Hayatta hiç pişmanlığım yok ve olmuyor bu kötü bir şey mi?

Hatalarım ya da doğrulardan hiç pişmanlık duymuyorum yani o an öyle doğru bulup ona karar vermişim, kendi seçimim ve iyi ya da kötü onun sonucu olarak bakıyorum kötü olsa bile doğru olarak verdiğim karar yanlış çıkmış öğrenmiş oldum diye onu düzeltmeye çalışıyorum pişman olmak yerine... hep sonuçların en kötüsünü düşünürüm ve ona göre yol haritası cizerim ki sonuç kötü olursa birden hayal kirikligina uğrayıp düşmeyim öyle de olur sonuca hazır olduğum için pişman olmak yerine ikinci plana geçerim ve daha kontrollü gider pismanligim olmaz bu kötü bir şey mi öyle diyenler oluyor çünki

Hayatta hiç pişmanlığım yok ve olmuyor bu kötü bir şey mi?
Cevapla