Gizli Üye(25-29)1 yılKadınlar görselden erkek kadar etkilenmez.
Erkeksilikten etkilenir.
Nedir bu erkeksilik;
Erkeğin ses tonu, yüz ifadesindeki ciddiyet, hareketleri, ağır başlı birazda espirili olması, sahiplenici ve kıskanması, duygusal olgunluk yani kadına ihtiyacı yok gibi hissetmesi ve rahat davranması, irade (kararlılık)
Genelde tipsiz olan erkeklerde erkeksi özellikler daha fazla olduğundan dolayı kadınlar onlara daha fazla çekim yaşıyor.
Tam tersi yakışıklı erkekler daha ham pişmemiş olgunlaşamamış erkekler olduğundan dolayı küçük kız çocuğu gibi bir izlenim uyandırıyor bu yüzden kadınlar çocuğa bak taş diyor ama onunla bir çekim yaşamıyor.
Ama örnek Ahmet’e bakıyor ortanca bir tip bir konuşuyor o maskülen (erkeksi) oluşu kadını cezbediyor.
Birçok etken maskülenliği etkiliyor.
Baba rol modeli, alışkanlıklar, disiplin gibi şeyler
Mesela fitnessla uğraşan adamlar erkeksi görünür ama tavırları o kadar da erkeksi değildir.
Ama dövüşle ilgilenen kişilerin vücudu normal görünür ama hareketleri, bakışları, olgunluğu her şeyi maskülendir.
Sonuç olarak kadınları etkileyen tip değil erkeksilik yan maskülenlik10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yakışıklı erkekle olma ihtimalini çok zayıf gördükleri için çirkin erkegin ona yaptigi kurun farkında olduğundan onunla olma ihtimali tabiki daha fazla oluyordur. Konunun aslı tipsiz erkegin çekiciligi degil yakışıklı erkegin yüz vermemesinden kaynaklanan tipsiz erkegi çekici görmek durumunda kalmasıdır.
04 Yorumla- 1 yıl
Maalesef alakası yok, tipsiz erkekle sohbet ederken aldığımız keyfi yakışıklı erkekle sohbet ederken alamıyoruz. İkisi de aynı şekilde yaklaşıyor, hemen hemen bütün erkekler de tek bir ağızdan konuşur gibi aynı süslü cümleleri kullanıyor zaten
- 1 yıl
Size katılmıyorum, değindiğiniz noktalar alakasız. İyi günler:)
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yılAlakası bile yok sdfsdf kadınlar çirkin erkekle sevgili olmaz ya da bakmaz veya aşık olmaz.. olduysa da parası içindir o.. çünkü kadınlar sadece yakışıklı olanlara bakıyorlar.. maalesef ki çirkin insanlar her zaman yalnız kalıyor.. ha belki serseriyse ağzı laf falan yapıyorsa belki o şekilde olabilir.
25 Yorumla- 1 yıl
Yok ben tipsiz ama karizmatik seviyorum ;D
- 1 yıl
Olabilir can :D 🧡
- 1 yıl
Bu arada haklısın can ben genel fikrimi söyledim sadece :D ☺️
- 1 yıl
Tamam can sorun yok 😅
- 1 yıl
Destekliyorum her zaman ✌️😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Herhalde yakışıklıyım ondan böyle oluyor fjdkdk
112 Yorumla- 1 yıl
Aman ne olmuş sana yaw
- 1 yıl
Ben de onu sordum, ne olmuş
- 1 yıl
Sana bir şey olsa benim nerden haberim olabilir acaba djdja
- 1 yıl
İnmedi, sorsaydın söylerdik :D
- 1 yıl
Uyuzluk yapma ya
- 1 yıl
Bye
1 yılÇekim ve çekicilik çok kapsamlı kişiden kişiye değişen kavramlar. Fiziksel çekimi konu almış gibisiniz fakat çekimin ve çekiciliğin içinde yakışıklı/güzel olma kriter olarak sadece yapı taşlarından minik bir bölüm.
Bazı insanların dış görünüşleri iyileştikçe kibir, ego, büyüklenme gibi olguları ön plana çıkar. Bu da aslına bakarsak seninde bahsettiğin çekiciliğin altın vuruşu olan (tıpkı thorun çekici gibi) enerjiyi karşıya eksik ya da negatif göndermeye neden olur ve sende hiç çekici değil gelmiyor diyorsun ve bu pencereden baktığımızda kadın haklı 😀
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılBence hiç öyle değil. Senin tarzına yakın değilse, istediğini gibi değilse diyelim olmuyor. İstediği kadar komik, eğlenceli, muhabbeti güzel ve çirkin olsun.
Mutlaka kafanda beliren bir modele tutulursun. Belki olur, ya da olmaz.
Yakışıklı erkek kendi değerini bilir, ilgiye göre hareket eder. Aldığı kadar verir. Sağlıklı bir ilişki de böyle olur.
Yakışıklı erkekleri elde edemediğiniz için böyle düşünüyorsun.
18 Yorumla- 1 yıl
Yoo, çok yakışıklı var bekleyen. Eminim bütün kızların kapısında da vardır
- 1 yıl
Bak kimse kimseyi beklemez! Sadece sen öyle zannedersin. Kastettiğin bu gibi sosyal medya platformları ise sen kendini kandırırsın.
- 1 yıl
Hop hop sen niye yükseldin ki öyle? Hayırdır yani. Kastettiğim reel veya sanal hiç farketmez. Konu genel zaten sanal diye belirtirdim sadece sosyal medyayı bağlasa konu. İşte bundan bahsediyorum “kimse kimseyi beklemez, yakışıklı erkekleri elde edemediğiniz için” falan filan. Bunu düşünüyorlar “bütün kadınlar beni elde etmek istiyor” ama alakası yok. :D bu da onları itici yapıyor zaten
Ve evet, bence yakışıklı ama çekici gelmeyen erkekler kesinlikle bazı kadınların kapısında bekliyor. - 1 yıl
Hayırdır diyor yaa :) :) yoooo neden yükseleyim ki. Kendini bilen, kendi değerinin farkında olan kadın-erkek güzel ya da yakışıklı bütün herkes beni elde etmek istiyor kafasında olmaz.
Çok ön yargılısın çok. Senin istediğini vermez hemen yakışıklı erkek. O tipsizlerden hemen alırsın. Onun için itici oluyorlar falan gibi ön yargılarda boğuluyorsun halbuki alakası yok. Normal de adamın her şeyi yerinde belki de seni beğenmedi onun için öyle nereden bileceksin ki?
Yaydığı enerji, onun yanındaki rahatlığın, mental olarak kendini yanında iyi hissettiğin insana çekilebilirsin belki çok iyi bir erkeğe çekilmezsin, ondan daha alt seviye birine çekilirsin bu da normaldir.
Güzel kadın-yakışıklı erkek seçimleri şaşırıtıcı olabilir bu da onun hipergamisi ve gerçek benliğinin ne olduğunu anlatır bize.
Sen kimi seçtiysen de aslında o sun. Kendini anlamsız bir şekilde hiç istemediğin birinin yanında buluyorsan bu da biraz nadir olur ama ruhen o kişisin. - 1 yıl
Off okuduğum en saçma yersiz tespitler, ayrıca neden şahsileştiriyorsun ki? Benim ön yargılı olup olmamla ne alakası var. Kendi açımdan durumu değerlendiriyorum. O kadar şey yazmışsın, düşüncelerimi zerre etkilemedi. Hâlâ kendini bir şey sanan tipi düzgün erkeklerin itici geldiğini düşünüyorum. Onlardan biz bir şey istemiyoruz zaten bulaşan onlar, bizden beklentisi olanlar da yine onlar. Muhabbet etmeye çalışıyorlar ama sarmıyor, iltifat ediyorlar heyecanlandırmıyor, yaydıkları enerjide iş yok yakışıklılıkları da beş para etmiyor bu sebepten 😅
- 1 yıl
Hem genel, hemde hemde kendi açından durumu değerlendirdim işte. İşine gelmediği için etkilemez tabi. Bunlar gerçekler..
