Insana Sevdiğinin gözleri güzel gelir be benimkikee kocaman bide kahve bana öyle der sevdiğim siz der misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılDuygulandım başlığı görünce.
Gözlerinden öptüm derdim mektuplarımın sonunda.
Gözlerine şiirler yazardım.
Abi şimdi akşam akşam efkarın ne gereği vardı 😐21 Yorumla
Soran+1 yılOy oyyy oyyy :)
En İyi Cevaplar
bana guzel gozlum diyen biri vardi. ben de ona cizgi gozlum kısık gozlum derdim, gulunce minnacik olurdu gozleri.. hele uykudan uyaninca..
24 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha ne güzel ya bunlar güzel şeyler
Soran+1 yıl:( üzüldüm herşeyin hayırlısı
Bende öyle dedim ısrarla gözlerim güzel değil dedi benim gözümden bakabilseydi ne kadar güzel olduğunu anlardı
288 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
Soran+1 yılDediğini anladım ya niye bunu sana dedirtti yani onu demek istedim bir insana bu laf denilirde nasıl mutlu olmaz benim erkek arkadaşım gözlerim büyük ve kahve diye bayılıyor güzel gözlüm diyor gözlerimden öpüyor
Soran+1 yılAslında şunu merak ediyorum insan her hayatına giren sevdiği kıza mı güzel gözlüm der yoksa gerçekten gözü güzel olduğu için mi yanlış anlama ama sen bunu her iliskindd karşındaki kıza söyledin mi? Allah korusun ya ne hasretligi biz hep yan yanayız :))
Soran+1 yılO zaman beni evlenecek kız olarak görüyor :) evlensek en kısa zamanda keşke dediginiz gibi şimdiki aşklar farklı yaşanıyor ben gerçek aşkı buldum bitmez umarım :( sizin yok galiba
Soran+1 yılYok yani üzmeyin kendinizi beklemediğiniz bir anda oluyor benim erkek arkadaşımlada öyle oldu biz burdan tanıştık kısmet işte
Soran+1 yıl:D :D gelir gelir ya amma karamsarsın
Soran+1 yılUmudun neymis? :D
Soran+1 yılDikkat et gözün şaşı olmasında :D
Soran+1 yılAnammmm bende çok istiyorum ama erkek arkadaşım erkek istiyor
Soran+1 yılBenim kızım bana düşkün olucak inşallah dogmamis kızıma söz veriyorum birgün onu kucağıma alıcam az kaldı
Soran+1 yıl:D senin bide o var tabi
Soran+1 yılArap atı gibi sonradan açılırsın belki
Soran+1 yılSen gözün toprağa bakıyor desene
Soran+1 yıl:D öyle bir konuşuyorsunuzki bunu demek kaldı bana
Soran+1 yılBende hep gerçekler var çok genç değilsin doğruya doğru sana 25-35 arası olur
Soran+1 yılYaşın 30 diyorsun yaşının altında düzgün birini bulsan kaçırma :D mimarsın galiba belki oradan biraz kurtarırsın
Soran+1 yılTanışıyorsun doğru insan değiller :D nerden bu karara varıyorsun cok mu kriterin var
Soran+1 yılCinsellik konudulur zaten abes olan ne
Soran+1 yıl:D :D iğrençmiş ya iki günde bunu konuşuyorsa bir haftaya ne ister artık
Soran+1 yılBen erkek arkadaşımla bu konuları çok sonradan konuşmaya başladım ama tabikide evlilik yolunda olduğumuz için ama sadece konuşmada kalıyor bu oda saygı duyuyor
Soran+1 yılÖyle olması gerekiyor düşündüm de sana 28 yaş altıda olmaz olgunsun
Soran+1 yıl23 mü küçük değil mi sana göre :)
Soran+1 yılKafa uyuşsaydı vardı olmazdı ama :) ama gerçekten mühim olan fikirlerin uyuşması sevgi güven ben erkek arkadaşıma bu yüzden çok bagliyim
Soran+1 yılAmin elimi tutup bırakmayan tek kişi :) diğerleri hep uzattığım eli bıraktı
Soran+1 yılYa bu bana iyi geceler demeden uyudu herhalde aklı nerde bu şapşiğin
Soran+1 yılKavga sebebi yeminle
Soran+1 yılUmarım yarın ne diyecek acaba
Soran+1 yılUyudu büyük ihtimalle ya kıyamam ben onaaaaa
Soran+1 yılNe yapayım brndekide böyle bir sevgi biraz farklı seviyorum tepkilerimde farklı bu yüzden bir kere ayrıldık
Soran+1 yılUmarım olmaz
Soran+1 yılDaha önce bu korkuları yaşadım ve hep oldu beni bırakıp gittiler
Soran+1 yılFarkında en azından şu an zaten gidenlerde geri geldi çok sonradan
Soran+1 yılBakalım artık
Soran+1 yılRolleri değiştik ya :D
Soran+1 yılUyusun bakalım herif
Soran+1 yılRica ederim :)
Soran+1 yılErkek arkadaşım benden ayrıldı şu an ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılAşağıda bir arkadaşa anlattım okuyabilirsen oku çok kötüyüm
- +1 yıl
Çok saçma bir neden için terk etmiş seni sen ona dürüst olmuşsun gerekirse kapatacam demişsin o senden ayrılmak için bir bahane aramış buda onun için bahane olmuş arkadaş kendini affettir demiş ama affettirecek birşey yok biraz geri çek kendini seviyorsa gelir zaten sevmiyorsa sesi çıkmaz ki ben çıkmayacak sesi diyorum
Soran+1 yılBanada aşırı tepki gibi geldi bu kadar beklemiyordum başka biri mi var diyorsun çok üzgünüm ona ulaşamıyorum beni engelledi ne yapmalıyım öylece bekliyim mi yani
Soran+1 yılÜzüntüden uyuyamıyorum ben dürüst olmaya çalıştım sadece sizinde dediginiz gibi bahane oldu buda ona başkasına gitti bana evlilik vaatinde bulundu aşık olduğunu söylüyordu bunlar yalan olabilirmi beynim almıyor şu an bu olanları. Ona güvenmiştim ben hiçbir insana güvenemeyekmiyim bu dünyada
- +1 yıl
Hiç kimse bir ilişkiye bitecek diye başlamaz oda ilk zamanlar seninle evlenmek istemiştir eminim ama büyüsü bozuldu ve başka birisi aklını karıştırdı büyük ihtimalle sen kendini üzme güçlü ol dik dur başka şeyler ile oyalan kendine ceza verme hata sende değil onun zaten gideceği varmış güven konusuna gelince dürüst insanlar hep kaybeder acı çekerek insan olgunlaşır buda senin sınavın
Soran+1 yılGerçek aşk yokmuş siz haklı çıktınız.
- +1 yıl
maalesef yok birde şu var birini sever değer verirsin olsun istersin o sevdiğinde olmasın diye elinden geleni yapar halbuki olmuş olsa herşey rüya gibi olacak ama olmaz başkası da senin yaşadığını ona yaşattırır işte o zaman aklına gelirsin ama çok geç olmuştur...
Bazen niye bitti diye üzülmemek gerekir Allah iyi gördüğün şeylerin bitmesini ister çünkü o hayırlı olan değildir sana daha iyisini hayırlısını verecektir ama biz bunu görmez isyan ederiz onun için üzülme hiç birşey için senin hayırlın elbet bulacak seni ve mutlu olacaksın...
Soran+1 yılBaşkasının mutsuzluğu üzerine mutluluk olmazmış dediklerinizde çok haklısınız hayırlı olan biri değilmiş demek. Doğru insan olsa yanımda olurdu bunu yapmazdı. Herşeyde var bir hayır bende buna inananlardanım. Giden için hiçbirşey yapmayacam engelliyecem bende onu. Umrumda değil bu satten sonra o benim sevgimi kaybetti bense kazanan taraf oldum.
- +1 yıl
tabiki kazanan taraf oldun bak sen ne güzel mücadele ediyorsun çünkü sevdin onu oda seni sevseydi bırak engellemeyi arkasını bile dönmezdi sana aşkta gurur olmaz hele ki engelleme hiç olmaz sen sadece güçlü ol sen değil seni kaybeden üzülsün... üzülecek de sen üzerine düşeni yaptın en azından bir pişmanlığın yok...
Soran+1 yılEngelledim onu her yerden bu saatten sonra işim olmaz bende bitirse bitmiştir engeli gördüğünde anlar bunu artık
Soran+1 yılGelsin veya gelmesin umrumda değil bana ulaşamaz artık teşekkür ederim herşey için iyi geceler
+1 yılceylan gözlüm :) hey gidi günler heeey ! ne bir daha onun gibi gözler gördüm nede onun gibi bakabilenini :(
03 Yorumla
Soran+1 yılOyyyy Ceylan göz güzelmiş
- +1 yıl
onun gözleri benim güneşim di :)
Soran+1 yılVay vay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
5Cevap
Ne güzel gözleri vardı dimi büyük büyük neden gitti ki niye gitti ki? ... (İsmail abi)
328 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D
Soran+1 yılYa benim erkek arkadaşım bana öyle diyor çok mutlu oluyorum umarım benden öncekilere dememistir bunu
Soran+1 yılKoca göz mu :D o ne ya aklıma başka birşey geldi
Soran+1 yılAa bıcırıkta güzelmi benimkisi minnosum diyor :D
Soran+1 yılSizde baya farklıymıssınız ya bide şunu merak ediyorum siz erkekler her kıza aynı şekilde mi hitap edersiniz her kıza özel birsey bulur musunuz
- +1 yıl
valla ben bir kişi ile cok uzun yıllar cıktım onun dışında birde ufak bir cıkma olayım oldu ama tam çıkma denemez yani iki kişi gibi bişey oldu bir de denebilir o yüzden tam bilemiyorum sımdı bırı olsa hayatımda belki farklı şeyler söylerim ama aynı şeyleri demem ben ya herkesin kendi özelliğine göre birşey söylenir bir hareketine duruşuna davranışına göre birşey bulunur yani:) ama aynısını deme ihtimalide olabilir cünkü aynı özellikte oluırsa kız mesela büyük gözlü olur falan gene yani bilemiyorum yaşamadım cünkü.
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun mantıklı
Soran+1 yılKapalı enişte döver yoksa :D
Soran+1 yılAynen ya güven olmaz valla aramız bozulmasın bide saçma insanlar yüzünden
Soran+1 yılEvlilik yolunda ayrilmayalim bide
Soran+1 yılAğzını hayra aç ya
Soran+1 yılBenden ayrıldı erkek arkadaşım
Soran+1 yılBen ona burada hesabimin olduğunu söyledim ondan birsey saylamak istemiyordum çünkü ama mesajları kapattığımıda söyledim eğer rahatsız olursa kapattırim dedim o beni dinlemedi yalancısın dedi ve her yerden engelledi
Soran+1 yılKızmakta haklı ama bu hesabım ondan önce vardı arada soru sorardim girmezdim o varken üstelik ben kendim söyledim var diye kapattırim da dedim daha ne
Soran+1 yılBanada bahane gibi geldi biraz benide üzdü teşekkür ederim görüş için
Soran+1 yılSağol hersey için
hayir gozleri daldiginda dusundugu ben olsaydim dedigim biri var
13 Yorumla
Soran+1 yılUmarım onun gözleri birgün sana bakar canım
Soran+1 yılGörür inşallah diyelim o zaman :))
+1 yılGözü bir kere sevdiniz mi o insanı sevdiniz demektir bence. Yüz beden yaşlanır ama gözler yaşlanmaz. Güzel gözlüm duymayı en hoşlandığım iltifatlardandır kesinlikle söylemeyi de çok severim sevdiğime
40 YorumlaBen derim ama kendime.;)
14 Yorumla
Soran+1 yılAhahaaha buda güzel
Soran+1 yılPuan feda olsun
Boncuk gözlüm olsa olmaz mı o da güzel 😅
14 Yorumla
Soran+1 yılOda olur :D
Soran+1 yılSevindim senin adınada canım :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılKoca gözlü sevdiğim
Dedim iste sana12 Yorumla
Soran+1 yılBana mı diyorsun kız :D
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂napim kimse demiyomus
+1 yılvardı.
xd14 Yorumla
Soran+1 yılEskide kaldı yani :(
- +1 yıl
ilk hoşlandığım gızdı zaten baya eskide kaldı 5-6 yıl.
Soran+1 yılBaya olmuş ya insan sadece sevdiğine mi der yoksa gerçekten güzel gozluyse mi der
- +1 yıl
gerçekten sevdiği güzel gözlü kişiye der.
Boncuk, maviş, deniz gibi şeyler söylenir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı. Bana diyen olmuştu
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel birsey bu
+1 yıldiyen vardı bir ara
12 Yorumla
Soran+1 yılEskide kaldı galiba?
- +1 yıl
evet
Deniz gözlüler dikkatimi çekmezdi.
10 YorumlaVardi birisi
12 Yorumla
Soran+1 yılEskude mi kaldi
+1 yılYok.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldemiştim. Vardı
14 Yorumla
Soran+1 yılAnlaşılan eskide kaldı :(
Cevap sahibi+1 yılEvet yeni ayrıldık gözleri gözümün önünde hala napalım
Soran+1 yılOda çok zor ya Allah yardımcısın olsun belki bir araya gelirsiniz
Cevap sahibi+1 yılGelmeyiz birdaha ama olsun çok saoll
Yoooo
10 Yorumla
+1 yılDemedim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıleski sevgilime derdim
10 Yorumlahiç demedim :D
10 Yorumla
+1 yılşu an yok.
10 Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Güzel gözlüm dediğiniz biri veya eskiden dediğiniz biri var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar