Arkadaşlar ne yapacagım içimde bir boşluk var kafam çok karışık içim huzursuz öyle bunalımdayım ki ne yaparım?

24 yasımdayım bekar bi kızım eskiden korkum yoktu hatta aileme iyi davranmazdım azarlardım üzerdim yaşları 65 falan bide hastalar artık onları kırmamaya çalişiyorum üzmemeye çalişiyorum yardımcı oluyorum anneme seviniyorlar şimdilerde ama bir yandan ağlıyorum onlara bir sey olcak korkusundan babama ilaçlarını verirken ağlıyorum annem saçlarımi tararken aglıyorum ama görmüyorlar ben öyle anne babaya sahibim ki anlatamam size benim bu hayatta onlardan başka güvendiğim yok tamam bir gün gidecekler ama su aralar hiçbir sey yapamıyorum kpss ye hazırlanacam çalişamıyorum
Arkadaşlar ne yapacagım içimde bir boşluk var kafam çok karışık içim huzursuz öyle bunalımdayım ki ne yaparım?
Cevapla