badromance97 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
+1 yılNe deseniz haklısınız. Ama ne ekersen onu biçersin. Hangi birisiyle uğraşacaksın? Biz de erkeklerden bıktık ama düzgün erkek yok mu? Var. O yüzden kadın da vardır. Neyse karşına o çıkar.
018 Yorumla- +1 yıl
Ciksa iyi eder yoksa ben delirecem
- +1 yıl
Umursamazlik yapiyoruz sevmiyorsunuz sempatik oluyoruz sevmiyorsunuz kabul edelim sizin bir dediginiz bir dediginiz tutmuyor
- +1 yıl
Çoğu zaman tutmaz ama tutan da var. Bana kalırsa erkekler çok önyargıyla yaklaşıyor kadınlara. Nasılsa hepsi böylesiniz diyerek. Toplasan kaç tane kadın tanıdı da böyle yapıyor mesela? Sen söyle
- +1 yıl
Yuzde 80 i
- +1 yıl
Sen 1000 tane kadın tanıdıktan sonra ancak bu karar varabilirsin. Tanıdın mı o kadar?
- +1 yıl
Yuzde 20 zeki ancak kendini satiyor ben iyiyim diye gene egoya geldik
- +1 yıl
Tanidim
- +1 yıl
Tanimama gerek yok kiyafetinizle konustugunuz yaptiginiz hareketle herseyi belli ediyorsunuz
- +1 yıl
İşte 😃 bak yine aynı yere geldik. Üç beş tane tanıdın hepsi böyle çıkmış olabilir. Herkese yoğun duygu hissetmeyeceksin. Olan kime oldu bak? Bana mı onlara mı? Sana oldu 😃 o yüzden sınırını bilerek tanı birisini. Sonra böyle ağlıyorsunuz
- +1 yıl
Sen çok öfkelisin. Bu kadar öfkeli birisine ben laf anlatamam
- +1 yıl
Sinir mi siz sinirlarinizi bilmiyorsunuz
- +1 yıl
Ofkeliyim ama en azinda kimseyi kesmiyorum bir de kesenlere bakin neyse siz yola gelirsiniz ama ne zaman biliyor musun olunce ama ben sizin icin tirnagimi bile kipirdatmayacagim yazik oldu ya
- +1 yıl
Siz gidin alfalar verin bizde size ifsalariniza bakalim cok guzel oluyor :D
- +1 yıl
Hadsizleşme. Sana bir kadın vermedi diye gelip buraya anıramazsın her kadına. Gidip suya anlat derdini. Kimse seni böyle anlamaz. Kimse senin öfkeni de sinirini de slklemez. Ben sana diyeyim. Soruya bildirimlerimi de kapatacağım. Seviyesiz seni
- +1 yıl
Hahaha
- +1 yıl
Bak olayiniz bu
- +1 yıl
Kim ofkeli ya beni arindirdin sagol cidden
- +1 yıl
Baban kimse ona agla git sen neden efendisin baba de
En İyi Cevaplar
+1 yılerkeklerin ilgisine dönüldüğünde kolay kız damgası yapıştırılıp sevilmiyorlar ağırdan satınca peşinden koşuyolar sonra beraber oluncada sıkılıp gidiyolar daha dün 10 kişiden fazla kişiden laf yedim 2 kişide arabasına almak istedi günde bu kadar bu olaylarla bunlar yaşanırsa kadınlar egolu davranmasından daha normal bir şey sizde düzgün erkek olun yabancı ülkelerde bu kolay kadın zor kadın tantanası yok
01 Yorumla- +1 yıl
Dogru karabuk olayini hatirla
Kızlar Ne Diyor
+1 yılKadınların ne suçu var her zaman sizin gibi ilgi verenimiz olduğu sürece biriniz giderse ötekiniz gelir hiçbir zaman yalnız kalmayız
015 Yorumla- +1 yıl
Bizim icinde ayni sey gecerli canim ama beni deneyimlememek sizin icin her zaman aci gerceginiz olacak
- +1 yıl
