Kadinlardan bir halt olmazmis degil mi arkadaslar?

Eve gitmem lazimdi ve geceydi parami dusurdugumu fark ettim ve abladan halimden anlar diye 2 lira rica ettim yok bende diyip kinar gibi bakti neden boyle insanlar var sonra bi abi beni duyup 10 tl uzatti saka gibiydi. Kadinalrdan nefret ediyorum artik
Güncellemeler
+1 yıl
🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Cimri abla
Kadinlardan bir halt olmazmis degil mi arkadaslar?
Cevapla