İstiyorsun ki hep erkekler gelsin yapsın, etsin, çevremde pervane olsun falan filan. Çevrende yakışıklı olduğunu bildiğin kişiye karşı bu ön yargılara sahipsen yaydığın enerji de ona yansıyacak bir süre sonra çekilecektir. Kadınlar da da böyle olur. - 1 yıl
Hee aynen :D
- 1 yıl
Eeeee öyle işte erkek olmak... sosyetic_sheqıll hanım.. :)
1 yılYakışıklı erkekler helyum gazı özgüvenleriyle her kadını elde edebileceğini düşündükleri için genel olarak üst perdeden konuşup öyle de davranıyorlar.
Tipsizler ise kendini parçalıyor kadını elde edebilmek için. Haliyle ilginin, alakanın ve özverinin olduğu yere kayıyor kadın.
129 Yorumla- 1 yıl
İnanamıyorummmm :D sana katıldım
- 1 yıl
Günaydın sosyetcic :D
- 1 yıl
Doğru yaz :D
- 1 yıl
Fazla fazla yazıyorum yine yaranamıyorum :D
- 1 yıl
Fazla fazla olmasın, tam olsun 😒
- 1 yıl
Adaletli kadın neticede
- 1 yıl
Zengin olunca böyle mi oluyor :D bol keseden dağıtmalar
- 1 yıl
Dağıtmadan olmaz
- 1 yıl
En cimriler de zenginler oluyor, bir harf ile çok şey yaptığını sandı :D sjdja
- 1 yıl
ahahah ben böyle değildim sonradan oldum
- 1 yıl
😃 para insanı nasıl değiştiriyor adlı çalışma
- 1 yıl
Değişmem diyenlere gelsin
- 1 yıl
Sen öyle demiyordun kesin zaten jddk
- 1 yıl
Erkek adam değişir mi ya
- 1 yıl
Erkek değişir adam olan değişmez :D yaz bu bir kenara
- 1 yıl
bunu*
- 1 yıl
Avucuma yazdım, herkes değişir deyip yeni bir polemiğin kapısını aralamayayım
- 1 yıl
😅 kimse değişmez, herkes 7sinde neyse 70inde o’dur
- 1 yıl
Konu parayı bulunca değişip değişmemek değil miydi ya :D
- 1 yıl
Sen değiştirdin konuyu :D tip ya
- 1 yıl
Tip dedi hahaha
- 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
Maça gidiyor musun
- 1 yıl
Hayır çok pahalı :D
- 1 yıl
ahahaha paraları ezdin tabi tr de
- 1 yıl
Hiç sorma 😅 tam takır kuru bakır jsks
- 1 yıl
ahaha çalış çalış
- 1 yıl
Kötü adam 😒
- 1 yıl
:D
1 yılŞeytan tüyü oluyor onlarda genelde ondan😄Bir de daha sempatik oluyorlar yani mizahi yönü kuvvetli kadın dilinden anlayabilen tipler oluyorlar😆
11 Yorumla- 1 yıl
💁♀️ aynen kadın dilinden anlıyorlar
1 yılElde etmesi kolay olabileceği için belki de.
14 Yorumla- 1 yıl
Hahaha biri birini elde ediyorsa o biz değilizdir 😃
- 1 yıl
Kadınlar daha başarılı bu konuda 😂
- 1 yıl
Yakışıklı veya tipsiz farketmez djdjs
- 1 yıl
Evet istediğinizi elde edersiniz 🤣
Gizli Üye(30-35)1 yılkanka ben sana anlatayım gerçekleri. Kadınlar her ne kadar kendilerini yakışıklı erkek diye kandırsalarda maskülen erkeğe aşık olurlar. Genelde aşırı yakışıklı erkeklerde bu aura düşük olur çünkü peşinde bi sürü kişi var çabalamasına gerek yok. Orta ve tipsiz erkeklerde sürekli bi iş koparma çabası bir kızı ikna etme çabası var. Genelde daha çok kendilerini para kazamaya adamış olurlar daha erkeksi özellikleri barındırırlar daha çok korumacılar
