Çok üstünüze gelindiği vakit nasıl tepki veriyorsunuz?

Çok üstünüze gelindiği vakit nasıl tepki veriyorsunuz?

Bazen yaşamak zorlaşır.. işler tersine gider planlarınız bozulur iş yerinde sorunlar belki işsiz kalırsınız öyle yenilmez her şeyi halledeceğim havasından uzaklaşır içinize kapanır ve depresif olursunuz..

Üzerine ailenizde gelebilir.. sizi kimsenin anlamadığı o noktaya istemezseniz de ulaşırsınız aile arkadaş sizi anlamaz derken sevgilinizde sizi terk edebilir

Her şey üst üste geldiğinde nasıl tepki verir ne yaparsınız?

#DengesizBirAdam

Çok üstünüze gelindiği vakit nasıl tepki veriyorsunuz?
Cevapla