Ben yanlış bir insanım belliki // o yüzden kimse beni sevmiyor?

sadece bedenime görünüşüme hayranlar. Ama içlerinde bana karşı gram sevgi yok. Bu hayatta çok şansızım herhalde. Belki azda olsa beni seven vardır diye umuyorum.
Güncellemeler
1 yıl
isteyen nefret etsin gerçek bu
Ben yanlış bir insanım belliki // o yüzden kimse beni sevmiyor?
Cevapla