Haydi gel benimle ol oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize💆♂️

Haydi gel benimle ol oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize💆♂️

İnsanlar acımasız. Sen iyilik yaparsın, kırılmasın diye gerçekleri söylemezsin ama o gelir seni sırtından bıçaklar. Her olaydan bir ders aldık en azından. Bu şekilde hayatımıza devam edeceğiz.
Cevap
1Cevap
Evet insanlar nankör
Tabiki oldum. Yani unutulmuyor acısı geçiyor sadece. İnsana öğretiyor birkaç şey
Evet insanlar nankör ve kalpsiz
Güzel bir dersti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?