Hadi canım ya demek seni asla deneyimleyemeyecem ne kadar da üzüldüm bak ya
- +1 yıl
Uzulmelisin bence cunku sana nasil insan olur onu ogretecem
- +1 yıl
Hahshshah tamam kanka özür dilerim 😂😂😂
- +1 yıl
Ya bir de soyle ben herkes ustum ben herkesi elde edebilirim gibi yapiyorsunuz ya Allahim Allaha sukur yakisikliyim insancilim ama bir kadinin acigi bulursam acimiyorum
- +1 yıl
Sadece yanindaymisim gibi yapiyorum
- +1 yıl
İnan bana kadının açığını yüzüne vurduğunda kadının zerre kadar umrunda olmuyorsun
- +1 yıl
Belli oluyor ama bende onlarin acigi yuzlerine vuruyorum hatta gecen bir kiz vardi onu rezil ettim benim acigimi yuzume vurdu
- +1 yıl
Belki seninki de vururum gerci vurmayada gerek yok ne oldugun belli
- +1 yıl
Merak ettigim bir sey var
- +1 yıl
Nasil bu kadar akilli olupta aptal olabiliyorsun ve sirtlanlari anlayamiyorsunuz
- +1 yıl
Umursamazsaniz umursanmasiniz ki bunu hakedene yaparsiniz ben mesela sokaktaki kadin gorunce kaciyorum direk
- +1 yıl
Sırtlanları gayet iyi anlıyoruz en ufak hatalarında tekmeyi vuruyoruz
- +1 yıl
Neyse ne ya sagolun rahatlattiniz
- +1 yıl
Sinirlerimi aldirmis gibi hissediyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılSizin EGO sandığınız birçok kadın davranışı Aslında kendilerini savunma yöntemidir ve düşünün bakalım Kadınlar kendilerini neyden savunup korumaya çalışıyorlar
18 Yorumla- +1 yıl
Ama koruyamiyorlar demi
Cevap sahibi+1 yılBunun sebebi yine belli
- +1 yıl
Belli siz kendinizi sevmiyorsunuz sevmis gibi yapiyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBu kanayan Nereden vardın umurumda bile değil sen öyle bilebilirsin benim için hiçbir sorun teşkil etmiyor
- +1 yıl
Benim icinde sorun teskil etmiyor esc*rtlar sagolsun
- +1 yıl
Sevgili tadinda herseyi yapiyorlar
Cevap sahibi+1 yılEvet o dediğin kadınlar iyi ki varlar yoksa sizin gibiler için durdurak olmaz sokağa bile çıkamayacak hale geliriz. Ne Sizin anneleriniz eşleriniz kız kardeşleriniz güvende olur ne de biz
- +1 yıl
Vallahi benim esim kardesim ki yok oyle akrabalarimdaki kizlarda kardeşim zaten annem katiyorsan annem sizin gibi degul gelenekci ama modern bir kadin siz asiri modern sizin gerci bunlari sizi soylemezdim ama maalesef sinir oldum artik
+1 yılErkekler de egoist herkes egoist ve herkesin içinde o egoistlik var çok ta takma
0152 Yorumla- +1 yıl
Bende niye yok ben niye insanlari kirmak istemiyorum
- +1 yıl
Her cinsiyetin egoist insanı vardır sana denk gelen kadınlar egoist olabilir belki de travmaları vardır bilmiyorum
- +1 yıl
Benimde travmalarim var ama ki bu kadin tacizi ben oyle davranmam lazim neden davranmiyorum ben mi yuce gonulluyum
- +1 yıl
Sen kendini çok övüyon alçak gönüllü değilsin
- +1 yıl
Derken bu ovmek mi kotu seyler yasamak ovmek mi ben hap kullaniyorum kizim sakinlesmek kafama takmamak icin bu kendini ovmek hiii
