Arkadaşlar kendimi boşlukta hissediyorum ve çok mutsuzum hiçbir şey yapasım gelmiyor nasıl toparlarım?

Böyle boş boş duvarı izleyesim veya uyuyasım geliyor ama yapmam gereken birkaç küçük işim var onları bile yapacak hal bulamıyorum. :(

Arkadaşlar kendimi boşlukta hissediyorum ve çok mutsuzum hiçbir şey yapasım gelmiyor nasıl toparlarım?
Cevapla