Özellikle erkekler fikirlerinize ihtiyacım var?

25 yaşındayım. Şimdiye kadar hiç bir erkekle cinsel veya belaltı bile olsa konuşma yapmadım. Uzak mesafe ilişkim vardı ve adama aşık olmuştum. Bir öpücük bile atmayacak kadar utanıyordum 😢 en sonunda ayrıldı benden. Kendimi öyle konuların içinde göremiyorum kendimden tiksiniyorum sanki. Çok normal bir şey olmasına rağmen bana iğrenç geliyor. Sanki karşımdaki insan tarafindan kötü bir kız olarak gözükeceğimden korkuyorum. Korkmasam bile o tür muhabbetler bana göre değil. Aynı zamanda öz güvensiz birisiyim belki de bunun da etkisi vardır bilmiyorum. Sizce durumum çok mu kötü?
Özellikle erkekler fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla