• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Vallahi bıktım artık bu kadınların egosundan ne yasadiniz?

badromance97
badromance97 Takip Et
Xper 5 Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
+1 yıl
Kizlar mutlu olmadiginizda yazin
Vallahi bıktım artık bu kadınların egosundan ne yasadiniz?
Cevapla
Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et

badromance97 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.

Çok Süper Cevap
  • Dépaysement_
    Dépaysement_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne deseniz haklısınız. Ama ne ekersen onu biçersin. Hangi birisiyle uğraşacaksın? Biz de erkeklerden bıktık ama düzgün erkek yok mu? Var. O yüzden kadın da vardır. Neyse karşına o çıkar.

    0
    18 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ciksa iyi eder yoksa ben delirecem

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Umursamazlik yapiyoruz sevmiyorsunuz sempatik oluyoruz sevmiyorsunuz kabul edelim sizin bir dediginiz bir dediginiz tutmuyor

      Yorumla
    • Dépaysement_
      Dépaysement_
      +1 yıl

      Çoğu zaman tutmaz ama tutan da var. Bana kalırsa erkekler çok önyargıyla yaklaşıyor kadınlara. Nasılsa hepsi böylesiniz diyerek. Toplasan kaç tane kadın tanıdı da böyle yapıyor mesela? Sen söyle

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yuzde 80 i

      Yorumla
    • Dépaysement_
      Dépaysement_
      +1 yıl

      Sen 1000 tane kadın tanıdıktan sonra ancak bu karar varabilirsin. Tanıdın mı o kadar?

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yuzde 20 zeki ancak kendini satiyor ben iyiyim diye gene egoya geldik

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Tanidim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Tanimama gerek yok kiyafetinizle konustugunuz yaptiginiz hareketle herseyi belli ediyorsunuz

      Yorumla
    • Dépaysement_
      Dépaysement_
      +1 yıl

      İşte 😃 bak yine aynı yere geldik. Üç beş tane tanıdın hepsi böyle çıkmış olabilir. Herkese yoğun duygu hissetmeyeceksin. Olan kime oldu bak? Bana mı onlara mı? Sana oldu 😃 o yüzden sınırını bilerek tanı birisini. Sonra böyle ağlıyorsunuz

      Yorumla
    • Dépaysement_
      Dépaysement_
      +1 yıl

      Sen çok öfkelisin. Bu kadar öfkeli birisine ben laf anlatamam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sinir mi siz sinirlarinizi bilmiyorsunuz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ofkeliyim ama en azinda kimseyi kesmiyorum bir de kesenlere bakin neyse siz yola gelirsiniz ama ne zaman biliyor musun olunce ama ben sizin icin tirnagimi bile kipirdatmayacagim yazik oldu ya

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Siz gidin alfalar verin bizde size ifsalariniza bakalim cok guzel oluyor :D

      Yorumla
    • Dépaysement_
      Dépaysement_
      +1 yıl

      Hadsizleşme. Sana bir kadın vermedi diye gelip buraya anıramazsın her kadına. Gidip suya anlat derdini. Kimse seni böyle anlamaz. Kimse senin öfkeni de sinirini de slklemez. Ben sana diyeyim. Soruya bildirimlerimi de kapatacağım. Seviyesiz seni

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Hahaha

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bak olayiniz bu

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kim ofkeli ya beni arindirdin sagol cidden

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Baban kimse ona agla git sen neden efendisin baba de

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ilaydaucrrrr
    ilaydaucrrrr Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    erkeklerin ilgisine dönüldüğünde kolay kız damgası yapıştırılıp sevilmiyorlar ağırdan satınca peşinden koşuyolar sonra beraber oluncada sıkılıp gidiyolar daha dün 10 kişiden fazla kişiden laf yedim 2 kişide arabasına almak istedi günde bu kadar bu olaylarla bunlar yaşanırsa kadınlar egolu davranmasından daha normal bir şey sizde düzgün erkek olun yabancı ülkelerde bu kolay kadın zor kadın tantanası yok

    0
    1 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Dogru karabuk olayini hatirla

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar Ne Diyor

5
  • K-POPFANISEVDA
    K-POPFANISEVDA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınların ne suçu var her zaman sizin gibi ilgi verenimiz olduğu sürece biriniz giderse ötekiniz gelir hiçbir zaman yalnız kalmayız

    0
    15 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bizim icinde ayni sey gecerli canim ama beni deneyimlememek sizin icin her zaman aci gerceginiz olacak

      Yorumla
    • K-POPFANISEVDA
      K-POPFANISEVDA
      +1 yıl

      Hadi canım ya demek seni asla deneyimleyemeyecem ne kadar da üzüldüm bak ya

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Uzulmelisin bence cunku sana nasil insan olur onu ogretecem

      Yorumla
    • K-POPFANISEVDA
      K-POPFANISEVDA
      +1 yıl

      Hahshshah tamam kanka özür dilerim 😂😂😂

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ya bir de soyle ben herkes ustum ben herkesi elde edebilirim gibi yapiyorsunuz ya Allahim Allaha sukur yakisikliyim insancilim ama bir kadinin acigi bulursam acimiyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sadece yanindaymisim gibi yapiyorum

      Yorumla
    • K-POPFANISEVDA
      K-POPFANISEVDA
      +1 yıl

      İnan bana kadının açığını yüzüne vurduğunda kadının zerre kadar umrunda olmuyorsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Belli oluyor ama bende onlarin acigi yuzlerine vuruyorum hatta gecen bir kiz vardi onu rezil ettim benim acigimi yuzume vurdu

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Belki seninki de vururum gerci vurmayada gerek yok ne oldugun belli

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Merak ettigim bir sey var

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Nasil bu kadar akilli olupta aptal olabiliyorsun ve sirtlanlari anlayamiyorsunuz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Umursamazsaniz umursanmasiniz ki bunu hakedene yaparsiniz ben mesela sokaktaki kadin gorunce kaciyorum direk

      Yorumla
    • K-POPFANISEVDA
      K-POPFANISEVDA
      +1 yıl

      Sırtlanları gayet iyi anlıyoruz en ufak hatalarında tekmeyi vuruyoruz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Neyse ne ya sagolun rahatlattiniz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sinirlerimi aldirmis gibi hissediyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Sizin EGO sandığınız birçok kadın davranışı Aslında kendilerini savunma yöntemidir ve düşünün bakalım Kadınlar kendilerini neyden savunup korumaya çalışıyorlar

    1
    8 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ama koruyamiyorlar demi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun sebebi yine belli

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Belli siz kendinizi sevmiyorsunuz sevmis gibi yapiyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu kanayan Nereden vardın umurumda bile değil sen öyle bilebilirsin benim için hiçbir sorun teşkil etmiyor

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Benim icinde sorun teskil etmiyor esc*rtlar sagolsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sevgili tadinda herseyi yapiyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet o dediğin kadınlar iyi ki varlar yoksa sizin gibiler için durdurak olmaz sokağa bile çıkamayacak hale geliriz. Ne Sizin anneleriniz eşleriniz kız kardeşleriniz güvende olur ne de biz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Vallahi benim esim kardesim ki yok oyle akrabalarimdaki kizlarda kardeşim zaten annem katiyorsan annem sizin gibi degul gelenekci ama modern bir kadin siz asiri modern sizin gerci bunlari sizi soylemezdim ama maalesef sinir oldum artik

      Yorumla
  • Biriistekurcalama
    Biriistekurcalama Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkekler de egoist herkes egoist ve herkesin içinde o egoistlik var çok ta takma

    0
    152 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bende niye yok ben niye insanlari kirmak istemiyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Her cinsiyetin egoist insanı vardır sana denk gelen kadınlar egoist olabilir belki de travmaları vardır bilmiyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Benimde travmalarim var ama ki bu kadin tacizi ben oyle davranmam lazim neden davranmiyorum ben mi yuce gonulluyum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sen kendini çok övüyon alçak gönüllü değilsin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Derken bu ovmek mi kotu seyler yasamak ovmek mi ben hap kullaniyorum kizim sakinlesmek kafama takmamak icin bu kendini ovmek hiii

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ben kendime aciyorum ne ovmesi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Bende erkeklerden dolayı çok zorlu günler yaşadım ama her aynı mı değil lütfen konuyu ilerletme

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Her erkek olacaktı

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bende olamz cunku ben senin bildigin erkeklerden degilim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Herkes böyle der ben sana desem ben senin bildiğin kadınlardan değilim sen inanirmisin hayır

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ben inanirdim ama yazdigin seyleri gorunce sana inancim kalmadi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Kalmasın umrumda değil