- +1 yıl
Ben kendime aciyorum ne ovmesi
- +1 yıl
Bende erkeklerden dolayı çok zorlu günler yaşadım ama her aynı mı değil lütfen konuyu ilerletme
- +1 yıl
Her erkek olacaktı
- +1 yıl
Bende olamz cunku ben senin bildigin erkeklerden degilim
- +1 yıl
Herkes böyle der ben sana desem ben senin bildiğin kadınlardan değilim sen inanirmisin hayır
- +1 yıl
Ben inanirdim ama yazdigin seyleri gorunce sana inancim kalmadi
- +1 yıl
Kalmasın umrumda değil
- +1 yıl
Dogru degil cunku herkese o kadar saygi vermissin ki haketmeyen insanlara simdi kimseyi umursamiyorsun ama benim kabim daha dolmadi halen verebildigim kadar veriyorum onlar ne koparirsa aliyorlar sende aliyorsun simdi kendini kotu hissetmesin ama seni atese attiklarinda bunu bir dusun olur mu
- +1 yıl
Karsima cikan kisi beni tasiyacak bende onu ve bugunlere bakip seni hatirlayip aciyacagim
- +1 yıl
Kim ateşe attığında
- +1 yıl
Gorursun inancin varsa tabi
- +1 yıl
Gerci sende o da yok vicdan da yok sadece bir seyin kalmis aklin o da gitti gidecek
- +1 yıl
Bana neden aciyacaksin çok şifreli konuşuyorsun
- +1 yıl
Sifreli konusmuyorum ama senin anlayacagini sanmiyorum
- +1 yıl
Neden ön yargıda bulunuyorsun nerden biliyorsun bilemezsin beni tanimiyorsun bile
- +1 yıl
O degilde ya seni canım yerine koyan insanlar oldugunda bana videonu atta en azindan egleniyim kpss calisiyorum moral olur
- +1 yıl
Tanimama gerek yok 6. hissim gucludur mesela suanda bulunduğu sehir canini sikacak seyler yasacak ve bunu sirf bu sohbete boslu olacaksin
- +1 yıl
Ben sana demedim ki sen kötü birisin
- +1 yıl
Hayatindaki boslugu hic dolduramayacaksin
- +1 yıl
Mutlu olamayacaksin sadece sen degil bu yoruma kim ne yazdiysa onlar da mutlu olamayacak
- +1 yıl
Ben ne yaptım sanki ya anlamıyorum siz erkekleri cidden hep imalarda bulunuyorsunuz eğer seni uzduysem kusura bakma
- +1 yıl
Komiksin neden ki büyü mü yapacaksın
- +1 yıl
Senden ozur bekleyen yok baska bir seyde sadece arada buraya yazda kotu hissettiginde bende ne mallar var ya diyip ona gore secici davraniyim
- +1 yıl
Yapmama gerek yok bir kizla tanistim adi simgeydi bir seyler soyledi sonra dedim Allah uzun ömür versin sonra deprem oldu diye mesaj atti
- +1 yıl
boş ver git mk ne saçmalıyorsun sürün kpek
- +1 yıl
Jsjdjdjd komiksin
- +1 yıl
Haha surunecek olan sensin en azindan surunurken yerde izleyeyim
- +1 yıl
Bana iyi hissettirseydiniz bende farkli seyler soylerdim maalesef kotu cumle duymaya alisin benden
- +1 yıl
Vallahi çocuksun ya daha cahil cahil konuşuyorsun birde yaşını yanlış girmediğine emin sin demi
- +1 yıl
Ama sunda ciddiyim mutlu olamadigin yazda bana enazinda iyi hissettirirsin bende kendimi guveniji yerine getiririm
- +1 yıl
Sende alış ozmsn çünkü bende sana acimayacagim çocuk adam
- +1 yıl
Yasim dogru da ben sizin gibi fazla surtmedigim icin maalesef insani iliskilerim saglam degil o yuzden oyle salliyorum
- +1 yıl
Dur profiline bakiyim da azicik guluyum
- +1 yıl
Gizliyimis
- +1 yıl
Asıl sürten sensin ksar
- +1 yıl
Yok jigolo mk
- +1 yıl
Neden güleceksin ki kpek
- +1 yıl
Ekle bari arada seni yargilarim hirsimi atarim belki iyi gelir bana
- +1 yıl
Aa simdi eklemesin ki ya sen sirtlan seviyorsundur
- +1 yıl
Sktr git senle uğraşamam belki bugün biraz uğraşırım ama yarın hiç hatırımda bile kalmazsın sen böyle davranırsan karşılığını görürsün srtk
- +1 yıl
Keske nerde o gunler gelipte boyle karisma senin gibi konusan olmadi neden boyle davraniyorsun diye
- +1 yıl
Ben iyi erkek severim ama maalesef bu özellik sende yok benim sevgimden mahrum kalacaksın tüh
- +1 yıl
O degil ya ne oldu sinirlerin gerildi biraz sanki damarina mi bastim gerci konusmanin basindan beri gordugum suydu senin insan gibi davranman cok iyi rol yapiyorsun
- +1 yıl
Sen iyi erkek seviyorsun sen hic zannetmiyorum sen iki uc gune hancerlersin beni
- +1 yıl
Iyi erkek olmasam senin suanda ugrasmazdim aman boş ver derdim
- +1 yıl
Hemde benim sana kendimi kanitlamam gerekmiyor
- +1 yıl
Bence iyi erkek yumuşak olur ama sen hiç yumuşak değilsin baştan da belliydi
- +1 yıl
Gerek yoksa neden baştan beri kendini kanıtlamaya çalışıyorsun
- +1 yıl
Yumusak olmam iyi olur ama belli bir seviyede
- +1 yıl
Daha yeni aciliyor kafamda o yuzden
- +1 yıl
Sen bence bir randevuya cikta benle o zaman konusalim
- +1 yıl
Sende hiç yumuşaklık yok ki hiç anlayış yok biraz anlayisli olsan okey de insanın yarasına tuz basiyorsun ama sen böyle devam et kaybedeceksin hep böyle devam edersen sana demiyorum ki insanlara güven guvenmiyorsan da her insana çamur atma sen nasıl diğer erkeklerden kendini ayrı görüyorsan her erkeğin aynı olmadığını düşünüyorsan kadınların hepsinin de aynı olduğunu düşünmen de mantıksız
- +1 yıl
Degil misiniz peki ilk gordugun sirtlana yapismiyor musun ilk gordugun parali erkege tapmiyor musun ilk gordugun sohbeti iyi erkege yapismiyor musun
- +1 yıl
Kabul et ya da teslim ol kendine teslim ol ki karakterin ortaya dok hayatinda bir kere dogru bir sey yapta benimde sevgililik ilgili bir bagim kalmasin
- +1 yıl
Senin yaran felan yok senin ders cikardiginda yok senin sadece herkese yapisan bir imajin var
- +1 yıl
Benim ilk kez bir sevgilim oldu oda zaten fakirdi erkeklerle işim yok benim benden uzak olsunlar zarar vereceklerse kimse ye de tapmam bir tek Allahu Teala ya secde ederim
- +1 yıl
Gecmis dusunmeye devam et ve gelecegim olmasin sagol vallahi bizi de siz boyle yapmissin ben anladim artik
- +1 yıl
Yok öyle şey uydurma kimseye yapışmıyorum ama yanlış bir algı varsa onu da duzeltiriz evelallah duzelmesw de direnmeye devam
- +1 yıl
Diren diren ve bagimlisi ol bravoooo sonra baska yerlerde baska zamanlarda gez
- +1 yıl
