İşinde başarılı ve alımlı kadınım ama hayatıma giren erkekler tam tersim. Hayatta hiç bir şey başaramayanlar. Neden böyle ya?

Eski kocam dahil hayatıma giren erkekler bi baltaya sap olamayanlar. Ben mi kendimi çok alçaklarda görüyorum bilmiyorum ama birinden hayal kırıklığıyla ayrılıp tekrar kendimi benzer biriyle konuşurken buluyorum. Neden sizce?
İşinde başarılı ve alımlı kadınım ama hayatıma giren erkekler tam tersim. Hayatta hiç bir şey başaramayanlar. Neden böyle ya?
Cevapla