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Dogru degil cunku herkese o kadar saygi vermissin ki haketmeyen insanlara simdi kimseyi umursamiyorsun ama benim kabim daha dolmadi halen verebildigim kadar veriyorum onlar ne koparirsa aliyorlar sende aliyorsun simdi kendini kotu hissetmesin ama seni atese attiklarinda bunu bir dusun olur mu

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Karsima cikan kisi beni tasiyacak bende onu ve bugunlere bakip seni hatirlayip aciyacagim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Kim ateşe attığında

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Gorursun inancin varsa tabi

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Gerci sende o da yok vicdan da yok sadece bir seyin kalmis aklin o da gitti gidecek

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Bana neden aciyacaksin çok şifreli konuşuyorsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sifreli konusmuyorum ama senin anlayacagini sanmiyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden ön yargıda bulunuyorsun nerden biliyorsun bilemezsin beni tanimiyorsun bile

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      O degilde ya seni canım yerine koyan insanlar oldugunda bana videonu atta en azindan egleniyim kpss calisiyorum moral olur

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Tanimama gerek yok 6. hissim gucludur mesela suanda bulunduğu sehir canini sikacak seyler yasacak ve bunu sirf bu sohbete boslu olacaksin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ben sana demedim ki sen kötü birisin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Hayatindaki boslugu hic dolduramayacaksin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Mutlu olamayacaksin sadece sen degil bu yoruma kim ne yazdiysa onlar da mutlu olamayacak

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ben ne yaptım sanki ya anlamıyorum siz erkekleri cidden hep imalarda bulunuyorsunuz eğer seni uzduysem kusura bakma

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Komiksin neden ki büyü mü yapacaksın

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Senden ozur bekleyen yok baska bir seyde sadece arada buraya yazda kotu hissettiginde bende ne mallar var ya diyip ona gore secici davraniyim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yapmama gerek yok bir kizla tanistim adi simgeydi bir seyler soyledi sonra dedim Allah uzun ömür versin sonra deprem oldu diye mesaj atti

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      boş ver git mk ne saçmalıyorsun sürün kpek

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Jsjdjdjd komiksin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Haha surunecek olan sensin en azindan surunurken yerde izleyeyim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bana iyi hissettirseydiniz bende farkli seyler soylerdim maalesef kotu cumle duymaya alisin benden

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Vallahi çocuksun ya daha cahil cahil konuşuyorsun birde yaşını yanlış girmediğine emin sin demi

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ama sunda ciddiyim mutlu olamadigin yazda bana enazinda iyi hissettirirsin bende kendimi guveniji yerine getiririm

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sende alış ozmsn çünkü bende sana acimayacagim çocuk adam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yasim dogru da ben sizin gibi fazla surtmedigim icin maalesef insani iliskilerim saglam degil o yuzden oyle salliyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Dur profiline bakiyim da azicik guluyum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Gizliyimis

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Asıl sürten sensin ksar

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yok jigolo mk

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden güleceksin ki kpek

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ekle bari arada seni yargilarim hirsimi atarim belki iyi gelir bana

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Aa simdi eklemesin ki ya sen sirtlan seviyorsundur

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sktr git senle uğraşamam belki bugün biraz uğraşırım ama yarın hiç hatırımda bile kalmazsın sen böyle davranırsan karşılığını görürsün srtk

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Keske nerde o gunler gelipte boyle karisma senin gibi konusan olmadi neden boyle davraniyorsun diye

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ben iyi erkek severim ama maalesef bu özellik sende yok benim sevgimden mahrum kalacaksın tüh

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      O degil ya ne oldu sinirlerin gerildi biraz sanki damarina mi bastim gerci konusmanin basindan beri gordugum suydu senin insan gibi davranman cok iyi rol yapiyorsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sen iyi erkek seviyorsun sen hic zannetmiyorum sen iki uc gune hancerlersin beni

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Iyi erkek olmasam senin suanda ugrasmazdim aman boş ver derdim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Hemde benim sana kendimi kanitlamam gerekmiyor

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Bence iyi erkek yumuşak olur ama sen hiç yumuşak değilsin baştan da belliydi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Gerek yoksa neden baştan beri kendini kanıtlamaya çalışıyorsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yumusak olmam iyi olur ama belli bir seviyede

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Daha yeni aciliyor kafamda o yuzden

