Dikkat ettim kızlar kendi aralarında takılırken , sıkılıp birbirlerini çekiştirmeye başlıyorlar. Ama biz sıkılınca mutlaka eğlenecek bir şey buluyoruz ve kimse kimsenin pesinden kuyusunu kazmaya uğraşmıyor. Aradaki fark neden kaynaklanıyor?
Erkeklerin , erkeklerle arkadaşlıkları , kadınların, kadınlarla olan arkadaşlıklarından daha samimi değil mi?
evet erkekler cabuk samimi olabiliyor ve daha saglam cikarsiz arladasliklar kurabiliyor cogunlukla. sebebi bence daha duz mantik olmalari, yani her seyin altinda sebep aramiyorlar o yuzden daha sakin devam edebiliyor arkadaslik iliskileri
Hayır değil. Bu kişiden kişiye değişir. Benim çok iyi arkadaşlarım var.
1
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkeklerin , erkeklerle arkadaşlıkları , kadınların, kadınlarla olan arkadaşlıklarından daha samimi değil mi?
En İyi Cevaplar