Kapalıyım ve insanlar sürekli neden kapandın açılmayı düşünüyormusun açıkken çok güzelsin diyorlar?

Kapanmışım zaten kapanalı uzun bir zaman olmuş insanlar sürekli açılmamı ister gibi bu tarz şeyler deyince kendimi kötü hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yani ben kendimi böyle de seviyorum ve beğeniyorum ama insanlar bu tarz şeyler deyince özgüvenimi düşürüyorlar ben açık olanlara kapan demiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar turizm şehrinde yaşıyorum ve çoğunluk turistler var ve sıcak ortam olduğu için açık insan çok var haliyle o yüzden de ben kapalı olduğum için çok dikkat çekiyorum bu tarz şeylere çok maruz kalıyorum İstanbul gibi bir şehirde yaşasam bu tarz şeyler fazla olmaz
Kapalıyım ve insanlar sürekli neden kapandın açılmayı düşünüyormusun açıkken çok güzelsin diyorlar?
Cevapla