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Sen bence bir randevuya cikta benle o zaman konusalim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sende hiç yumuşaklık yok ki hiç anlayış yok biraz anlayisli olsan okey de insanın yarasına tuz basiyorsun ama sen böyle devam et kaybedeceksin hep böyle devam edersen sana demiyorum ki insanlara güven guvenmiyorsan da her insana çamur atma sen nasıl diğer erkeklerden kendini ayrı görüyorsan her erkeğin aynı olmadığını düşünüyorsan kadınların hepsinin de aynı olduğunu düşünmen de mantıksız

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Degil misiniz peki ilk gordugun sirtlana yapismiyor musun ilk gordugun parali erkege tapmiyor musun ilk gordugun sohbeti iyi erkege yapismiyor musun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kabul et ya da teslim ol kendine teslim ol ki karakterin ortaya dok hayatinda bir kere dogru bir sey yapta benimde sevgililik ilgili bir bagim kalmasin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Senin yaran felan yok senin ders cikardiginda yok senin sadece herkese yapisan bir imajin var

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Benim ilk kez bir sevgilim oldu oda zaten fakirdi erkeklerle işim yok benim benden uzak olsunlar zarar vereceklerse kimse ye de tapmam bir tek Allahu Teala ya secde ederim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Gecmis dusunmeye devam et ve gelecegim olmasin sagol vallahi bizi de siz boyle yapmissin ben anladim artik

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Yok öyle şey uydurma kimseye yapışmıyorum ama yanlış bir algı varsa onu da duzeltiriz evelallah duzelmesw de direnmeye devam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Diren diren ve bagimlisi ol bravoooo sonra baska yerlerde baska zamanlarda gez

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ben sevgilim tarafından aldatıldım
      Gel bunu da savun hadi de sen hakettin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yav yazik sana senin ruhuna yazik Sana Allah ne yapsin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden miş

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      canım gider sirtlana verirsen o da seni bu hale getirir daha neler var neler kredi kartiyla dolandiranlar malsiniz kizim ben kiz arkadasima 1.000 lira yolladim bir bulasalim dedim o da daha diyor 500 lira daha paranin lafini yapiyor bana engelledim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ben acemiydim ozaman küçüktüm yanıldım ama artık güvenmiyorum kimseyle de olmuyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ha bak senin gibi bir kiz arkadasim vardi beyza gitmis herkese vermis aldatılmış uzerine bi de sonra beni secti ben istedim vermedi ayrıldı neden biliyor musunuz sizi s*keni seviyorsunuz bagimlisiniz siz

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sana kanıtlamak gereği duymuyorum artık sen nasıl anlarsan anla

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ister duy ister duyma ne oldugun belli beyza fiziksel or*spu ise sende duygusal or&spusunuz ne var eder ki

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Islerim yoluna girsin kafam toplarlansin bende duygusal p*ç olacagim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Jgxckgitc neden ki

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Cunku degerli olan onlar iyi olan onlar biz kotuyuz oyle degil mi

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bak mesela Şu an aramizda bir seyler yasasanda ben baglanirim herseyi yapardim ama seni tanidigim icin suanda senin icin hicbir sey yapmam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Oglak burcu musun

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Yok bence değersiz olan onlar elin angutuyla ne isimiz var

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ya da sensindir belki

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Hayır ama akrep olmak isterdim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Angut olan

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bende akrep olmak isterdim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Cok picler

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      O degil arada ilgili gosteriyorsun kendine

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Angut olan direk erkek ve kadın lar arasında kahplik yapanlardir benim kimseye zararım yok

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Evet akrepler zor ya ama çok çekiciler bence

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Aulari var hiç anlaşamam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Auralari yok erkekleri ya da kadinlari ikna etmesi biliyorlar

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Iste daha halen mallik yapiyorsun kapiliyorsun bende burada cildiriyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Senin burcunun ne olduğunu tahmin ediyorum yengeç doğru mu

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Mallık yapan kim kime kapıldım ki Allah Allah

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Hayir

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      En asil burc

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Senin ne

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Balık

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kova olabilir ya da koctur

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ha iste tam mallik burcu

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Yok değil

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Seninki ne

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bu konusmanin ss alsam somatch paylassam gülücük atanlara bir bakalim birlikte

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Aslan

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ama yukselim ne bilmiyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kiz mesaj atta arada taktik verirsin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Yengeç sandım çünkü çok duygusal birine benziyorsun

