Erkeklerin , erkeklerle arkadaşlıkları , kadınların, kadınlarla olan arkadaşlıklarından daha samimi değil mi?

Dikkat ettim kızlar kendi aralarında takılırken , sıkılıp birbirlerini çekiştirmeye başlıyorlar. Ama biz sıkılınca mutlaka eğlenecek bir şey buluyoruz ve kimse kimsenin pesinden kuyusunu kazmaya uğraşmıyor. Aradaki fark neden kaynaklanıyor?
Erkeklerin , erkeklerle arkadaşlıkları , kadınların, kadınlarla olan arkadaşlıklarından daha samimi değil mi?
Erkeklerin , erkeklerle arkadaşlıkları , kadınların, kadınlarla olan arkadaşlıklarından daha samimi değil mi?
Cevapla