Sizce insan kendini tarif ederken fiziğini mi anlatmalı yoksa karakterini mi öne çıkarmalı?

Kendini tarif edeken fiziki özelliklerine mi, yoksa kişilik özelliklerine mi öncelik verirsin?

Sizce insan kendini tarif ederken fiziğini mi anlatmalı yoksa karakterini mi öne çıkarmalı?
Cevapla