Utanmıyorum ki kast etriğim o değildi evet evet stalkdan bahsediyorum ya da profili baştan aşağı inceleyip taa 2020 de paylaştığın tweeti beğenmesi de olabilir bunada ayrı gülüyorum
Sabriye hanım o kadar derine inmenize gerek yok belki aynı odanın içindeki kız arkadaşlarınızdan birisi vardır efenim her daim önce en yakından başlayalım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Eheh ufacık tefecik içi dolu turşucuk suçlarımız oluyordur elbet
Masumane bence sjsjs
Ne güzel aktivite tam daradevillik sjdkd
Tam benlik yani işte sjjs
Ordan beri külah yapıp üfürcen ah be eski günlerim 😂
İkisi de değilim ben
Çete lideri miyim ben niye milleti suça teşvik edeyim. Birine bişey yapıcak olsam en fazla tokatlar gönderirim xd
Ben de ortalıkta döğüşmek istiyorum diye geziyorum
sen zaten tehlikelisin :D
Hiç alakam yok ajzjs
herkesi kandırabilirsin ama beni asla :D
Bennnn assla suça teşvik etmem. Benden olsa olsa suça sürüklenen prenses olurum
Haklı bir yorum
Suç nedir bilmem ben ama bir de fakırık diyordun sen 😂 O sitede fakır yoktur 😂
Ben fakirim bu hala doğru. Biz demedim😂😂😂
Gladyo Sabosun artık 😂 Yeni nick name bu 😂
Hiç sevmedim bu nicki ajjzsj sabomabo daha güzel sjzna
Yiooo Gladyosun sen 😂
Değiliiiiimmm
Ya kendimi asil bir insan olarak görmüyorum tabii ama hiç kimseyi de suça teşvik etmem.
Vay anam vay
Sabriş sağda mavi ışıklı pencerenin ardından sana gülüyom beni gördün mü?
Meloş zira sürekli oraya bakasım geliyordu öpücük bile attım ama fark etmedin ajznsjz
Fark ettim de sırf bu soruyu açman için bekledim. 🤣
Aşk işte ya 😂😂
İkisi de değil. Ben sadece oyun değiştiriciyim.
Vay anam vay
O asil erdemli kişiyim :)
Stalklamak başka ama birine Tweeterdan bir bakayım dedim 2. Günü Tweeter beğenilere bakmayı kaldırdı haha
Benim tweet beğenileri tam bir komedi dünyasına giriş 101
Ha bir de öyle tiplere çok gülüyorum hiç uğraşamam valla anında soğuyorum sjxnsjs
Artık utanmana gerek yok Tweeter kaldırdı:) stalkcilardan mi bahsediyorsun:)
Utanmıyorum ki kast etriğim o değildi evet evet stalkdan bahsediyorum ya da profili baştan aşağı inceleyip taa 2020 de paylaştığın tweeti beğenmesi de olabilir bunada ayrı gülüyorum
Haha benim son son sevgilim 5 yıl falan geri girmişti gerçekten:)
Benim sevdiğim bey de benim haberim yokken beni iki yıl takip etmiş tw den iğrenç esprilerimi hep okumuş bilmiş işitmiş görmüş yani…
Hahah olsun seni öyle kabul etmiş işte ama biraz fazla tabi
Yorum yapamiciimmm
Yanlış yorumlamış olabilirim affola :)
Sana iyi geceler diliyorum
Estağfurullah olayın sadece yansıtılan tarafı kadar bilindiği için normal karşılıyorum sıkıntı yok😂 hayırlı geceler
Uzak durmayı tercih ediyorum 🤣
Prenses işte👸🏼
Sen de kraliçe 👑
suça teşvik etmem ama uzakta duramam mutlaka yanlış bir şey varsa müdahale etedrim, ondan uzaklaştırmaya çalışırım
Fevkaladenin fevkinde olan o kişiyim.
ailecek kimi gözetliyonuz kiss djdhd
Balkonda kenzo eşofmanlı bir oğlan varmış onu beğenmişlerdi kızlar ama bence çirkindi sjxjsj
ajajs senin trovorin var normal degil mi sjsj kız o bu değil kimin evde dürbün var meeasallah sjsjs
Sen bir de dedemin köy evinde ki dürbünü gör şakirim on km ötede ki arabanın içinde ki insanların gülüşlerini bile görüyorsun sjxsn
ahshshsh sesli güldüm sabriiimo jsjsjs valla çok iyiymiş sjsjsj
Gerçekten evde niye dürbün var diye sormadım o kadar normalize etmişim bu durumu sjxjsjzna şu an aydınlanma yaşadım
Sabriye Hanım kimi gözetliyorsunuz efenim
Senin için güzel kız arıyordum teoman bey
Sabriye hanım o kadar derine inmenize gerek yok belki aynı odanın içindeki kız arkadaşlarınızdan birisi vardır efenim her daim önce en yakından başlayalım
Ay onları ben paylaşamıyorum teoman bey sjxnsjd
Nasıl bee 🤣 abartma sende
Lütfen ben abartma makinesiyim
Mühendislikten abartmaya tayin mi oldun sen 🤣
Şair burada ne anlatmak istedi ellaaaam
Niye tek seferde anlamıyorsunuz ki çok yoruluyorum anlatırken
Üşengeç
suç benim göbek adimm SOKDOFKFOWOWOWOWKŞ
Suça teşvik ettirenin peşinde olan 😄
Kimseye zarar vermem
Güvenilir insan check
Paparazi mübarek
Estağfurllah görevimiz
Asil
Hiçbiri de değilim
Uzak duran
Suça teşvik etmem
Uzak duran
Napıyon 😅
Bende bilmiyorum ben her şeye uyanım
Benim eve bakıyorsun 😅
Sitenin adı ne
Şaka yapıyorum 😉
🤘🏻🦦gerçek sandım tüh
Haha 😂 pardon