Suçlu Jeremy Meeks'in bu fotoğrafı dünyada fenomen haline gelmişti. Mankenlik ajansları da peşini bırakmamış, hapisten çıktığı gibi ajansa kayıt etmişler :D






------gideri var evet. gideri var evet. --------
evet cok hos fakat akil sagliginin pek de yerinde oldugunu sanmam korkarim.
------gideri var evet. gideri var evet. --------
:D :D
Adamın yüz hatları gayet iyi. Gözleri öyle olmasa bile yakışıklı herif. Bizimkiler anlamaz, anca kara kuru kapkara esmerlere yakışıklı/güzel derler.
Evet evet süpersin benim de anlatmak istediğim bu
Aslında adam yakışıklı değil fazla ama çekici. Suratının kemikli olmasından ve bakışlarından dolayi sanırım. 😍😍😍😍
Bence yakışıklı bir adam, belki melez diye yakışıklı gelmemiştir :D Yüz hatları çok güzel çünkü
Belki 😂
aynı koğuşa düşseydim tecavüz ederdim buna kesin :/
:D :D
ahahhjahs sagol canısı :D ama eig yerine bu adamı hediye etsen daha mutlu olurdum :D
Cevap
34Cevap
Yohııaaa... , ben bile kendisiyle bir çay içebilirim bu nedir ya herifteki tipe bak, millet doğuştan şanslı anasını satayım
İşte bu! Erkeklerden böyle yorumlar almak güzel bence, kıskanmıyosunuz işte ne güzel
Buna yakışıklı değil diyen net çirkeftir zaten, bu adamı yakışıklı bulmamak gibi bir ihtimal yok :D
bence de buna yakışklı değil diyen kızlar kezban erkekler de keko :D
evet çok yüksek ihtimalle :D
Yakışıklı adam harbiden, ama hapislerden süründüğüne göre zihniyeti bozuk bu şansı da pek iyi değerlendiremez diye düşünüyorum :)
Bence değerlendirmeli :D
Gayet daş biri. Suçu hafiftir umarım. Ah bir de gözler kara olaydı
Silahlı soygunmuş canım :)
Aa tirbiyesiz
Umarım bir daha suç işlemez kanka :) Mankenlikte başarılı olur bence
I hope so. d
adam yakışıklı fakat o bir suçlu. kefareti ödenip çıkarıldı diye biliyorum. hiç adil değil :D
Kadınlar adamın kefaretini ödemek için sıraya girmiş öyle okudum haberlerde :D
Aynen yakışıklıdan anlıyoruz
Ay yanlış oldu :D
Pek yakisikli gelmiyor bu adam bana ama manken olmaya uygun bencede fizikte iyiyse
İyi sanırım fiziği de :D
Asıl olay gözler ve elmacık kemiklerinde bence :D
:D :D Ya adam kesme değil de hırsızlıktan girmiş galiba öyle bir şeydi :D
herkes hata yapabilir ama hayatına mal olmamalı manken olmayıda haketmiş
aynen
Bu adamin yaptigi cocuk ne güzel Birsey cikar. böylelerinden hamile kalacaksin iste saglam birsey ciksin ortaya 😀😀
Çocuğu olmuş :D bak
i.huffpost.com/.../o-JEREMY-MEEKS-570.jpg
Kalas gibi duruyor ya bu yastan sonra nasil yontacaklar bunu? Sucu ne bilmiyorum ama tekrar suc isleyecekmis, topluma zararli bir tipmis gibi duruyor ya ajansin basina kalir kesin bu adam. Tek esprisi gozleri ve keskin bakislari.
Ve elmacık kemikleri.
O kadar detay kızların ilgi alanına girer tabii siz daha iyi anlarsınız o kadarını :)
o değilde keşke yüzünün sağında kesik izi olsadı keşke bu büyük eksik :D :D
Yok olmasin igrenc olur
bence daha güzel olur seviyorum ben hapisaneden çıkmış gibi değil bu ya
Yok ben sevmem tertemiz olsun yuzu
bunu içerde dövmemişler ilginç
Dovmuslerdir sonra o da dovmustur bu iceri girmesen onceki foto gerci dovceklerjni sanmiyorum adam cok guzel kiyamamislardir jfbf
genelde seksi çocuklar dövülüyor ben tipsiz siyahi olsam ilk bunu döverdim
Yok o baska turlu genelde seksi cocuklar sey olarak kullaniliyor bdgdh baska amaclara kullaniyolar kbfb
valla mı ya bu eş cinsel mi yoksa :D D:
Yok be değil karısı çocukları var ama dediğim olay oluyor genelde :D yani seksi çocukları başka amaçları için kötü amelleri için kullanıyolar :D
ahahaha durum fena neyse orası karanlık jilet atasım geldi bunun yüzüne benim ya sağ tarafa atayım bitane :D :D
Ee kadın olmayınca başka şeylere başvuruyorlar jdfhg
Hayır atma :D
kötü kötü midem bulandı kahvaltı yapacaktım ben ya :D :D
tamma tamam atmıyorum jilette ıyyyhh :) :)
öf abartma
bence sen kıskandın adamın yüzünü mahvetmek istiyosun hahha
O adam uyuyor olsa benim elimde jilet olsa sağ yüzüne atsam tipi kaysa çok mutlu olurdum :D :D
öyle de kaymaz tipi sanmam fjdsg
Ben kaydırırım tipini jilet atarsam kayar birde tek kaş yaparım :D :D
Yok kaymaz daha çekici olur hayat tuhaf işte fdgdf
bende şans yok ya haklsıın bende faceboka foto atıyom hiç popü olmuyorum
hahaha
bugun bende okudum bunu😄 bence abartmislar yani zaten oyle mankenler dolu.. sucluyu boyle manken yapmak falan bence iyi degil.. hak etmiyor
:D :D hak ediyor
Aynen çok yakışıklı ah ah bnimde böyle bir resmim var yüz hatlarının elmacık kemiklerimjn belli olduğu ifşa olmasam atardim
adam karizma zaten tipi de ben mafyayım diye bağırıyor
Bu adamı suça itenler utansın
:D :D
Bizim burda buna neler yaparlar iyi yırtmış
Ne yaparlar :D
Renkli gözlü sarışın çocuk valla ne sen sor ne ben söyliyim :D
Tamam anladım ben de adam iri yarı pek bir şey yapabileceklerini sanmıyorum adam yer onları çiğ çiğ zaten hapisten yeni çıkmış :D
Ah ah bu işler yapıyla olmuyor bir çullanırlar üstüne sonra suskunlar misali sabahlar olmasın 😂😂
Gerçi bir filmde izlemiştim iri yarı adama.. neyse :D
Human centipede 3 te :D
Ahaha şey mi yeşil yol filminde ki o büyük dev gibi zenci adama bir filmde şaapıyorlardı o mu :D ismini hatırlayamadım filmin :/
Yok ya o değil :D Human centipede 3, psikolojin etkilenebilir yalnız hassassan :D bana bir şey etki etmedi
Ne psikolojisi be etkilenecek bir psikolojin var mı diye sorsana :D
Benim de yok işte :D
Böylesi daha güzel boşver :D konu da nerden nereye geldi :D
Aynen :D
Amanın. Hak ediyor. Bu ne güzel bir erkek?
Aynen :D
ulan bu mu yakışıklı iyi ki mavi gözü var.. bunu görünce mavi gözlü lens takılmış eşekler geliyor aklıma
Elmacık kemikleri, çenesi vs. çok güzel yüz hatları. Sen beğenmesen de olur, mankenlik ajansları beğenmiş muhahaah
git evlen o zaman
ok.
Valla süper olur. Harbi yakışıklıymış😍
Aynen kanki :D
Olsun valla hak ediyor
Aynen bence de :D
Cidden yakisikli yaa, sucu neymiş acaba😄
Silahlı soygun :D
😄😄bu adam için bende soygun yaparim bol eksinli olur 😂😂😂
Hahahh
Seksi bir görünümü var. Suçu neymiş?
Silahli soygun :D
Vay canina gözlere bak.
Aynen öyle
adam yakışıklı cidden
Aynen :D
Gerçekten çok hoş muazzam fakat suçu neymiş yahu
Silahlı soygun
Bakışlarından psikopatlık akıyor enteresan :)
:D :D Ama çekiciliği var
Bana çekici geliyor
Allahım sana geliyorum
Aynen :D
Oyyy dudaklara ve corpus mandibulasına kurban
:D :D
ne diyelim, başarılar ona
Aynen.
Adamdaki gözlere baksana.😯
Okyanus gibi :D
Aynen :D
nası yani yakışıklı diye suçu silinmişmi
Yok be kanka :D Ama kadınlar kefaret ödemek için sıraya girmiş :D
yaşlı teyzeler tabi şaşırtmadılar yine fdsfsd
Hayır ya genç kadınlar. Neden yaşlılar yapsın?
neyse bu konu beni aşar zaten :))
:D :D
Özel üretim sanki mübarek 😄
Aynen kanka :D
😄😄
Hayattaki şansım şu kadar olsa keşke Yarabbim
Hehrb
hayalimdeki erkek :D en azindan tipi
Haha aynen :D
ma ken az kalır Hollywood yolu açılsın bence 😊
Bence de :D
Siz bunu yakışıklı görüyorsaniz bir göz doktoru önerebilirim :D
Sen bunu yakışıklı görmüyorsan ben sana göz doktoru öneririm. Sadece biz değil, mankenlik ajansları yakışıklı görüyor sen yakışıklı bulmasan da olur otorite değilsin estetik dünyasında
Bırak bu adam yakiskli değil canım sadece karizmatik o kadar
Ok.
Kıskanmasak gerçekleri söylesek komik duruma düşmeyiz
Haha neyini kiskanacagim ki yok yanı kiskanilacak bir durum yok ayrıca erkekler kızlar gibi birilerini kiskanmazlar sadece gorusumu beyan ettim hem o beni kiskandin gerek akademik kariyerimi gerek sicilimi gerekse sağlıkli yaşamımi
sanmam, kıskanmışsın. Bu arada erkekler yakışıklı bir erkeği daha çok kıskanıyorlar bunu fark ettim. Hiç inkar etme benim düşüncem bu
Ama ben kiskanmiyorum sadece ben kız olsam bunu yakisli bulmam, empati yaptım o kadar
Kız değilsin onun için bilemezsin
Siz ne anlarsınız zaten
Anlarız
Şu mavi göz heryerin kapısını açıyor :D
Yok kanka olay sadece mavi gözde değil adamda yüz hatları da çok güzel
eski bir haber bu, hem de epey eski
İlginç, çünkü yeni karşılaştım manken olacağı haberiyle
eminim fakat ne kadar süre oldu hatırlamıyorum
Hayır yakışıklı suçlu olduğu haberi önceden çıktı şimdi onu tekrar gündeme taşıyan haber hapisten çıkması ve manken olması
O kadar da yakışıklı değil ya pek beğenmedim ben
ok. Onu ırgaladığı sanmıyorum
Irgalasın diye yazmadım zaten fikir belirttim.
Ben de fikrimi belirttim
serbest bırakılmış :D
çok komik :D
:D :D
Olur.. Ne suçlular neredeler...
yakışır adam efsane
Ayneen
Gözleri güzel
Aynn
Adam haketmiş
Bence de :D
Hak ediyor :)
Bence de :D
Fenaymis 😅
Aynen :D
ne suç işlemiş ki :D
Baktım şimdi silahlı soygunmuş :D
taş bence :D
Bence de :D
Melez mi bu adam
Aynen melez.
Gözler de beyaz ırktan işte
Mavi göz az sayıda var
İyi de zencilerde benim gördüğüm farklı renkte yeşil oluyor genelde mavi daha az
Enteresan
Bence de :D
cezasını cekmelı ya :D
hyr.
Aynen :D
Aha bana rakip çıktı :D
öf.
olabilir
ok.
can you choose me as mho? lütfen xD
Nope
If you say so
Olsun bakalım
İzin verdin :D
Aynen 😂
daha ne yakışıklı suçlular var
Saçma.
Hayır.
Benim fikrim, seni bağlamaz.
Benim fikrim de seni bağlamaz. Buraya benim soruma görüş yapıyorsan beni ciddiye alıp yorum yapmışsın demektir, kendinizden biraz haberdar olun.
töbeee sdfgh
İğrenç
Ok.
Olabilir
Hayırlısı olsun
Sacma
Kotu bence
hyr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar