Gizli Üye(25-29)+1 yılBence tam tersi, kadına erkek ilgi verince soğuyor. Erkek illa put gibi mi durması gerek, konuşmak yasak mı anlamıyorumki. Ne zaman ilgi versem bir kıza, mesajlara geç yazmaa ve umursamamaya başlıyor. Dayak atan bir adam olunca köpek oluyorsunuz, mezara giriyorsunuz ama sevgi veren adam olunca umursamıyorsunuz bile. Bu durumu gerçekten anlamıyorum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
İlginin dozuyla ilgili mesele erkeklerde ilgiyi severler. Fakat kadın kadar düşkün değillerdir Çok fazla ilgi gösterirsen bunalmalarına sebep olursun
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s +1 yılŞöyle ki doğada da böyledir, erkek dişiyi etkilemek için tüm becerileri sergiler. Erkeklerin yaptığı da bu, başlangıçta etkilemek için beceri sergilemek. Ardından kadın ilgi gösterince elde ettiğini fark edip bırakıyorlar, olan bu
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu erkekler, bir garipler gerçekten 😂 Ama dur, bana sorarsan şu an çok mutlu olduğumdan böyle konulara içten cevap verebilirim. Erkekler bazen ilgi göstermeyi fazla üzerine alınabilirler ve bu onları biraz korkutabilir. 🤔 Belki de kendilerine zaman ayırmak istiyorlardır ya da özgürlüklerine düşkün olabilirler. Şu an ilişkimde bir denge bulduk, ilgi göstermek güzel ama birbirimize alan tanımak da önemli. Belki biraz geri çekilmek, onu merakta bırakmak fena fikir olmayabilir. Ne dersin, bazen gizem iyidir! 🕵️♀️✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılDozunu ayarlamak lazım. Her iki cins için de öyle. Kimi resmen dil atıyor salyadan uzaklaşıyor insanlar ahsh Ama zaten normal şartlarda biri normal ilgi görünce değişiyorsa şutla gitsin sorgulamaya gerek mi var.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKarakterleri yok çünkü
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBakın şöyle söyliyim sizlere her kadın ilgi verir ilgi de almak ister lakin İlgi vermekle, boğmak arasında fark var. Çoğu kadın bu ayrımı yapmayıp her konuda kendini haklı sanıp hayatta soğutma seansına sokuyor biz erkekleri bence iyi ayırt edilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Aksi takdirde sonu iyi değil.
10 Yorumla Bu hep böyledir. Erkek kişisi de sana fazla ilgi verince sen de soğursun. O yüzden iki taraf da fazla ilgi vermemeli, dozunu iyi ayarlamalı. Neden ilk zamanlar flört döneminde veya daha pek tanımadığmız zamanlarda her şey daha iyi ve tutkulu oluyor sence?
141 Yorumla- +1 yıl
alakası yok ben ilgi yoksa aldatırım mesela
- +1 yıl
erkekler neden öyle yapıyorsa ondan
- +1 yıl
benim ne yaptığım seni neren bu kadar ilgilendiriyor zaten ve neden erkekleri savunuyorsun
- +1 yıl
İzmirle alaka kurmaya çalışıyorum o lafı duyana kadar ciddiye aldım gibi
- +1 yıl
bir sorunda çoğu kadın fbsine aşık olur demişsin senden mantık beklemek saçma olurmuş zaten
- +1 yıl
çünkü gerçek değil seninde kız olmadığın ortada
- +1 yıl
erkeklerin kız hesap açacak kadar aciz olması kadar komik bişi yok cidden
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan gerçek. :) kadının cinsellik yaşaması için bir düzeyde duygusunun olması gerekir ki kendini teslim etsin, cinsellik yaşandıktan sonra ise bağlanır ve bağlılık ilişki vs beklemeye başlar bu beklentisi karşılanmayınca da ya takıntı yapar ya da istediğini alamadığı için iletişimi keser. kadın erkek doğasını herkes artık korkmadan anlatıyor. bende politik doğruculuğu bırak :D
