
Kaybedeceğini bile bile duygularını bastırmadan yaşar mısın?

Kaybedeceğini bile bile duygularını bastırmadan yaşar mısın?
Kimisi çok sevildiğini görünce şımarıp kaçıyor, görmeyince sevilmediğini düşünüp uzaklaşıyor. Yine de kaybedeceksek dürüstlükten kaybedelim diyip duyguları belli etmek gerekir diyorum. Ha karşılığını görmediğim kişiye ben gidip de seviyorum özlüyorum diye belli etmem. O bana belli etmiyorsa beni kaybetmeyi göze almış neticede. Beni kaybetmeyi seçeni ben kazanmak için uğraşmam 😎
😄
Hak etmeyen birine belli ediyorsan kaybedersin. Hak eden birinden gizliyorsan da kaybedersin. Kişiye göre değişir yani.
Kesinlikle
Teşekkürler :)
😊☘
Haketmeyene belli ettik açıldık bir türlü inandıramadk
@KalptenKalbe5939 hak etmediği için öyle
Evet sonucu ne olursa olsun, o an ben ben olmalıyım. Duygumu bastırıp, kişiliğimi gizledikten sonra karşımdaki gerçek olan ben ile değil, göstermek istediğim taraflarımı bilir sadece. Elbet kendimle ters düştüğüm ve olmaya çalıştığım kişiden farklı yönlerim ortaya çıkacak , bu da karşımdaki kişide bu benim tanıdığım insan olamaz izlenimi yaratacaktır.
Doğru kişi değilse kaybediyorsun. 😂
Haha soru genel😄
Eğer bu işten zararlı çıkacağını düşünüyorsan tam o an duygularını gizle. Tamamen duygularla hareket etmek kişiye zarar veriyor. Duygularına gem vurup aklınla hareket etmek lazım. 😂
Teşekkür ederim. 😊
Rica ederim
Cevap
16Cevap
Belli etmek. Gizlemek başka sen kendi kendine yaşıyorsun. Acısı yok, kıskançlığı yok, tribi yok yaşasın platonik
Bencede😃👍
Gizlemek kaybettirir...
Ben duygularımı gizlemem. rol falan yapmam
Tabiki de duygularım gizlemek kaybettirir.. Bir insan sonucu her ne olursa olsun duygularını gizlememelidlr.. Bastırmaya çalıştığı her duygu günün birinde istemediği sonuçlara yol açabilir..
Kaybedeceğimi bile bile duygularımı bastırmadan yaşadım söyledim ve nemi oldu
Maalesef kaybettim 🥹
Gecmis olsun😃
düşşperisi maalesef çok kötü oldum amaa
Ben duygumu içimde yaşayamam. Ben sıkıntıya gireceğime ne olursa olsun diyerek duygularımı açıklıyorum.
Yerine göre diyorum ortama kisiye göre bir çizgi olmali
Duygusuzlaşmak asla kaybettirmez. Seveni seversin, sevmeyen gider. 40 yaşım. Seni seviyorum
Gizlemek her zaman hayiflanmak ve pişmanlık getirir söz dilden çıkmazsa gözden yaş olarak çıkar
Her duygumu anında belli ederim. Bunun yüzünden kaybediyorsam da kaybettiğimi düşünmem. Benim gibi birini kaybettiğine yansın o. 🤣
Ahaha senin yoruma bakmadan belli ederim yazdığıni tahmin ettim iyi tanımışım seni haklısın bipolar degilsen cok da sorun olmaz herhalde ama düşmanlara dikkat et
Yok ya öyle bipolar falan yok bende. 🤣 Her şeyin farkında bir deliyim sadece.
Bi de tanımış beni yiycem ya. 🤣
😄 bipolar degilsin olsan anlardım, ye beni ye ben de seni yiyecem sitenin neşesisin 😍😘
Deli diyorlar da neyse olsun sıkıntı yok. 🤣
Yoo gayet aklı başındasın buradakiler herseye öcü diyo🤣🤣
Gizlemek tabiki
Neden peki ya sana zarar vermek isteyenlere hassas yönlerini göstermek kaybettirmez mi?
Belli edince de çok üzüldüm
Bence herkese belli edilmemeli
Kişiye göre değişir diyelim
Oyle ama genel olarak belli etmek bence😁
Son sorduğum soru da senden ilham aldımSon sorduğum soru da senden ilham aldım
İkisinde de çok aşırıya kacilmamali
Dengeli olunmalı katılıyorum
Hissetdiğin gibi davranmamak.
Belli etmek daha çok kaybettiriyor gibi
Gizlemek kaybettirir.
Gizlemek maalesef
İkisi de duruma göre kaybettirir
Bana göre gizlemek kaybettirir daha çok
Duygusal mısın
Cok degil ortalama
Hımm mantıklı bi duggusallık demeliyiz sanırım😊
Belli etmek bence
Çok belli edincede düşmana zayıflıklarıni göstermiş oluyorsun
Haklısin
Aynennn öyle
Her halükarda kaybediyorsun
Bende😅
belli etmek
Katılıyorum
851 elli altı p) bjk uyma
belli etmek
Belli etmek çoğunlukla kaybettirir
Gizlemek
Gizlemek
Belli etmek
Belli etmek
Gizlemek
Belli etmek
açık etmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?