Sizce erkekler mi daha iyi araba kullanır yoksa kadınlar mı?

Sizce erkekler mi daha iyi araba kullanır yoksa kadınlar mı? Erkekler her ne kadar kadınların kötü olduğunu söylesede en çok kazayı hep erkekler yapıyor.
Sizce erkekler mi daha iyi araba kullanır yoksa kadınlar mı?
Cevapla