Sırf kadın oldukları için kendilerini üstte görenler ne zaman biteceksiniz?

Aynısını bir erkek yazsa feministler hemen uçuşurdu. Ya abi bunlar tam olarak ne istiyor erkekleri köle yapmak mı? Köle olanlarda erkeklere yakışmaz derler eminim 😃 iyilik edip kadın evde prenses gibi oturur gezer dolaşır erkek çalışır demelerini bekledikleri halde diyen erkeğe bile laf söylüyorlar. Ne istiyor bu feministler?
Sırf kadın oldukları için kendilerini üstte görenler ne zaman biteceksiniz?
Sırf kadın oldukları için kendilerini üstte görenler ne zaman biteceksiniz?
Cevapla