Ben sevgilim tarafından aldatıldım
Gel bunu da savun hadi de sen hakettin - +1 yıl
Yav yazik sana senin ruhuna yazik Sana Allah ne yapsin
- +1 yıl
Neden miş
- +1 yıl
canım gider sirtlana verirsen o da seni bu hale getirir daha neler var neler kredi kartiyla dolandiranlar malsiniz kizim ben kiz arkadasima 1.000 lira yolladim bir bulasalim dedim o da daha diyor 500 lira daha paranin lafini yapiyor bana engelledim
- +1 yıl
Ben acemiydim ozaman küçüktüm yanıldım ama artık güvenmiyorum kimseyle de olmuyorum
- +1 yıl
Ha bak senin gibi bir kiz arkadasim vardi beyza gitmis herkese vermis aldatılmış uzerine bi de sonra beni secti ben istedim vermedi ayrıldı neden biliyor musunuz sizi s*keni seviyorsunuz bagimlisiniz siz
- +1 yıl
Sana kanıtlamak gereği duymuyorum artık sen nasıl anlarsan anla
- +1 yıl
Ister duy ister duyma ne oldugun belli beyza fiziksel or*spu ise sende duygusal or&spusunuz ne var eder ki
- +1 yıl
Islerim yoluna girsin kafam toplarlansin bende duygusal p*ç olacagim
- +1 yıl
Jgxckgitc neden ki
- +1 yıl
Cunku degerli olan onlar iyi olan onlar biz kotuyuz oyle degil mi
- +1 yıl
Bak mesela Şu an aramizda bir seyler yasasanda ben baglanirim herseyi yapardim ama seni tanidigim icin suanda senin icin hicbir sey yapmam
- +1 yıl
Oglak burcu musun
- +1 yıl
Yok bence değersiz olan onlar elin angutuyla ne isimiz var
- +1 yıl
Ya da sensindir belki
- +1 yıl
Hayır ama akrep olmak isterdim
- +1 yıl
Angut olan
- +1 yıl
Bende akrep olmak isterdim
- +1 yıl
Cok picler
- +1 yıl
O degil arada ilgili gosteriyorsun kendine
- +1 yıl
Angut olan direk erkek ve kadın lar arasında kahplik yapanlardir benim kimseye zararım yok
- +1 yıl
Evet akrepler zor ya ama çok çekiciler bence
- +1 yıl
Aulari var hiç anlaşamam
- +1 yıl
Auralari yok erkekleri ya da kadinlari ikna etmesi biliyorlar
- +1 yıl
Iste daha halen mallik yapiyorsun kapiliyorsun bende burada cildiriyorum
- +1 yıl
Senin burcunun ne olduğunu tahmin ediyorum yengeç doğru mu
- +1 yıl
Mallık yapan kim kime kapıldım ki Allah Allah
- +1 yıl
Hayir
- +1 yıl
En asil burc
- +1 yıl
Senin ne
- +1 yıl
Balık
- +1 yıl
Kova olabilir ya da koctur
- +1 yıl
Ha iste tam mallik burcu
- +1 yıl
Yok değil
- +1 yıl
Seninki ne
- +1 yıl
Bu konusmanin ss alsam somatch paylassam gülücük atanlara bir bakalim birlikte
- +1 yıl
Aslan
- +1 yıl
Ama yukselim ne bilmiyorum
- +1 yıl
Kiz mesaj atta arada taktik verirsin
- +1 yıl
Yengeç sandım çünkü çok duygusal birine benziyorsun
- +1 yıl
Neden taktik verecem ki
- +1 yıl
Olabilir yukselenim bilmiyorum ama duygusallik nefret ediyorum
- +1 yıl
Burdan konusamayiz
- +1 yıl
Ulan duygusal or*spu uzatma Nisan mi takacaz sanki sana
- +1 yıl
Yürü git ya ne taktiği cevap ver
- +1 yıl
Lan kizim kiz kardes yok benim seni kiz kardesim yapacam iste ne sey yaptin sanki bana telefonunu istedim
- +1 yıl
