Konustugum evlenirim dedigim erkekle hersey iyi gidiyoken tümör gecmisi oldugunu ogrendim, noktaladim sizce dogru mu hata mi ettim?

Iyi anlasiyoduk, birbirimizi gulumsetiyoduk şakalaşiyoduk, onu hic kimseyi arzulamadigim kadar cok arzuladim, ve hersey boyle iken tümör gecmisi oldugunu ogrendim, ben anksiyoz karaktere sahip bi insanim, ilerde tekrarlar mi vs surekli korku endiseyle olurum diyerek uzaklastim. Sizce dogru mu yaptim hata mi?

Konustugum evlenirim dedigim erkekle hersey iyi gidiyoken tümör gecmisi oldugunu ogrendim, noktaladim sizce dogru mu hata mi ettim?
Cevapla