Ben mi 😁 Tarkan olup konser verdikten sonra kendim olmak isterdim. Ama kritik bir nokta var, tıpkı onun gibi kıvırtıp deli gibi dans etmek. Ay çok komik yazdım şimdi de kendime gülüyorum iyi mi 😂
Nadiren de olsa canın sıkıldığı zamanlar kendini neşelendirmek için aynanın karşısına geçip kıvır kıvır kıvırtan biri izlenimi alıyorum senden.. Doğru mu? 😅😂
Haydaa cevabımı sebep oldu buna. 😄 Doğru mu, değil mi? diye soruyorlar demek ki hissediyorlar evet doğru dans ediyorum doğru. 😂 Nadiren olduğunu kim söylemiş? Canımın sıkılmasını beklemem, ayna biraz fazlalık gelse de doğru. 😄 Genelde hep ritmiğimdir. Doğru bildin evet 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben yine kendimi seçerdim tabi ki de.. her zaman.. ama bir daha hayatta gelemem buraya :D
Ah ah ama sormuyorlar ki 😃
Seçerim. Canım kendimmm
😉
Evet seçerdim benden iyisi şamda kaysı...😄
😄 yorumlar beni öldürecek
Şu anki halimden de şikayetçi değilim ama bir Biscolata erkeği olarak tekrar dünyaya gelsem fena olmazdı.. 😏😏
😂 Yok artıık
Ne var ki dürüst bir cevap oldu bence.. 😅😂
Çok.. Ona ne şüphe 😂
Sen kendi soruna cevap verir misin? Merak ettim de..
Ben mi 😁 Tarkan olup konser verdikten sonra kendim olmak isterdim. Ama kritik bir nokta var, tıpkı onun gibi kıvırtıp deli gibi dans etmek. Ay çok komik yazdım şimdi de kendime gülüyorum iyi mi 😂
Bu görüş yorumunu şu an Tarkan okusa o da gülerdi. Sende bir gariplik yok bence.. 🤣🤣
Ah ah Tarkan'cığım ya neşesi bol olsun 😄
Toprağı bol olsun der gibi söyledin, şimdi de ben gülüyorum ekran başında.. 😂😅
Ay sahiden, tüh yine komikliğim tuttu görüyor musun 😂
Ya bi de ilk başta komik yazmışım dedim ya hayal ettiğime güldüm aslında biraz saçma olmuş. Ne çok yanlış yaptım be 😂
İnsanın her daim gülmeye ihtiyacı var. Gülen yüzlerimizin hiç solmaması dileğiyle.. 😇😇
Amin amin 😂
Bişey sorcam ama buna kesin kahkaha atarsın şimdi 😅😂
😂 Kesin. Nedir
Nadiren de olsa canın sıkıldığı zamanlar kendini neşelendirmek için aynanın karşısına geçip kıvır kıvır kıvırtan biri izlenimi alıyorum senden.. Doğru mu? 😅😂
Haydaa cevabımı sebep oldu buna. 😄 Doğru mu, değil mi? diye soruyorlar demek ki hissediyorlar evet doğru dans ediyorum doğru. 😂 Nadiren olduğunu kim söylemiş? Canımın sıkılmasını beklemem, ayna biraz fazlalık gelse de doğru. 😄 Genelde hep ritmiğimdir. Doğru bildin evet 😄
*cevabım mı
Ayna nasıl fazlalık geliyor onu anlamadım? 😃😃
O çok karışmıyor dansıma anlamında dedim 😄
Niye ya? Bence tempo tutup seni daha çok gaza getirmesi lazım.. 😅😅
İhtiyacım yok 😄
Helaalll 🤭🤭
😄
Megastar be. Boynumuza biz bot assak semer gibi durur
Kskskkskk adamın adı üstünde Tarkan 😂 atıl kurt 😂😂
Böyle harika (!) bir insanı neden bir daha seçmeyeyim ki? 🙄
Ben bilmem nereden bileyim 😁
Vallahi de billahi de seçerim. Kendimden iyisini bulamam
😄
Hayat şartları değişirse seçerim kendimle bir sıkıntım yok 😀
Kuzum benim ya 😄🧡
alıştım bana, bir başkası kaldıramazdı beni.
Peki bakalım 😄
Kendimden iyisini bulamam
Ne özgüven 😁
evet ama zengin ve iyi bir ailenin çocuğu olarak
Gelmeme seçeneği olursa gelmezdim hic
Soru bu seçeneği vermiyor 😄
Verir ya
İyi hadi versin madem 😄
Oley
😁
Başka bedende gelmek istermiydim bilmiyorum kendimi seviyorum aslında bedenimi falan istemezdim
Ruh önemli 😃
Çevrem değişecekse evet
Evet hiç düşünmeden hemde
secerdim ama amerika’da doğma şartıyla
Hay hay öyle yapalım madem 😃
Seçmezdim
Başka bir ülkedeysem evet
seçerdim
Evet seçerim
Gelmek istemezdim
evet
Elbette.
Kesinlikle seçerim