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden taktik verecem ki

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Olabilir yukselenim bilmiyorum ama duygusallik nefret ediyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Burdan konusamayiz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ulan duygusal or*spu uzatma Nisan mi takacaz sanki sana

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Yürü git ya ne taktiği cevap ver

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Lan kizim kiz kardes yok benim seni kiz kardesim yapacam iste ne sey yaptin sanki bana telefonunu istedim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden kız kardeşin yapacaksın nefret kusuyordun az önce

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kardes kardesi bicaklamis donup kucaklamis

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sen benim kardeşim değilsin aslan erkeği sana güvenmiyorum okadar laf ettin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Kendin bilirsin bende sana yardimci olmam

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden yardımcı olacaksın ki

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Güvenme bence diger erkek guven seni yari yolda biraksinlar

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Erkek konusnda

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bir daha ne ayıp olma diye

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Neyse ya ben bulurum bir kiz kardes

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Zaten güvenmiyorum erkeklere

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Öz gibi olmaz

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Zaten ortak noktamiz o kardes ama sen istemiyorsan bende istegi geri cekerim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Sana güvenmiyorum sen bana yine kötü davranırsin bunu kanitlarsan olabilir

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bunu isteyen sensin iyi davranirsam tepeme cikarsin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ne alaka kötü davrandığın için kötü karşılık alıyorsun ama normal işte aslan erkeğisin kendini üstte görmen de normal garipsemiyorum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bir dusundum seni oyle çok kötüsün ya

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ben kendimi ustten gormuyorum siz alcaktasiniz tatlim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      O yuzden hic kimse yuz vermiyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Defol git ya herkesi kendin gibi sanma

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Arada bana gicik giden olursa sak diye engelli yapistiriyorum ki kendini vazgecilmez sanmasin zaten o seye hakim olamiyorum da yazip rahatliyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Alçak olan sensin asıl egoist

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Dogru kimse ben olamaz comert yakisikli ve iyi bir insan

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Kesin kendinde beğenmediğin bir yön olduğu için egoistsin aslanları ben çözmüşüm

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ya oyle mi sen benim yasadiklarimi yasasan hic ayakta kalamazdin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Bende senin sayende kadinlari bencil yaratiklar sizi

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Neyse seninle ugrasamam ya zaten kendi acik ettin

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      O degil resmini felan paylasta bari gorunce yuzumu ceviriyim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yazik bir de erkeklere guvenmiyorum diyor takipcilerin hepsi erkek aq Allahin bacım

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Taciz yasayan psikolojik şiddet yaşayan ben hala ayaktayım sen ne yaşadın okadar beni zorla bir adam evine götürmeye çalıştı küçük yaşımda ben yinede dayandım sen kucumsemeye devam et

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Takip ediyor muyum erkekleri

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yav hehe cok kotu seyler yasadin benjm kadar yasayamazsin kizim

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Benim kadar insanlardan korkmazsin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Ne yaşadın anlat Ozman oğlum

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Ben sen degilim burada anlatmam

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Baska yerde konusalim diyorum sana gelmiyorsun

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Neden insanlardan korkuyorsun

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      burada anlatmam ozele gel iste naz yapma

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Tamam mesaj at

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Atamiyorum xper seviyem yeterli degil

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Senin atman lazım

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      +1 yıl

      Mesaj gönderemiyorum bende engelledin mi jdkdj

      Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Yo engellemedim

      Yorumla
  • Queenn2000
    Queenn2000 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Nolduu

    0
    0 Yorumla
  • esrarlıgozlerimm
    esrarlıgozlerimm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    kuyruguna kim basti?

    0
    1 Yorumla
    • badromance97
      badromance97
      +1 yıl

      Çoook basan oldu bende sinirden yaziyorum zaten abla sagolsun sinirimi aldi

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Vallahi bıktım artık bu kadınların egosundan ne yasadiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Duygusal kadınlar bıktık sizden? 5 cevap verildi
Bu kadınların neden bu kadar çok derdi var çok mu takıntılısınız? 5 cevap verildi
Siz kadınlar neden bu kadar egolusunuz sebep nedir? 4 cevap verildi
Bu kadınlardaki ego neden bu kadar yüksek? 6 cevap verildi
Kadınlarin bana düşmanca bakmasından sıkıldım artık, derdiniz ne? 8 cevap verildi
Sırf kadın oldukları için kendilerini üstte görenler ne zaman biteceksiniz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