Nedense hersey boş yasamanin bi amaci yokmuş gibi geliyor?

Disariya cikiyorum bi zaman sonra sıkılıyorum evde zaten sıkılıyorum durup durup aklima sadece vakit gecsin diye ugrastigim geliyor bu gelincede bi turlu birşeylerden zevk alamiyorum ne biliyim belki biraz buyuyup cocugum falan olunca bu değişir ama sizdede var mı bu durum yani herseyin boş gelmesi hayattan keyif almamak.
Nedense hersey boş yasamanin bi amaci yokmuş gibi geliyor?
Cevapla