Güncellemeler
+1 yıl
Herkes istediği anladığın gibi cevap yazsın
Yanlış doğru yok
Yanlış doğru yok
Güncellemeler
+1 yıl
Süper bir soru 🌷🌟
Süpersiniz
Süpersiniz

Derin birşeyler….
Güzel bulduğum şeyler, diğerleri tarafından görünmüyor. Çünkü benim bulduklarımı hayal gücü olmayan göremez. Kötü bulduğum sadece insanların aşırı tepkisi olmuştur. Güzel birine, bir şeye kötü demem pek.
Cevap
1Cevap
Güzel şeyleri görüyorum ama güzel şeyler beni görmez
Güzellik değişkendir
Bugün güzeliz yarn en çirkin biz olabilirz
Güzel olan bir şeye sevmiyorum demiştim.
Ne gibi
At.
At seviyorum ama.
Güzele güzel derim
Biliyorum güzel şeylere güzel derim
Yok kötü demedim bn güzel girmeyi bilirim
görmeyi*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?