40 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılBence bu tam olarak tip ile alakalı değil. İnsan karakteriyle, davranışlarıyla, tarzıyla bir bütündür. Bazen öyle biri çıkar ki tipi ortadır ama bir bütün olarak baktığında sana dünyanın en sevilecek erkeği gibi gelir. Bazen de çok yakışıklı biri bile olsa içi boşsa hiçbir şey ifade etmez. Bu biraz da göreceli bişey. Birilerinin orta bulduğunu bazen başkaları çok yakışıklı görebiliyor. Birilerinin çok yakışıklı dediğini da başkaları sıradan bulabiliyor. Tamamen göreceli
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılÇekicilik tamamen tipten bağımsız bana göre. Bütüne bakıyorum mesela konuşma tarzı, tavırları, bakışları ve en önemlisi zekası. Bazı istisnalar var tabi hem yakışıklı taş gibi hem de çekici olabilen insan üstü şeyler ajsjdjfkfkfkfkgkgkg
13 Yorumla- 1 yıl
Eic olabilirsin burçtaş 😂
- 1 yıl
İnsanüstü şeylerle karşılaşman dileğiyle ahahsjsjsjdjfjf
- 1 yıl
Bilmukabele 😂😂
1 yılBende hiçbir anlamı ve önemi yok yakışıklı ve tipsiz denilen erkeklerin. Şimdi mesele erkeğin ne kadar çekici olduğu değil burada asıl sorun benim kâlben âşık olmakta çok zorlanıyor oluşum. Benim de bir huyum vardır âşık değilsem fizik beş para etmez bende. O aşkı ve güveni hissedebildiğim kişi kim olursa olsun onun fiziksel özellikleri de hiç farketmez bende..
10 Yorumla
1 yılAslında şu yaşadığımız devirde tip dış görünüş falan hikaye, herkes herifin işine gucene parasına bakıyor.
Ben dışarda kel adam görüyorum yüzünde sıfatında meymenet yok, takmış koluna güzel hatunu.
Yani cebinde varsa iki onluk iki beşlik ağada sensin paşada sensin.
Dünyanın en yakışıklı erkeği olsan ne yazar paran olmadıktan sonra
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Parası olduğu için veya ağzı iyi laf yapan birisidir, bilemiyorum çok seçenek var ve kızların ne kadar istediği erkek olduysam da özelliğini taşıdıysam hiçbiri beni istemedi seveni reddediyorlar sevmeyeni aldatanı yalan söyleyene şiddet uygulayını çok fazla seviyorlar 🤷♂️
10 Yorumla
1 yılİnsan kendinde olmayanı arıyor sanırım. Dış görüntü olarak iyi olan katşı tarafta bu seçeneğe çok dikkat etmiyor. Güzel bir kadınla yakışıklı bir adamın ilişki kurması çok revaçta bir şey değil.
13 Yorumla- 1 yıl
Değişik bir bakış açısı, sevdim.
- 1 yıl
Zıtlığın çekim alanı çok kuvvetli ya güzel olan ile olmayan zıt hani.
- 1 yıl
Evet
Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Erkeğin yakışıklısı olmaz asssddffg bence tarz duruş konusmasi çekicilik katan unsurlar yoksa baby face olmasına gerek yok
15 Yorumla- 1 yıl
Acımasız :D vur dedik öldürdü sjdja
- 1 yıl
Wooow bir içim su gibisin (iç ses; evlat olsa sevilmez) shdjaj çok haince biliyorsun dimi 😂
- 1 yıl
Bol bol sevap points diliyorum :D
Tipi olmasa da dili etkileyiciyse bir yerde kendine çekebiliyor.
10 Yorumla
1 yılÖzgüven eksikliği. Çok yakisikli erkek icin bu bi gun beni terk edip gider diye dusunuyorsunuz o yuzden duygusal olarak cok baglanamiyorsunuz
18 Yorumla- 1 yıl
Çirkinler daha öz güvenli ve terk edenler de onlar oluyor. Yakışıklısının terk ettiğini görmedik
- 1 yıl
Sence ne sebebi peki?
- 1 yıl
Yakışıklıların tek derdi kendileri, kadının ne istediğini bilmiyorlar, anlamıyorlar, egolular, komik değiller, muhabbet etmesini de bilmiyorlar. Bu sebepten güzel kadınların yanında hep tipi orta erkekler var
- 1 yıl
Cirkin oldugumu ogrendim simdi 😀
- 1 yıl
Çirkin demiyoruz tipsiz diyoruz
- 1 yıl
Tipsiz oldugumu ogrendim o zaman 😀
- 1 yıl
İlla bir şey öğrenecek 🙄
- 1 yıl
😬🤣
Gizli Üye(30-35)1 yılÇünkü aşırı yakışıklı erkeklere göre daha fazla kendilerini gelistirmisler sohbet ederken sıkılmıyor insan sohbet edip gülemediğim erkeğin hiç şansı yok yakışıklı erkekler direkt cinselliğe getiriyor lafı
11 Yorumla- 1 yıl
Doğru tespit
1 yılOrtalama erkekler kadınları kollarina takıp götürüyor aynen 😊 yakışıklı erkekler şişmiş egoları yüzünden kadına giden yoldan gitme gereği duymayınca dimdizlak ortada kalıyor.. bana da abartı kaslı yakışıklı erkekler bi itici sevimsiz gelir..👍
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. herkesin bir bakış açısı var Ayasofya camisini gören biri büyük bir yapı diye yorumlalar, biri istanbul^'un fetih sembolü olduğunu , biri Bizansın eşsiz bir baş yapıt olduğunu söyler bakış açısı her zaman önemlidir
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yılSen ister beğen beğenme değişmezz hep aynı slogamii 😅
110 Yorumla- 1 yıl
En güzeli sologamiii
- 1 yıl
Harcanıyorsunn bee
- 1 yıl
Asıl evlenen harcanıyor, ben halimden memnunum :D
- 1 yıl
Bişey derdim ama burada olmaz neyse skddk
- 1 yıl
😬😬
- 1 yıl
Sana yazamadığım için sıkıntı 🤐 jsjs
- 1 yıl
Neden acaba
- 1 yıl
Sana sormalı 🙄
- 1 yıl
😒 tabii ya.
- 1 yıl
😒😒
Tipten değildir o genelde para ve statüden yapıyor kadınlar
11 Yorumla- 1 yıl
Yakışıklı erkekler para ve statü sahibi daha çok
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü hadsizlik yapmasın, benden başkası sana bakar mıydı şımarma ayarı vermek içindir o 😂
15 Yorumla- 1 yıl
dfjsj yok bebeğim ya, başka bir şey :D
- 1 yıl
Başka da başka 😂😂
- 1 yıl
Aşkım ben orta tiptekilere çekiliyorum, yakışıklılar beni cezbetmiyor :D sorun bende de olabilir, çok ukala geliyorlar egolu falan djjs
- 1 yıl
Sen anca bana çekilebilirsin 🙄
- 1 yıl
Mühürlüyüm sana
1 yılÖyle mi oluyormuş hiç bilmiyorum. Tipsizlik çalışmalarına başlıyorum en acilinden 😄
11 Yorumla- 1 yıl
Dalga geçme :D
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılBunun cevabını bulsam ilişkş hayatımda sorun kalmayacak sosi😃
13 Yorumla- 1 yıl
😄 shsjs sorun bizde değil orası kesin
- 1 yıl
Sorun testestronlu varlıklwrın ta kemdisi😃
- 1 yıl
Katılıyorum :D
1 yılBana öyle gelmiyor herhalde sana öyle geliyor
13 Yorumla- 1 yıl
Geliyor ondan sordum ya
- 1 yıl
Sjjsjsjs
- 1 yıl
😅
Yakışıklı erkekler yapay geliyor da ondan. Seyirlik sadece..
11 Yorumla- 1 yıl
Dimi soğuklar böyle içten değiller gibi
Nedense cekici olmayan erkeklerin mizahi ve bi konusmayla etkileme gucu oluyor bence
11 Yorumla- 1 yıl
Evet öyle bir şeyler var kesinlikle
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Daha çekici geliyo değil daha mantıklı geliyodur o :d
110 Yorumla- 1 yıl
Mantıkla alakası yok
- 1 yıl
Bu da imkansız Hardy
- 1 yıl
Öyle tabii
- 1 yıl
Bence senin hiç güzel kız arkadaşın olmamış
- 1 yıl
Güzel kızlar tipe bakmaz harder
Gizli Üye(25-29)1 yılşu an konuştuğum çocuk iyi birine benziyor ama tipini beğenmediğim için bir kalbim ısınamadı. Yüzüne de diyemiyorum. Hiç öyle olmuyor bu işler benim
13 Yorumla- 1 yıl
Ne demişler yüzü güzele 40 günde doyarsın da, gönlü güzele doyulmaz
Cevap sahibi1 yılDaha tanımadım ki doğru dürüst iyi birine benziyor dedim
- 1 yıl
Aklıma geldi :D yazdıklarınızı okuyunca, yazdım ben de. Üstünüze alınmayın
1 yılDaha çok seveceklerine inanıyoruz ama öyle olmuyor jxmdmxmdmd
15 Yorumla- 1 yıl
Hayır ya cidden seviyorlar, yakışıklıların hep bir böyle samimiyetsiz hal ve tavırları var. Adamın teki mesela çok yakışıklı, spor falan yapıyor, işi de iyi güzel ama sürekli diğer erkekleri kötülüyor :D onlar kıymetini bilmez bana gel gibi, bu da itici geliyor bana
- 1 yıl
Aşkım öyle de tipsiz olanlar da bu kız bana baktıysa başkaları da bakar diyip zaman geçtikçe şımarıyo ondan sonra da aldatmaya başlıyo kxkdöxödöd
- 1 yıl
Evet o da başka bir olay tabii toto kaldırıyoruz awk djdja
- 1 yıl
Totosuna soktuğumun erkekleri jxmdmdmdmd
- 1 yıl
😂
1 yılTipsiz erkekler kendilerini yakışıklı sanıyor birde
15 Yorumla- 1 yıl
😅 öz güven yahu o
- 1 yıl
Özgüvenlerini sıkkın
- 1 yıl
Skim
- 1 yıl
Sok ahsha
- 1 yıl
Olur
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılYakışıklı erkek aldatır üzer veya kibirlenir diye olabilir
11 Yorumla- 1 yıl
Çirkinler daha çok aldatıyor
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılSerseri seversiniz sonra üzülünce beni neden üzdü 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Konu serserilik değil tip
- 1 yıl
Çirkin adam genelde serseri oluyor ama 😂
- 1 yıl
Yoo yakışıklı erkekler serseri gibi takılıyor aksine
Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. 30 yıldır Semih'in de anlam veremediği bir durum 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Ben de anlam veremedim :D acaba hasta mıyım dhdjs
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü tipsiz erkekler yakışıklı erkeklerden daha zeki ve dikkat çekici oluyorlar. Yakışıklı erkekler ise kendilerini daha çekici olduklarını sanıyorlar, oysa ki aynaya bakmaları gerektiklerini söylüyorum.
10 Yorumla
1 yılÇekici gelmiyorda kendin demişsin duygusal anlamda diye çirkin olunca yönetilmesi daha kolay daha muhtaç olur bana basit kadın saçma psikolojisi yoksa dışı güzel olan her zaman daha çekici gelip arzulanır
11 Yorumla- 1 yıl
Olabilir
1 yılYani yakisikli erkek , yakisikli oldugunu bildigi icin. Istedigim kizi tavlarim havasi var. Ve bunu yansitiyolar , ama orta derece dedigimz erkek tipinde oyle birsey yok.
10 Yorumla
1 yılCünkü yakisikli erkeklerin itici hareketleri var ve tipsiz olanlarda olgun mantikli durus sergiliyor. Tipki güzel bir kizin varos konusmasi ve hareketleri gibi öyle kizlarda cekici degil..
26 Yorumla- 1 yıl
👏😌
- 1 yıl
@FiqHtShoT Bazi tipi olan erkeklerin neden itici geldiginin bir sebebini acikladim, hepsi öylemi tabiki hayir. Karekter ve durus cekimi belirliyor bence ergen olan sensin.
- 1 yıl
Ayrica bazi ergen dediklerin sendede olgun olabilir, yasa bakmaz..
- 1 yıl
@FiqHtShoT lütfen huzursuzluk çıkarmayalım.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Çünkü kadınlar için sonsuz sohbet edecek erkek lazım o da sözde "tipsiz" erkeklerde var.
122 Yorumla- 1 yıl
Eveeeet, dinleyin bizi
- 1 yıl
Hiçte bile djdjs
- 1 yıl
İkisi de bizde olmalıydı
- 1 yıl
skfkdljdj :D gözlük kullanmıyorsun sen
- 1 yıl
Onlarsız da görebilirsin 😃
- 1 yıl
Ne değerliymiş yaw
- 1 yıl
Ahahsha 😃 Trip mi atıyorsun sen
- 1 yıl
Son dileğini söyle 🔫
- 1 yıl
Aaa kalmamış :D al gel
- 1 yıl
Domates var gerisi yok :D haydeee
- 1 yıl
Yarın vururum seni, yapacak bir şey yok 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yılBöyle bir şeyi ilk kez duydum. Belki çirkin diye kategori edilen arkadaşımız daha fazla ilgi gösterdiğinden duygusal bağ oluşturuyordur.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDaha eril durdukları için, mesela eğri bir burun hokka bir burundan daha çok erkeksi duruyor örnek
11 Yorumla- 1 yıl
O da doğru
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılGöze hitap etmeli😃en önemli olan ise insanlara yaklaşımları ve sevdiği insanlara sevgisini gösterme biçimidir.
10 Yorumla
1 yılAhaha doğru bence sözleriyle konuşmalarıyla etkilemeyi öğrenmiş oldukları icin
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılo yüzden her zaman söylerim çekicilik >>> yakışıklılık/güzellik
20 Yorumla
1 yılFizikten ziyade kimya uyumu desek.. Sanırım kurtarırız durumu 🥸
10 YorumlaTipsizler gideri yoktur diye düşündürüyor ve güven veriyor 😄
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü sohbet edebiliyorsun daha cana yakın oluyorlar sanki
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s 1 yılNispeten çirkin erkek "bazen" seni daha çok el üstünde tutabiliyor sanırım ondan
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ben nereden bileyim 🙃 bunu siz kadınların söylemesi, bizim de öğrenmemiz lazım.
10 Yorumla
1 yılÇünkü tipsiz erkekler genelde konuşma becerileri mizah anlayışıyla daha ön planda oldukları için diye düşünüyorum. Bizi güldürebilen erkekler ya da kadınlar fark etmiyor her zaman daha ön plandadır bence.
10 Yorumla
1 yılÇirkin erkeklerin ve çirkin erkek sevgilisi olan kızlar kendini böyle avutuyor işte:) Allah'tan yakışıklıyım da sizin gibi kendimi yetersiz görmüyorum. Komikte adamım tütütütü maşallah
00 YorumlaŞeytan tüyü oluyor onlarda 😂
21 Yorumla- 1 yıl
😅 kaçıyorsun çekiyor kaçıyorsun çekiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 599 cevap paylaştı.
1 yılAğızları iyi laf yapıyor 😂
11 Yorumla- 1 yıl
Çok büyük sorun :D
Karakteri, duruşu çekici gelmiştir.
11 Yorumla- 1 yıl
Hıhımmm
- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
1 yılÇirkin biri olarak halen bunun cevabını bulamadım
14 Yorumla- 1 yıl
😃 şov yapma
- 1 yıl
Show bizim işimiz sosi
- 1 yıl
kolay gelsin 😅
- 1 yıl
Sağol canım benim
- Kişilik & Karakter konusunda 799 cevap paylaştı.
1 yılBelki de sizde bir sorun vardir hanfendi
11 Yorumla- 1 yıl
Evet sorun bende
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılÖyle mi diyorsunuz hmm
14 Yorumla- 1 yıl
Öyle gibi geldi
- 1 yıl
Doğrudur efem
- 1 yıl
efem doğrudur
- 1 yıl
::)
- Kişilik & Karakter konusunda 470 cevap paylaştı.
1 yılÇok yakışıklı erkekler güven vermiyor gibi 😄
12 Yorumla- 1 yıl
Yok ya, o tiple alakalı değil bence
- 1 yıl
Hmm bilmiyorum bana öyle geliyor
En marjinal sensin kank ondan
11 Yorumla- 1 yıl
Ne alaka çocuk
Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ben cevapları okumaya geldim 😂
18 Yorumla- 1 yıl
Olmaz öyle fikir yürüt
- 1 yıl
Aha bu işte :D demek ki kendilerine olan güvenleri çekiyor
- 1 yıl
Haklısın canoo nxjd
- 1 yıl
Aslaaa sjdjs
- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 