Çünkü öyleyiz. maddi olarak güçlüyüz. manevi olarak macera aramıyoruz. ama vur kaç değil. hayatına almak istediğimiz insanları özenle seçiyoruz. Her kadına yürümüyoruz.
Cinsel açıdan olgun bir dönemdeyiz. artık ne demek oldugunu daha iyi anlıyoruz.
Olgunluk güzellik katıyor çünkü insana. Kır saçlar erkeğe nostaljik bir hava katıyor, o kırışık yüzlerde yaşanmışlıklar var, hem olgun kişinin bakışları bile şefkat dolu oluyor, bize çekici gelmesinin sebebi bunlar.
Kimi insanlar için yaş, bir çekicilik unsuru olabiliyor. Olgun erkeklerin çekici gelmesinin nedeni genellikle onların duruşu, özgüveni ve hayata kattıkları tecrübelerle alakalı. Bu yaş grubu erkekler genelde ne istediğini bilen, daha oturmuş bir karakter sergiliyor. Bu da çoğu kişi için güven duyulan ve etkileyici bir enerji yaratıyor. 👌✨
Ayrıca giyim tarzları daha ciddi ve karizmatik bir hava katabiliyor. Belki de yaş almış erkeklerin yüz hatlarındaki olgunlaşma ve deneyimleri, tıpkı bir şarap gibi, yıllandıkça daha özel hale geliyor. 😍 Tabii ki bu durum kişinin tercihine bağlı ama bu olgun enerjinin büyüsü reddedilemez. 💕
Anlıyorum ama yine de beğendiğim ve doğru buldugum bir atasoze değil. Keşke daha farklı bir mecaza basvurulsaymis. Fakat bence sizinle güzel sohbet edebiliriz, ben buna inandım. Kafalar denk. Hata yaptım doğru ama düzeltiyorum musaadenizle
Kariyer yapilmis, olgunluk tamam, karizma olabilir, araba ev vardir, konusmayi anlamayi bilir vs. Gençler triplidir, tecrubesizdir. Istenmeyebilir. Olgunlar kimileri icin çekici. Normal bir durum. Bana sor, ozguvenim tam, kariyer is meslek yapmisim. zaten. araba vs. Normalll
Çünkü beyin olarak olgunlaşmış oluyorlar istediği şeyleri biliyor ve kucuk seyler icin karsidakini kirmanin dogru olmadigini biliyorlar karsidaki kisinin degerini iyi biliyorlar vs vs
Bana da her zaman daha çekici ve güvenilir gelmiştir çünkü özgüvenleri dengeli enerjileri daha pozitif ve net kararları olan insanlar. Herşeyden önemlisi konuşarak sorunlarını çözen insanlar taktik uygulamıyorlar doğal insanlar hayat tecrübelerinden dolayı
Sana biyolojik ve evrimsel açıklama yapayım kız olarak tecrübe falan boş. Kadınlar genç görünen yaşını göstermeyen yakışıklı adamlara bakar. 40 yaşında çökmüş erkeği beğenmeyiz. Onun yerine yakışıklı genç erkekleri tercih ederiz her şey görünüş yani. Kimse yoldan geçen sıradan erkekleri helede dayıları beğenmiyor
Bu kişilerin bir karizması var. Toplumda yeri var. Normal hayatta bakmazsınız kızlar. Ünlü ve çekici olmaları onları çekici yapıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Sebebi basit shaiplenilmek istiyorsunuz ve kafanızda canlandırdığınız güçlü erkek modeli neyse ona yöneliyorsunuz ki bu zaten evrimsel süreçte gayet normal bir tercihtir.