra hayat felsefesini bakış açısını merak ederim
Önce nasıl birisi yani diyorsun 😄
Tabiki insan konuştuğu insanı fiziken merak eder nasıl bir tipi var uzun mu kısa mi esmer mi sarışın mı vss diye
hiç kimsenin bir şeyini merak etmiyorum açıkçası. 😅
Sen zaten ayağına getirtirsin 😂
Yine naptım ya 😅
Bir şey yapmadın 🤣. Düşüncemi söyledim 😂
Söyleme 😅
Şikayet var 😄
Ya sabır
Ya off anla işte. İllaki puanım mı düşsün
Sen artık fenomensin, kendine gel ddjka
Öleyim de kurtulun benden 🤣
Karakterini merak ederim tabi ki de.. fizik önemli değil.
Aslında ikisini de ilgimi çekerse merak ederim. Çekmezse etmem. Tabiki çoklu kişilik bozukluğu olma ihtimali kuvvetle muhtemel.
Senin uzmanlık alanın 😊
☺️☺️
Boyle bir film biliyorum ya 32 kişiliğe sahip bir adam vardı kızlar kaçırılıyordu filan onu ikna etmek için baya çabalıyorlardi ama adam dengesizdi hahah
Türk filmi de vardı kadın 4 kişilikliydi. Demet Evgar'ın oynadığı bir filmdi.
İkisinin ortalaması. Günlük hayatta nasıl biri olduğunu merak ederim.. Neler yer, nasıl yer, ne kadar yer, ne sıklıkla yer gibi.. Sadece yemek üzerinden anlattım sen bunu genele yayarak düşün😄
Anladım anladım ✌️👏😄
Telefonla konuşuyorsam az çok kişiliğinin nasıl olduğunu düşünebilirsin ama fiziğini tahmin edemezsin. Ki erkekler görsel odaklıdır fiziğini derim muhtemelen.
Evet erkekler görsele daha çok. Ama telefonda iyi gibi olup reelde farklı birisi olabilir.
Görüntü bende etken bir madde diil. Görmeden konuştuğum insanlar oluyor. Kişilikleri sayesinde konuşuyorum. Fiziğini falan merak etmiyorum. 🤣
Diyorsun. Öyle olsun bakalım ✌️👏🤣
Eyvallah kral.
Pek merak duymadım 😂 fotoğraf atıyorlar zaten
Kişilik ise pek onu da anlamazdım başkalarına soruyordum
Fotoğraf filtreli ya da başkasına ait olabilir belki 😄
Anlarsın ki onu lens var Pinterest var bir sürü yol var
Hım çözüm yolu
Ben kimlik bilgilerini bile buluyorum
Yok artık
😂😂ben öğrenirim o benden sorulur
Peki bakalım ✌️
İkiside bir bütünün iki parçası aslında hangi tercihi söylesek diğeri eksik kalır birbirini tamamlamalı kişilikte fizikte önemli.
Birisi öncelikli olmalı ama
Önce kişilik o zaman ✌️
Hiç görmediğim birinin hiçbir şeyini merak etmem
Telefonda konuşuyorsun ama öyle düşün
Hıı o zaman yüzünü merak ederim tabi
Frekansim tutmuşsa yetoo
O da bir seçim tabii ki Naciye 😀
Hiç görmediğim birisini niye merak edeyim 🙄 sanalda konuşmaktan bahsediyorsak eğer kişiliği hakkında az çok fikrim oluşmuştur o yüzden tipini merak ederim. Onu da kişiliğini beğendiysem eğer merak ederim, beğenmediysem zaten muhabbeti keserim
Genel'de karakterini ve hislerini merak ederim. Dış görünüş önem veren birisi degilim.
Yakışıklı olmasa bile tatmin edebilir . Her yakişiklinın işlevi oldugunu kim uydurdu hahahahah
Ahaha bu da güzeldi. 😂
Kişilik olmazsa diğer tüm özellikler yok hükmündedir zaten
Hiç görmediysem dış görünüşünü merak ederim sonra kişiliğini
Kişiliğini fiziksel Olarak herkes birbirini andırır
Kişiliği hakkında bilgim olur söylediklerinden kendini ele verir konuştukça onun için fiziğini yüzünü merak ederim
İşte çoklu kişilik bozukluğu varsa kendini iyi gibi gösterip sonra kötü çıkabilir.
Önce fizik. Erkekken kız kızken erkek çıkabilir
Sesini duyunca erkek kadın olduğunu farkedemez misin.
Yok teknoloji çok gelisti
Yüzünü merak ederim
Öncelik yüz demek
Kişiliğini daha fazla merak ederim
Bravo ✌️👏
İkiside umrumda olmaz.
Kriterin ne peki.
Her şeyini merak ediyorum.
Öncelik sırası ama.
Olabilir.😃😂😂
Önce dış görünüşünü merak ederim tabiki
Erkekler genelde o şekilde.
Önce bir üslup, konuşma, kişilik vs
Değil mi ne kadar önemli ✌️👏
Kesinlikle ✌️👏🤣
Fizik merakı daha ağır basar
Erkeklere genel olarak evet 😄
Hepsi bir bütün bence
Bence kişiliği ama erkekler için durum belli :)
Ahaha evet belli.
Sesini
Sesli konuşuyorsunuz zaten 😊
Kişilik diyorm
Bravo ✌️👏
ilk önce karakter
Kesinlikle ✌️👏
Kişiliğini
Kişiliğini
Bazen
Elbette kişiliğini
Çok güzel ✌️👏
Fizik
Erkeklerin ilk düşüncesi.
Hepsini 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?