Neden kız kardeşin yapacaksın nefret kusuyordun az önce
- +1 yıl
Kardes kardesi bicaklamis donup kucaklamis
- +1 yıl
Sen benim kardeşim değilsin aslan erkeği sana güvenmiyorum okadar laf ettin
- +1 yıl
Kendin bilirsin bende sana yardimci olmam
- +1 yıl
Neden yardımcı olacaksın ki
- +1 yıl
Güvenme bence diger erkek guven seni yari yolda biraksinlar
- +1 yıl
Erkek konusnda
- +1 yıl
Bir daha ne ayıp olma diye
- +1 yıl
Neyse ya ben bulurum bir kiz kardes
- +1 yıl
Zaten güvenmiyorum erkeklere
- +1 yıl
Öz gibi olmaz
- +1 yıl
Zaten ortak noktamiz o kardes ama sen istemiyorsan bende istegi geri cekerim
- +1 yıl
Sana güvenmiyorum sen bana yine kötü davranırsin bunu kanitlarsan olabilir
- +1 yıl
Bunu isteyen sensin iyi davranirsam tepeme cikarsin
- +1 yıl
Ne alaka kötü davrandığın için kötü karşılık alıyorsun ama normal işte aslan erkeğisin kendini üstte görmen de normal garipsemiyorum
- +1 yıl
Bir dusundum seni oyle çok kötüsün ya
- +1 yıl
Ben kendimi ustten gormuyorum siz alcaktasiniz tatlim
- +1 yıl
O yuzden hic kimse yuz vermiyorum
- +1 yıl
Defol git ya herkesi kendin gibi sanma
- +1 yıl
Arada bana gicik giden olursa sak diye engelli yapistiriyorum ki kendini vazgecilmez sanmasin zaten o seye hakim olamiyorum da yazip rahatliyorum
- +1 yıl
Alçak olan sensin asıl egoist
- +1 yıl
Dogru kimse ben olamaz comert yakisikli ve iyi bir insan
- +1 yıl
Kesin kendinde beğenmediğin bir yön olduğu için egoistsin aslanları ben çözmüşüm
- +1 yıl
Ya oyle mi sen benim yasadiklarimi yasasan hic ayakta kalamazdin
- +1 yıl
Bende senin sayende kadinlari bencil yaratiklar sizi
- +1 yıl
Neyse seninle ugrasamam ya zaten kendi acik ettin
- +1 yıl
O degil resmini felan paylasta bari gorunce yuzumu ceviriyim
- +1 yıl
Yazik bir de erkeklere guvenmiyorum diyor takipcilerin hepsi erkek aq Allahin bacım
- +1 yıl
Taciz yasayan psikolojik şiddet yaşayan ben hala ayaktayım sen ne yaşadın okadar beni zorla bir adam evine götürmeye çalıştı küçük yaşımda ben yinede dayandım sen kucumsemeye devam et
- +1 yıl
Takip ediyor muyum erkekleri
- +1 yıl
Yav hehe cok kotu seyler yasadin benjm kadar yasayamazsin kizim
- +1 yıl
Benim kadar insanlardan korkmazsin
- +1 yıl
Ne yaşadın anlat Ozman oğlum
- +1 yıl
Ben sen degilim burada anlatmam
- +1 yıl
Baska yerde konusalim diyorum sana gelmiyorsun
- +1 yıl
Neden insanlardan korkuyorsun
- +1 yıl
burada anlatmam ozele gel iste naz yapma
- +1 yıl
Tamam mesaj at
- +1 yıl
Atamiyorum xper seviyem yeterli degil
- +1 yıl
Senin atman lazım
- +1 yıl
Mesaj gönderemiyorum bende engelledin mi jdkdj
- +1 yıl
Yo engellemedim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNolduu
00 Yorumla
+1 yılkuyruguna kim basti?
01 Yorumla- +1 yıl
Çoook basan oldu bende sinirden yaziyorum zaten abla sagolsun sinirimi aldi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer