Bir insanın fiziğine mi değer verirsiniz karakterine mi?

...
...
Karakter karakter karakter diyorum herzaman..
Çünkü fizik güzellik dediginiz şey gelip geçici,
Baki olan karakter ve kişiliktir..
Günümüzde fizik güzellik ön planda olmuş insanlar, karaktere kişiliğe değil dış güzellik ve fiziğe önem veriyorlar..
Bunun ne kadar yanlış olduğunu bir bilseler ama maalesef bilen yok..
Zannediyorlar ki dışı güzel fiziği iyiyse kalbî ve karakteride iyidir..
Ama maalesef yanılıyorlar ve naparsan yap bunu anlamıyorlar..
Taki darbe yiyene kadar..
Ondan sonra anlıyorlar ama çok acı bir şekilde..
Demiyorum ki çirkin olanın kalbî güzeldir tabiki..
İstisnalar hariç diyorum..
Allah her insanı güzel yaratmıştır gerek fiziğiyle gerek kalbiyle güzel yaratmıştır hiç bir canlı çirkin ve kötü değildir mutlaka güzel bir tarafıda vardır tâbi..
Ama karakter doğuştan gelen bir şey ne satın alınır ne sonradan olur diyorum ve noktayı koyuyorum..
Size göre karaktermi ön planda yoksa fizikmi?
Hımmm..
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar 😊
Keyifli vakitler dilerim ❣️
Şarkıyı dinlemeniz tavsiye ederim çok güzel.. keyifli dinlemeler ❤️
Güncellemeler
+1 yıl
Yerim 💋
Güncellemeler
+1 yıl
@efulimmm88 sana dicektim yanlış oldu 🥺
Bir insanın fiziğine mi değer verirsiniz karakterine mi?
Cevapla