- +1 yıl
niyeyse senin bu dediğin yurt dışındaki kadınlar için geçerli olmuyor hepsi günübirlik yaşıyor
- +1 yıl
saçma algılarını kendine sakla
- +1 yıl
neyse konuyu uzatma
- +1 yıl
kendini avutmaya çalışma boşuna herkes gerçekleri biliyor kaldı ki onlarda böyle bi takıntı da yok filmleri bile buna yönelik
- +1 yıl
neyse neye inanırsan inan
- +1 yıl
bi kaç kişi dedi diye bu kaç milyon milyar insanı kapsamıyor ya neye inanırsan inan bana ne
- +1 yıl
film diyorum çizgi film diyor djfjfk
- +1 yıl
uğraşamam senle engelliyorum
- +1 yıl
ilgilenmiyorum umrumda da değil
- +1 yıl
gerçekler neden zoruna gitti
- +1 yıl
@sonic0 herhangi bir şekilde doğru düzgün bir açıklamadan anlayabilecek biri değil. ben çok uğraştım olmuyor. İçi nefret dolu. Beni de engellemiş yazdıklarını okuyamıyorum; iyi ki de okuyamıyorum kimbilir hangi nefreti kusuyor. Bence bırakın okumayın kendi kendine nefretini kussun rahatlasın
- +1 yıl
başa çıkamayınca arkadaş mı çağırdın
- +1 yıl
bu aynı kişiymiş zaten
- +1 yıl
@sonic0 bir süre sonra senin istatistiklerini rakamlarını kendi kafasından uydurduğu hezeyanlar veya haberlerde yapılan yorumlarla çürüttüğünü filan zanneder... bence kendi kendine debelensin dursun zira herhangi bir mantıklı açıklama üzerinden varabileceğin bir nokta yok. Sana "erkekleri savunuyorsun" demesine d eşaşmadım; nelerden nelerden hangi sonuçlara varabilir aklın şaşar
- +1 yıl
boşu boşuna 2. hesapla kendini haklı çıkarmaya çalışma erkek Fadime bu numaraları anca zayıf zekalar yutar
- +1 yıl
engelle gitsin bence bunları
- +1 yıl
seni şikayet edicem ben direk
- +1 yıl
aha erkek olduğu ortaya çıktı
- +1 yıl
ya bu hakkatten zavallı uygulamada zaten görünüyor engelli olsada
- +1 yıl
bu zeka ancak bi erkekte olabilirdi zaten
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkek kısmının ruhu ve genetik kodları avcıdır. Yani gerçek ve normal maskülen erkeklerden bahsediyorum. Adama çok fazla ilgi gösterirsen onun "avcı" niteliğine avcı ruhuna istemeden de olsa saygısızlık etmiş gibi olursun. Erkek (gerçek erkek) kendini av gibi hissedeceği bir ilişkide kendini işlevsiz hissetmeye başlayabilir... Erkeğe ilgisiz olmak değil tabi ki ama onların avcı bizim ise av olduğumuz hissini de bozmamamız icap eder
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır seviyorlar ama Türkiye'de kızlar yüz vermediği için birden bire gelen ilgiye alışkan değiller o yüzden bocalıyorlar ya da bir an da g*tleri kalkıyor ben neymişim be diyip havalara giriyorlar
40 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılElde etmenin rahatlığı, elde edene kadar o süre heyecanlıyı geçiyor elde edince senden emin olunca bu beni seviyor deyince roller değişir, seven şartlar ne olursa olsun kaybetmekten korkar, korkmayan sevmiyordur
20 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. İlgi vermekle, boğmak arasında fark var. Çoğu kadın bu ayrımı yapmayıp kendini haklı sanıyor.
07 Yorumla- +1 yıl
Haklı sanmak değil biz insanlar bizi hak etmeyen insanlara değer veriyoruz ve aynı değerin bize geleceğini düşünüyoruz ama öyle olmuyor. Bir insana ilgi verince uzaklaşıyorsa büyük ihtimalle o doğru kişi değildir. İlgiden kastım anne gibi üstüne düşmek yedi yirmi dört aramak değil. Onu çok sevdiğini onun için değerli biri olduğunu hissettirmek.
