• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Uyumluluğa mı bakıyorsunuz, dış güzelliğe mi?

MadagaskarAslanı
MadagaskarAslanı Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
114
Yapay Zekaya Sor
Ama melekk bir yandann, şeytan bir yandann. 😃
Uyumluluğa mı bakıyorsunuz, dış güzelliğe mi?
Uyumluluğa mı bakıyorsunuz, dış güzelliğe mi?
Cevapla
Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ben her zaman sevdiğim kadının karakterine bakarım.. benim için tek önemli olan budur.. zaten kafa olarak düşünce olarak uyumluysak arkadan güven ve sevgi de gelir zaman içinde.. ama dışa bakandan olmaz.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • zamaninruhu
    zamaninruhu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya şimdi ilk ilişkinin olması için bir özelliğini beğenmem gerekiyor. Bu gülüşü olabilir, sesi olabilir, gözleri olabilir veya sadece gözüme hoş gelmesi olabilir. Sonrasında da biz ne kadar iyi anlaşıyoruz, mizahımız benzer mi, siyasi olarak görüşleri ne gibi karakterini incelemeye çalışıyorum. Yani yakışıklı olmasına gerek yok ama en azından bir şeyinden etkilenmeliyim ki onunla bir ilişki düşünebileyim

    0
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzellik bir kenarda dursun, sevimli bulmadığın insanla ilişki kuramazsın ki. Herkes gidip de inanılmaz kusursuz güzelliğe/yakışıklılığa sahip kişileri aramıyor o da var. Sempatik buluyor muyum onu önemserim, ardından aradaki iletişim zaten bingo kesinkes olması gereken şeylerden. Terazi misali iki açıdan da dengede olmalı hem uyum hem çekim

    0
    3 Yorumla
    • prototoype
      prototoype
      +1 yıl

      tipi ortalama ise onun dışında uyumunuz çok iyiyse olur mu

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Tipi iyi kötü diye bir şey yok senin gözüne tatlı gelmesi ve gelmemesi diye bir şey var. Onda sevdiğin şeyler olmalı

      Yorumla
    • prototoype
      prototoype
      +1 yıl

      nasıl yok iyi kötü diye bir şey :)

      Yorumla
  • pinkflowerlover
    pinkflowerlover Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı.

    hem uyum hem dış görünüş her şey tek kişide neden olmasın her şey tek kişide değilse doğru kişi gibi hissettirmez ama bunu hissettirebilen birine aşık olunur

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

14

Cevap

  • кая_кüяеsi
    кая_кüяеsi Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.

    İkisi de önemli. Neden tek seçenekte sıkışıp kalalım ki..😄

    0
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Uyum olmadıktan sonra napim ben vitrin mankenini ya.

    0
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Dürüstlük adam gibi adam olmasına bakıyorum

    0
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    Uyum olsun ama dış görünüş de önemli gadası

    0
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Dış görünüşü önemserim elbette. Karakter olarak uyumlu değilsek bir işe de yaramaz gerçi.

    Dizi nasıl gidiyor?

    0
    48 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      İkinci bölümü henüz geçemedim seyahatteydim yarısında kaldım valla 2 günde bitiririm dedim fırsat olmadı yoğunluk vermem lazım ama bir şeyler eksik 😌

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Zaman.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      O da tabi 😌

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bu arada hayırlı olsun 😸.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Ney hayırlı olsun dur ne oldu 😂😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Aşk hayatın 😸.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Aşk hayatım mı varmış noldu evlendim mi ben 😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Ne bileyim, yorumlarınla karşılaşıyordum. Bir şeyler anlatıyordun 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Ne anlatıyordum kafam karıştı bi çınlat kulağıma 😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bir kişi falan filan mı 😹. Ay aklımda tutamadım hepsini 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Allah Allah ilişkim yok ama bilemedim var mı acaba sjsjdjd

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bilmem ki 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Detaylandıralım biz bunu 😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bir kişiyle ilgili bir şeyler yazıyor gibiydin 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Kedimdir o kedim 🤪

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      E tabiî 😸.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Bekar ve kediliden devam 😃

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Çiçek buna üzüldü.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Niye zaten izin vermiyor sevgilim olmasına 😂😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Verir verir 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Senin hayırlı olsun asıl 😃😃

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Benim 6 yıldır sevgilim yok ki 😹.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      6. yılın hayırlı olsun o zaman ne bileyim ben de bir görüşüne denk geldim biri var falan 😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bir sevdiğim var.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Allah bağışlasın nasip olsun inşallah zor bu işler. Ben sevdiğim var diyemem birini sevmek benim için çok zor.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Neden zor?

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Ben iyice yalnızlığa alıştım çünkü. Ve yalnızlığın en büyük riski sevgiye ihtiyaç duymamak. Bazı şeyler kontrolümden çıkıyor benim düz adamım abuk subuk şeylerden anlamam ben. O yüzden de beğensem bile bir süre sonra olacak şeyleri biliyorum.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Belki de korkuyorsun.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Zarar vermekten korkuyorum. Ben bazı şeylere katlanamam ne kadar seversem seveyim siler atarım ben hiç sevmemişcesine. Bu beni çok yoruyor. Hani korkum aman terk edilirim falan değil aksine daha iyi oluyor benden bağımsız bir durum çünkü

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Kendini yontabilirsin istersen.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Bilmem, pek sanmıyorum 😌

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Çiçeğe bebek gibi davranıp, düşünceli bir şekilde oyuncak alıyorsan, sevgilin olduğunda da düşünceli olacağına eminim.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Konu o değil ki. Sevginin kurtaramayacağı yetmeyeceği şeyler var. Hayat tarzları var ben mesela sırf sevgilimin saçına dokundu diye bir erkeğin elini kırmış biriyim. Bazı şeylere sadece sevgi yetmiyor ne yazık ki

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Oha. Kıskançlıkta biraz fazla sanki. Saçına neden dokundu ki?

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Gerisini dinlemek için ayda sadece 10.99 kuruş liraya abone olabilirsiniz 😂😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Çok fakirim 😹m

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Hahah 😂😂

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      İkinci bölümü bitirdim. Az beynim yandı. Doktor olan doktorun katil oğlu, ama cezaevinde gardiyanı öldürmeye çalışan kendi arkadaşı ve diğer psikopat çocuk değil mi

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Benden sır yok 😸. Sen izledikçe yaz bana 😛. Daha çok beynin yanacak. Yavaş yavaş giriyorsun olaylara.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      5. Bölüm bitti az önce bu gecelik yeterli. Cidden çok güzel, sürükleyici, merak uyandırıcı ve aşırı sinir bozucu. İnce detaylara hastayım ben. Kızın babannesi öldü, polis torunu kanlı şekilde görmesin diye babannesinin yüzündeki kanları sildi aşırı hoşuma gitti o sahne. Ah be nine ne işin var kilitli odalarda. Sonda da işte polisin kardeşi pederi öldürdü ama tahmin ettim onu ben. Dedi ya önce ki polis hani, programı yapma bak ben kızımı kaybettim dedi. Aha dedim bunun da abisi gidecek net. Sana yazmak için tee kaç bildirimi geçiyorum 😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      O bölümler de çok ağladım 😹. Pederin kardeşini oynayan polis o sahneleri çekerken duygusal olarak tükenmiş. Belgesel de anlatıyordu. Ebe gidince bir modu düşmüş. Gerçekten çok zor bir bölümdü. Bizim psikopat çok acımasız. Ninenin yaşamasını ben de çok istemiştim.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Tahmin ettim aklıma geldin zaten dedim kesin ağlamıştır bu sahnelerde. 😸 Ben ağlamadım tabi sadece aşırı sinir oldum anlaşılan olmaya da devam edicem. Umarım yakın bölümlerde iyi bir dayak yer polise çok üzüldüm asi ruhlu bir o kadar da merhametli benim gibi 😸

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Sen de'de ne irade var 😹. Nasıl ağlamadın ya 😹? Perişan oldum.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Ben ağlayamam ki anca soğan doğrarken. İradem sağlamdır benim belli değil mi? 😸

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Seni ancak çiçek ağlatır 😿. Miyav miyav.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Miyav miyav mı haha 😂😂😂

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Çok tatlıyım değil mi 😻?

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Evet 😂😂😂

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence insan mutlu olduğu zaman konu kapanmalı
    İnsanların şu boş istekleri çok gereksiz hoşuna gitmedi mi uzak duracan bu kadar basit 🤷

    0
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Dış güzellik gerçekten hiç bir şey ifade etmiyor. Önemli olan uyum sağlayabilmek. Huzur vermedikten sonra dünya güzeli olsa ne olacak ki..

    0
    0 Yorumla
  • amanbesorgıtsın55
    amanbesorgıtsın55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    uyuma bakarım. Napıcam tüm ömrümü dışına mı bakarak geçirecem snsnsnns

    0
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Başım zindan yokluk var, bu kaçıncı şikâyetim bilmem.

    0
    0 Yorumla
  • imamınmankenkızıı
    imamınmankenkızıı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Dış güzellik zaten genel uyumlu bi karı bayanıyım

    0
    0 Yorumla
  • Doksanüçlü
    Doksanüçlü Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Dış görünüş ilk izlenim için önemli sonrasında uyuma bakılır.

    0
    0 Yorumla
  • Shwkzbiwsn
    Shwkzbiwsn Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendime eğlence mi yoksa bir eş mi aradigima gore değişir.

    0
    0 Yorumla
  • elifamagülmeyen
    elifamagülmeyen Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Dış görünüş bir yerden sonra kurtarmaz bence. Uyum daha önemliii

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben şekilciyim kankito

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bana ayak uydurmak çok zor 😂hahaha kimseyle pek anlaşamam

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Uyum önemli tabii

    0
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    +1 yıl

    Uyumluluk daha önemli.

    0
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Uyumluluğa bakarım...

    0
    0 Yorumla
  • Watashi_wa_seigida
    Watashi_wa_seigida Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Uyumluluk herşeydir dostlar. Herkesin tipinde illa ki sevilecek, kendisine özgü bir yan bulunur

    0
    0 Yorumla
  • kız_anonim
    kız_anonim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Başta bence herkes dış güzelliğe bakar ama eğerki uyum tutmuyorsa olmaz

    0
    0 Yorumla
  • asami9999
    asami9999 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    aslında benim için ikiside önemli gibi ama uyum dahada önemli

    0
    0 Yorumla
  • Mert878787
    Mert878787 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    güven sevgi saygı güzellik bi kenarda dursun

    0
    0 Yorumla
  • Ali1124
    Ali1124 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Rabbi ki uyumluluğa bakarım ilişki mantık işidir gönül eğlendirme değil..

    0
    0 Yorumla
  • umursuzbirkedyy
    umursuzbirkedyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Önce dış sonra iç.

    1
    2 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Dışlar içler çarpımı?

    • umursuzbirkedyy
      umursuzbirkedyy
      +1 yıl

      Evet kedy versiyonu jfkf

  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    İkiside şart benim için

    1
    0 Yorumla
  • Filmkoliküyeyim
    Filmkoliküyeyim Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Her ikisinde bakıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Her şeyine bakarım, içi ve dışı bana hitap etmeli

    0
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Derdime çare baytarım yok...

    0
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Uyumlu olmak en önemli etken bence.

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    İkiside olsa fena olmazdı

    0
    0 Yorumla
  • sessizyolcu87
    sessizyolcu87 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 101%
    +1 yıl

    Ne cevqp vereceğimi bilemedim

    0
    0 Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Önce dış sonra uyum. d

    0
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Her şeye bakıyorum, seçiciyim.

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Dış görünüşe bakarım

    0
    0 Yorumla
  • melankolikMelaike
    melankolikMelaike Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Uyumsuzluğa, iç güzelliğe. Sağlık önemli.

    0
    0 Yorumla
  • mavikelebeks
    mavikelebeks Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Uyum ve beğenmek önemli

    0
    0 Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sago Baba ne dediyse o.

    0
    0 Yorumla
  • zeynep3000
    zeynep3000 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    İkiside önemli

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Arayış içinde değilim artık dozer😃

    0
    0 Yorumla
  • Allermes
    Allermes Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Uyum X1000000000000000000000000

    0
    0 Yorumla
  • SilentWolf
    SilentWolf Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Dış görünüş ve uyumluluk

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İkisine de hı birde zekaya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bana verdiği enerjiye bakıyorum, aurasına..

    0
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Dış görünüş uyum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Her ikisine de bakarım

    0
    0 Yorumla
  • kurtayaz
    kurtayaz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Önce güzelliğine.

    0
    0 Yorumla
  • 1Nisa
    1Nisa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Uyum aşığıyım

    0
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Uyum

    0
    0 Yorumla
  • Busecimm61
    Busecimm61 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İkiside

    0
    0 Yorumla
  • HrdB0X
    HrdB0X Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Uyumluluk

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    her anlamda uyuma

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    dış güzellik önemli

    0
    0 Yorumla
  • Alonza97
    Alonza97 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 797 cevap paylaştı.

    Bakmıyorum şu an

    0
    0 Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.

    Gorunüs ve uyum

    0
    0 Yorumla
  • jayjay06
    jayjay06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Önce dış güzellik sonra uyum

    0
    0 Yorumla
  • fİtsuFlee
    fİtsuFlee Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Önce dış

    0
    0 Yorumla
  • Aylinaks27
    Aylinaks27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece ona

    0
    0 Yorumla
  • judebellingham
    judebellingham Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    karaktere

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    Kafa yapısına

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İkisine de.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Uyumluluğa mı bakıyorsunuz, dış güzelliğe mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dış görünüşe mi bakıyorsunuz iç güzelliğe mi? 23 cevap verildi
İç güzelliğe mi dış güzelliğe mi önem verirsiniz? 21 cevap verildi
Sizin için dış güzellik mi önemli yoksa aradaki uyum mu 🥳? 36 cevap verildi
İç güzelliğe mi, dış güzelliğe mi önem verirsiniz? 42 cevap verildi
Sizce dış görünüş mü iç güzelliği mi? 60 cevap verildi
Güzellik öznel mi yoksa göreceli mi sizce? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