sağ göz şaşı sol kulakla işitme engeliyle doğdum tembel kafası çalışmayan ders anlamayan bir öğrenciydim nitekim öyle oldu liseyi 16 yaşında bıraktım. üniversite hayatı kurulacak arkadaşlık sevgiler de böylece başlamadan yok olmuş oldu. eve kapandım bilgisayar oynamaya başladım rahmetli babam fakir ve cahil bir insandı bana sorumluluklarımı hatırlatmadı zamanla artık yatmak kalkmak yemek yemek bilgisayar oynamak daha kolay gelmeye başladı nitekim öyle oldu bilgisayar beni yuttu o gün bugündür 12 yıldır 2012 den beri hala aynı şeyi yaşıyorum bilgisayar bağımlısı oldum çok kilo aldım midem genişledi sürekli susuyor ve acıkıyor şekerim tansiyonum diyabetim çıktı dişlerimi fırçalamadım her gün kola içtiğim için kaybettim saçım iğrenç bir şekilde kıvırcık şekil almıyor sesim bir çocuk gibi ince ve kötü bir kulakla duyup bir gözle görüyorum boyum kısa vücudum kilo yüzünden beyaz çatlaklarla dolu. ve hiç bir zaman çalışmadım çünkü lise terkim aldığım parayı işi kendimi her zaman küçümsüyeceğim sorumluluk gözümü korkutuyor kendi sorumluluğumu bile alamadım birey ve özgür olamıyorum hiç arkadaşım yok dışarı uzun yıllardır çıkamıyorum hiç bir hayal kuramıyorum odamdan evden başka gidecek yer yok sanki. üstelik bilgisayarda ünlü bir kızı da kafayı takmış bulunmaktayım bir erkekle görürsem evlendiğini felan duramam gibi geliyor. kendi hayatım yok mecburen başkalarının hayatını izliyorum diğerleri gibi sosyal özgürlüğüm birey hissetmek sorumluluk almak felan yok kapana kısılmış hissediyorum sadece yemek yemek bilgisayar oynamak yatmak uyumak için varım kendimi hiç beğenmiyorum diğerleri gibi kendini sevecek hayatı sevecek bir konumum yok ünlü bir kıza da takıntılıyım kendime zarar vermek felan geliyor. Diğerleri gibi hiç bir şey başarmadığım için böyleyim yaşayan ölü oldum depresyondan sanki ancak ölü olarak çıkacak gibiyim 16 yaşından beri böyleyim 28 yaşına geldim. hiç bir hayal amaç hedefim beklentim yok kimseden ve hiç bir şeyden diğerleri gibi kendini seven hayatı olan arabası ehliyeti sevgilisi arkadaşı sosyallikleri olan biri değilim bu yüzden çok hınçlıyım düşmemem gereken bir hayatı yaşamak zorunda kalıyorum ünlü birine de dediğim gibi çok takınlıyım daha çok moralim bozuluyor ne olacak böyle bilmiyorum 12 sene geçti kendimi hiç bir şekilde nereye koyarsam koyayım beğenemicem belli ki , derdim dünyadan büyük valla. hayat sanki bir tek acun ılıcalıya güzel gibi bu dünya benim değil gibi esir hayat yaşıyorum. hayata çok yabancı çok geri çok uzağım zamanında yapılan bir hatanın beynimin ders algılamadığı durumun acısını çekiyorum. abilerimle küsüm bana tek annem bakıyor 66 yaşında o ölse para veren olmayacak marketten bir şey alayım çok çaresizim Allah düşmanımın başına vermesin gerçekden çok zor 12 yıldır hapis hayatı yaşamak derdimi yalnız aynısını yaşayan anlar.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Seni anlayabiliyorum. Bende de benzer bir durum var. Şahsen tavsiyem şudur. Allah'a yönel. İbadet et. Namaz kılmak zorsa üşeniyorsan Allah'ın isimlerini zikir ederek başla. Kişiliğine sahip olduğun hastalıklara merhem gibi geliyor. Depresyona yardımcı oluyor. Sahip olduğun hastalıklar geçmeyecek belki ama Allah sen bu yolda ilerlersen sana depresyonun için kilon ve diğer ekonomik sosyal sorunların için mutlaka yardım edecektir. Allah'tan ümit kesilmez. Belki senin için zor ama şöyle günde bir kere yarım saat kadar yürüyüş yapmayı dene. Hem depresyona hemde kilo vermene yardımcı olur bence. Genel sağlığına katkı olur yürüyüş. Bir de depresyon için örgü örmek iyi gelir diyorlar. Cinsiyet önemsiz dene derim. İyi günler ve mutlu bir hayat dilerim
maalesef dediğini yapamam ben cenabetim mastürbasyon bağımlısıyım... Allah tez vakitte kalp krizi verse iyi olacak.
Şöyle söyleyeyim Allah hiçbir kulundan vazgeçmez. Yeter ki niyet et. Allah'a inan. Gayret çaba sarf et. Hiçbir şey hızlı değişmez. Zamana bırakırsan neler neler ne güzellikler gelmeye başlar başına. Yeter ki dene
En azından depresyondan kurtulmak için yürüyüşe ve örgü örmeye başlayabilirsin. Bir süre sonra kendinde neler değiştiğini sen fark edeceksin
Ben Allahdan vazgeçtim ama. elimde değil çaba gayret tüm yollarım tıkalı her şey zor geliyor. kabuğumun dışına çıkamam.. valla asgari ücretle tuvalet idrar temizlerim çalışmayan asalak olacağıma çalışan ezik olurum. Sağol hayat senin bence tadını çıkarmalısın.
İçimden bir şey gelmiyor örgü örmek mi kadın mıyım ben. çok iyimsersin sağol
Bu hayat hepimizin. Yaşamayı öğrenmelisin. Henüz hiçbir şey için geç değil. Bu arada bence Allah senden vazgeçmedi bence. Belki de benim sana mesaj atmamı Allah istedi. Nerden bilebiliriz. Sen yolundan vazgeçme. Allah'tan ümidini kesme. Hiç olmadı isteklerin için dua et. Bir şey dile Allah'tan verdikleri için şükret. Küçük bir şeyle başlamak yolun devamını getirir. Ben yapamam deme dene. Eğer gerçekten deneyeyipte olmazsa o zaman yapamadım de. Ama şimdi yapamam deme. Bir şey ile başla bu yola. Önünde kocaman bir hayat var. Henüz hiçbir şey bitmedi
Söylemesi kolay yeni doğmuş bebek gibiyim hayata herşeye çok yabancı ve uzağım anlasana. 2 Dünyamı da ahiretimi de yaktım ben hem bu dünyamı boş geçirerek hem öbür dünyamı ayıp şeyler seyrederek yaparak. Denedim bir kaç kere zamanında öteye gitmiyor ben alıştım bu duruma ancak biri gelip çıkarabilir zorla bir arkadaş başka türlü imkansız. diyabetim var şekerim var kilom var dişlrim kötü gözüm şaşı kulağım işitmiyor saçım kötü sesim çocuk boyum kısa vücudum çatlaklı sorumluluk duygum yok insan sevmem zaten. EVET BİR HAYAT VAR AMA SİZLER İÇİN.
Ayrıca dediğim gibi örgü örmek kadın işi değil. Denemekten zarar gelmez. Örgü komik geldiyse başka bir şey dene. Bi hobi edin. Hayata bağlanmaya çalış. Allah'tan hiç ümidin yoksa en azından önce depresyonunu tedavi etmeye çalış. Tedavi ol ya da antidepresan kullan. Kendini biraz daha hayata adapte et. Depresyonun sonun olmasın. Ufak adımlarla yola çık sonra koşarak geçiceksin zaten yolları. Tıpkı bir bebek gibi. Bebekler önce emekler sonra küçük adımlar atarlar çok düşerler en sonunda yürümeyi öğreniler. Sende böyle düşe kalka düşe kalka hayata sımsıkı tutunacaksın
Sen kendini çoktan kandırmışsın o yüzden gerçeği göremiyorsun. Henüz hiçbir şey için geç değil. Alıştığın düzenden çıkabilirsin. Yeniden yola çıkabilirsin. Tekrardan kendini iyi edebilirsin. Sen Allah'tan değil kendinden ümidi kesmişsin. O yüzden benim bunum var ben şöyleyim böyleyim diyerek kendini kapatıyorsun. Kendine sor ben ne olmak istiyorum diye onun için çabala. Eğer kendine ben buyum dersen başka bir şey olamazsın zaten
Kendimi sevmem insan sevmem o halde neden şikayetçiyim ki
Şikayetçisin çünkü içinde değişebileceğine inanan bir umut kırıntısı var. O yüzden yazmışsın bu kadar şeyi
Antidepresanda içsem özgüven gelmez ki bana herşeyi yaparım istesem diyemem kendimi güçsüz hissediyorum Ancak depresyonu beni nakavt eder ölü olarak. Yanımda biri olmadan çok zor. tren kaçmış böyle gelmiş böyle gider diyorum
12 Sene sen alış bu durumada kabuğunu kırmak iste kendimi değiştirmekden oldum olası korkmuşumdur. Sihirli bir şey olmadığı sürece kendimi değiştiremem dış görünüşümü ezik ve fakirim kabul edelim.
Her zaman vakit ölsün diye yazıyorum bir şey yaptığım yok merak etme kimse 12 sene alışdıkdan sonra kimliğini değiştirmek istemez.
Ben bir insan olarak kendi vazifemi yaptım. Sen kendin olarak kendi vazifeni yerine getir. İnsanları sevmiyorum diyorsun sonra biri lazım diyorsun. Hoyrat olma. Kabullen. Gerisi sana kalmış. Bu durumda kimse sana yardım edemez. Çünkü insanları iten sensin. Değişimi kabul etmeyende. Çok çare var dünyada onlara bakmayan görmezsen gelende sensin. Gerisi senin bileceğin iş. Ne benim ne de başkasının elinden çare gelir. Gerisi sana kalmış. Yapıp yapmamak değişip değişmemek senin elinde. Kimse daha fazlasını yapamaz
Elimde değil maalesef. En başında olacaktı tren kaçtı kimse 12 sene kötü de olsa böyle yaşadıkdan sonra kendini hareketli insanlı paralı hayata atmaz kendini. Hani her şey senin elinde derler ya ondan dedim bende kendimi yenemiyorum kendi kendime yetemiyorum kendimi dışarı çıkaramıyorum zorla döve döve biri çıkarır ancak onu demeye getiriyorum.. Ben ne yaparsam yapayım okul hayatı geçmiş iş hayatı asgari ücret takmıcam öyle mi kendimi ezik görmücem öyle mi.. benim elimde felan değil ben yol iz bilmem geliştirmedim kendimi ben Amcamın oğlu gibi değilim.
Kıyaslama yaparsan zaten yol alamazsın. Çareler tükenmiş değil. Sen kendinden vazgeçme
Demesi kolay böyle gelmiş böyle gider tren kaçmış ye yemeğini sonunu düşünme sosyallik senin neyine