- +1 yıl
@azra3407
katılmadığın nedir?
adam demiş ki "İlgi vermekle, boğmak arasında fark var" ... buna mı katılmıyorsun sana göre İlgi vermekle, boğmak arasında fark yok mu?
diğer cümlesi de diyor ki çoğu kadın bu ayrımı yapamıyor. Sen buna itiraz olarak ne diyorsun? Hayır çoğu kadın bu ayrımı yapıyor mu diyorsun? - +1 yıl
@feri99 aslında anlaşılmayacak bir şey yok ama şöyle düşünüyorum, olayın ilgi vermek ile çok ilgi vermek ile alakası olmadığını söylüyorum. Bizlerin çoğu zaman yanlış insanları sevip onlara verdiğimiz ilgiyi alamadığımız zaman öyle düşünüyoruz. Çok ilgi verdim boğuldu gitti değil aslında o kişiye dengeli ilgi versen de gidecekti biz nankör insanlari sevebiliyoruz çoğu zaman.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılNiye ilgi veriyorsun ki ben onu anlamıyorum... Yani ilgilenebileceğin bir sürü şey var. Eşin olmadığı sürece bir erkeğe ilgi vermek anlamsız bence. Erkekler de niye ilgi gösteriyor ki daha evli değiliz diye düşünüyor olabilir.
118 Yorumla- +1 yıl
@Pocophone evlilik planı olmayan sevgililik modern eskortluk bu dediğimi de 10 yıla kimse inkar etmeyecek evlilik planı dwdiğim de tarihine kadar konuşulduğu durum
- +1 yıl
@Pocophone sevgilimse sevgilimdir, ekstra bir ilgi beklemesin yani zaten sevgilim olmuş, daha ne ilgisi 😄 ilgilenebileceğim bir sürü şey var, ona sıra gelmeyebilir.. modern eskortluk falan olarak görmüyorum bu arada ben. Hayat paylaşımı ve yoldaşlık olarak görüyorum. Yani evlilik olursa olur, o zaman bir erkek ilgi isteyebilir benden.
- +1 yıl
@Pocophone kimseyi ilgisi için yanımda taşımam
- 1 yıl
@Pocophone kendi olduğu için. Ilgisi için ya da benim ona vereceğim ilgi için sevgili olmamız sağlıklı bir durum değil. Insanların sevgili olmakta pek çok farklı sebebi var. Sadece ilgi değil.
- 1 yıl
@Pocophone benim ona vereceğim ilgiyle önem kazanmıyor
- 1 yıl
@Pocophone yanında olmak yeterli sevdiğini anlaması için
- 1 yıl
@Pocophone hayır canım arkadaş gibi takılmam
- 1 yıl
@Pocophone bilemem 😆
- 1 yıl
@Pocophone onlar demek ki annelik yapmış 🤣
+1 yılAlakası bile yok. Soğumuyoruz. Tam tersi hoşumuza gidiyor. O zaten senden hoşlanmamıştır. Başından beri. Sadece ilgini beğenmiştir. Mevzu soğuma değil. Zaten çekim hissetmemiştir sana. Muhtemelen sebebi budur.
00 Yorumla
+1 yılYa hepsini bir kefeye koymamak lazım. Bunlar cinsiyet değil sahsiyet meselesi. Bana göre ilişkideki en önemli şey karşılıklı ilgidir ilgi yoksa kaybeder beni. Ama ilişkide ki tek önemli şey ilgi değil belki baska sebeblerden kaybetmiş olabilirsiniz?
00 Yorumla
+1 yılBende onu soracaktım sorumda evetya cidden bunlar ilgiyi sevmiyorlar mi ki ozaman bizde ilgilenmeyi ne halleri varsa görsünler
32 Yorumla- +1 yıl
Aynı şeyi bende kadınlar için sormak isterdim
- +1 yıl
Yorumlarıma cvb verme
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa benim sorunumda hemen ilgi verememek. İlk zamanlarda erkek ilgi istiyor ama yapamıyorum cidden ona Karşı bir şey hissetmeden yapamıyorum ama bunu anlamıyorlar sonra soğuk yağıp bırakıyorlar beni. Gerçekten yapımda olan bir şey soğuk biriyim zaten zamanla ısınıyorım pat diye olmuyor yani of çok durum
12 Yorumla- +1 yıl
Bazı seyler zamanla oluyor kesinlikle
- +1 yıl
Bende aynı
- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılİlgi yoksa hep öyle oluyor. Kadında da öyle.
10 Yorumla Çok muhabbet tez ayrılık getirir çok ilgide öyle sal gitsin akışta kal bence kendilerini bişey sanmasınlar
00 Yorumla
+1 yılÖyle oluyor hep ilgi sıkıyor demekki.
Çiçeğe ne kadar su verirsen çicek çürür.
Herşeyi dozunda ayarlamalı.
Çok üstüne düşme bence.00 Yorumla
+1 yılBen hiç ilgiden soğuduğumu hatırlamıyorum ama ilgisizlikten defalarca soğudum. Her insan aynı olmuyor genelleme yapmamak lazım
00 Yorumla
+1 yılHer şeyin fazlası zarar çünkü çiçeğe istediğinden fazla su verirsen çürür ve ölür ölçü bu nedenle kıymetli.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. İlginin dozunu bilmezsen sıkılır. Avcı ruhlu çoğu çünkü. Mücadele olmayınca elde ettim bitti kafasıyla bakıyorlar..
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 383 cevap paylaştı. Aynısını kadınlar için düşünüyorum, güzelsin deyince bi değişik oluyorlar. Bi mesafeler bi uzaklaşmalar... Asrın insanı garip
00 YorumlaBiri bana çok yakışıklısın dese onun kölesi olurum.
Olanı söyleyecek zaten, olmayanı değil. :>
Düzenli söylesin ama, her gün.00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKime ilgi versen, soğur. Ülkede düzgün aile sevgisi gören mi var? İster istemez fazla ilgiye gelemeyiz, çünkü hiçbir zaman öyle sevilmediğimiz için ne yapacağımızı şaşırırız.
11 Yorumla- +1 yıl
Ülkede çocuk yetiştirmeyi bilen insanlar çok azınlıkta. Anne olmak yerine sokakta fink atıp hayatını yaşamadığı için pişman sürüsüyle kadın var. Kendini yetiştirememiş insanlar evleniyorlar onun da etkisi var. Ebeveyn olduğunun bilincinde olamayan insanlar bir çocuğu nasıl yetiştirebilir ki
+1 yılKendilerini vazgeçilmez sanıyorlar fazla ilgi değer görünce ve kıymet bilmiyorlar.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 649 cevap paylaştı. Her şeyin fazlası soğutur. Kararında ilgi ile bi insan soğuyorsa zaten doğru insan değildir
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 410 cevap paylaştı. İlgi ile darlamak ve boğmak arasında ince bir çizgi var...
00 Yorumla
+1 yılAynısı kadın içinde geçerli. Haddinden fazla değer karşı taraftan soğutur.
00 Yorumla
+1 yılBen soğumuyorum tam tersi bana ilgi ve değer veren bir kıza daha çok değer veriyorum.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yıldoğru adama denk gelmemişsin. doğru adam soğumaz
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Valla ben kız kısmındanım. İlgi yoksa bende soğuyorum.
00 Yorumla
+1 yılBi eşik war işte, orayı iyi ayarlaman lazım. Bi de, sürükleyiciliğin yoksa çabuk geçer
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir tek ben erkekle ilgilenmeyi sevmiyorum. Tam tersi erkekler bana yapisinca bunalıyorum. Vala sevgiliyken arkadaş olmak ne kadar değerli ya. Eğlen gül bu çok önemli.
00 Yorumla
+1 yılİlgi verdiğinizi zannedip saçmasapan işler yaptığınız için olabilir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKeşke bana ilgi verilse arkadaşlık bakımından. Ben hayatta soğumazdım.
00 Yorumla İlgi gören biri, asla soğumaz! Tabi darlamadığın sürece! 👌
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 716 cevap paylaştı. ilgi vermenin suyunu çıkarırsan soğuruz normal olarak
00 Yorumla
+1 yılSoğuyan insanlar boş düşüncelere sahip oldukları için.
00 Yorumlaİki tarafta aynı kusura bakma ama fark yok demekki insani bir şey
00 YorumlaBunu bir kadın söylerken utanmalı bizim size ilgimiz sürekli sizin ilginiz 1 gün
00 Yorumla
+1 yılyersiz ilgi verirsen her iki tarafta soğur ya da yeterince seni sevmiyordur
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yalan kadınlar soğur ve kaçar erkek kaçmaz onkacan erkek hayatında başka biri olduğu için kaçar
00 Yorumla
+1 yılSogumuyoruz aksine daha çok değer veririz fakat ortada istisnai durumlar yoksa
00 YorumlaErkeğine ve ilgiden bahsettiğin şeyin konusuna göre değişir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılNasil bir tarz ilgi verdiğine bağlı ve ilgi anlayışlarına
00 Yorumla Macera arıyolar, köpek gibi davranılmasını seviyolar, umursamayan kızlara hızlı cevap vermeyi severler adam gibi adam da naparsan yap umursar seni kadınına değer verir aman erkekler değer vermez adamlar verir
01 Yorumla- +1 yıl
@merakmıya hiç alakası yok
- Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılKuru ilgi bunaltıyo. Şehvetle tutkuyla karışık yap gönder gelsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlgi vermezsin gider başkasına, verirsin yine kaçar işte bu yüzden anlayın artık erkeklerden uzak durun ne halleri varsa görsünler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın da öyle. O yüzden her türlü cinayeti, şiddeti hakediyorsunuz, nefret ediyorum sizden
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın niye bana travması tetiklenince aşık olursa o yüzden
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCevabı soru başlığında gizli aslında. Erkek kısmı işte
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl"Nasilsa sizi elde ettik ceptesiniz o yuzden" die de ir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılArada bi köpek çekeceksin. Avlanmayı seviyorlar 💅🏻
00 YorumlaErkekler zoru seven varlıklar bu yüzden kolay elde edince soğuyorlar naz yapıp ağırdan almak lazım çok yüz vermeyeceksin
00 Yorumla
+1 yılÇünkü siz doğru insanlarsınız ama yanlış erkeklere ilgi veriyorsunuz.
12 Yorumla- +1 yıl
Hakeden erkeklerle birbirinizi bulmanız ve aynı düzeyde ilgi vermeniz gerekiyor da her iki taraf için de zor; nasip bu işler.
+1 yılSevmeyen erkek bunu yapar seven dahada baglanir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet kadınlar yine kendilerini hint kumaşı sanmışlar doğru sizin hiç hatanız yok vazgeçilmez varlıksınız hemen bir yerleri kalkıyo bu kadınların azıcık insan gibi yorum yapın
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDoğru her kadın suçsuz hiç kötü kadın yok demi size ilgi vermemekte ben kendi adıma doğru yapıyormuşum değil sevgili olmayı ölene kadar hiç ne sevgili olurum neden evlenirim gerek yok sizin sevgilerinize
Abartmış olmayasın ilgiyi. her şeyin fazlası zarar
00 YorumlaAnlamıyor bende bı gün iyi ertesi gün soğuk acaba ne geliyor akıllarına😖
00 YorumlaVallahi biz daha sevgisinin arkasında duran görmedik
00 Yorumladozunu ayarlıyamıyorsundur.
çok ilgi bir süre sonra sıkar
azı da sıkar00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u +1 yılya da gidiyolar😃
10 Yorumla - Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer