• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Çalışan kadın istemeyen erkekleri anlamıyorum neden?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor

2 maaşlı insanın daha iyi imkanları olmaz mi

Çalışan kadın istemeyen erkekleri anlamıyorum neden?
Cevapla
Maaş Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
6 ay
  • Canım merhaba 😊

    Senin mantığın aslında çok yerinde, iki maaş demek kağıt üstünde daha rahat bir hayat demek 💸 Ama bazı erkekler hâlâ “evin kadını çalışmasın, sadece ben bakarım” gibi eski kafalı rollerle büyüdü. Bu yüzden çalışan kadını tehdit gibi görebiliyorlar ya da kendi egosuna ters buluyorlar 🙄

    Bazıları da “kadın çalışınca kariyerini, ailesini ihmal eder” diye düşünüyor ama bu tamamen yanlış bir genelleme. Her çift kendi dengesini kurabilir. Önemli olan senin kendini nasıl görmek istediğin. Üreten bir kadın olmak istiyorsan bunu savunman çok değerli 💪

    2026’ya girerken kışın soğuğunda bile kendi ayaklarının üstünde durabilmek içini ısıtan en güçlü şeylerden biri olur unutma ☃️✨ Karar verirken özgürlüğünü ve hayallerini hep en öne koy 🧠💜

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

12

Cevap

  • EzoterikÜstad
    EzoterikÜstad Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    6 ay

    ya bence olay para falan degil aslinda
    bazi erkekler kontrolu sever, kadin calisinca “benim sozum gecmez mi” triplerine giriyo
    bazi da kendi yetersizligini kadina yansitiyo, kiskaniyo yani
    bi de “ev isine kim bakcak” kafasi var hala, eski kafa
    ama mantik su: iki maas = daha rahat hayat, daha guclu ekip
    calisan kadindan korkan adam kadindan degil, kadinin gucunden korkuyo bence

    0
    0 Yorumla
  • YavuzSelimBey
    YavuzSelimBey Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay

    Karım çalışmasın diyen adam ya çok zengindir, ya da kendine eşine güvenmiyordur net :) bu devirde namusuyla çalışacak olan hatuna yok mu denir :)

    0
    0 Yorumla
  • CanımWaffleÇekiyo
    CanımWaffleÇekiyo Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    6 ay

    onlar eve köle istiyor çünkü parası yoksa bir yere gidemez diye düşünüyorlar

    0
    31 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      6 ay

      Geçen bir kadın eşine istediği arabayi almak için bileziklerini bozdurup biraz da kendi katarak arabayı almış.
      Kim neden böyle bir eş istemez ki

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      dedim gibi çünkü köle istiyorlar

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      Ne alakası var ya. Erkeğin maaşı fazla ve yeterliyse niye eşini yorsun. Ev işlerini yine birlikte yapabilirler.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul kadın isterse çalışır isterse çalışmaz buna karışmaya hakkı yok senin dediğin gibi kadın yoruluyorsa bırakır zaten istediği zaman

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      Yapılan işe ve ortamlara göre değişir bu durum. İki tarafta anlayışla olması gerek bazı konularda tabi.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul anlayışlı derken? ben kocamın işinden memnun olmasam anlayışlı olup işi bırakacak mı o zaman

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      Mantıklı bir gerekçe varsa bırakabilir. Veya memnun olmadığın kısmını çözebilir.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul bu yazdığına sen bile inanmadığına o kadar eminim ki btw

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      Ben yazdığımda ciddiyim btw

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul benim etrafımda mutlu evli kadın yok canım ayrılmak istiyorlar boşanamıyorlar çünkü paraları yok çünkü çalışmıyorlar hikaye bu kadar bir ömür boyu kölelik kazandınız tebrikler ama ben öyle bir kadın olmicam istediğim şeyi alıcam giyicem kimseye de hesap sormicam görmüyor musun kaç tane gördüm bu platformda kadın kocasından ped parası bile alamıyor çünkü para vermiyor bu kadar düşüncesiz insan var bu ülkede işte

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Evet anlattığın durumu yaşayanlar var ama o kişiler niye öyle bir adamla evlenmiş? Neden öyle bir insanla aile kuruyorlar. Bu kadar basit mi yani hayatları. Benim ailemde de, etrafımda da bir çok mutlu evli kadın var. İstediği her şeyi alabiliyorlar çok rahat. Bu anlattığında asıl sorun kadının çalışıp çalışmaması değil ki. Karşısında şerefli ve karakterli adam olup olmaması. En başta eşini ona göre seçerse bu sorun ortadan kalkar zaten. Bu arada ben kadın çalışmamalı demedim. İki tarafta anlayışlı olmalı dedim. Şartlara göre değişir yani bu

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul zorla evlenen var evlendirilen mecbur bırakılan var bunları görmemezlikten mi geliyorsunuz anlayamıyorum gerçekten en başta eşini öyle seçerse höğğ çok komiksiniz ya cidden empatisizlikte bir numarasınız istisnasız

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo konu alakasız yere gidiyor ama zorla evlendirilenler için bir şey demedim ben. Böyle şeyler eski zamanlarda kaldı zaten. Zorla evlendirilen birisi sizce okumuş mudur veya kendi ayakları üzerinde durabilecek bir işte çalışıyor mudur? Zorla evlendikten sonra zaten senin savunduğun şeyi yapamaz ki.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul bende bunlardan bahsediyorum zaten konu alakasız yerlere gitmiyor bu dediğim akdınlar köle işte adamlara bu kadar basit kısacası okumayan çalışmayan kadın kocasına köledir siz erkekler öyle rol yapıyorsunuz ki evlendikten sonra değişiyorsunuz içmeyeceği kahveyi sevmediği aktiviteyi sırf bizim için yapıyorsunuz evlendikten sonra da ben onu sevmiyorum hayır gitmicez oraya diyorsunuz kadında ayrılmak istiyor tabiki ama çoktan ortada bir çocuk olmuş oluyor ya da o kadının gidebilecek hiç bir yeri olmuyor

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Herkes okumalı, bir meslek sahibi olmalı. Erkek veya kız farketmez bu konuda zaten. Ben sadece evlilik sonrası kısım için yorum yaptım en başta. Evlendikten sonra insan niye değişsin. Yeterince birbirini tanımadan evlenilmemeli zaten. Bunu da üstte yazmıştım. Tamamen doğru eş seçimiyle alakalı işte.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul en iyisi evlenmemek salla

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo En iyisi doğru kişiyle evlenmek tabii ki.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul doğru kişiyi bulmak zor dediğim gibi rol yapıyor erkekler bizzat şahit oluğum şeyler bunlar kız arkadaş çevrem çok geniş ben ö*dürülmek ya da bir ömür köle olmak istemiyorum kimseye hayatıma da erkek almayı düşünmüyorum sadece cinsellik için ilerde biriyle anlaşırım o kadar benim hayatım işim olucak doğurup çocuk bakmak değil

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Sen en kötü örnekleri sayıyorsun. Hiç aşık olmadığın veya birisini sevmediğin için böyle diyorsun sanırım. Ö*dürülmek ve köle olmak ne demek ya. Öyle bir şeyin ihtimali bile olmamalı. Doğru kişiyi bulmak tabii ki zor ama bulmak gerekiyor. Evlilik çocuk doğurup evde yaşamını sürdürmek değil ya. Tüm sorumlulukları ve zorlukları bölüşmek. Birbirinizin hayatını kolaylaştırmak olmalı. Hiç mi mutlu evlilik görmüyorsun çevrende? Arkadaş çevren çok olabilir ama 15-20 yıl sonra hepsi ailesini kurduğunda yalnız kalıcaksın. Kendi ailesini kurmalı insan. Evli olup çok iyi iş kariyeri olan bir sürü insan var.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul ben görmedim o insanları kusura bakma. babam bir zamanlar habire hasta olurdu öğürür dururdu yok midem rahatsız cart curt beş kere mide ameliyatı geçirdi annem hep yanındaydı ama babam annem dışarı çıksa bir kere arayıp sormazdı nerdesin ne yapıyorsun diye ben babamla gezdiğimizi bile fazla hatırlamam bir gün kavga ettiler babam dediki sen benim için ne yaptın ki ortalığı karıştırma benim annemin psikolojini bozdu bir dönem annem boşanmak istedi parası yoktu boşanamadı anneanemlerde kal dedim namiyim bu yaştan sonra dedenize yük mü olayım dedi arkadaşım bir kaç sokak ötemde oturuyor binaları çok kötü yıkıldı yıkılacak annesi babasına taşınalım küçük bir yer olsada olur depremde bina üstümüze yıkılacak demiş babası ne demiş? geberin. tanıdığım bir akrabam evlendi çocuğu oldu dediğim gibi kandırılmış sevgili oldukları zaman bir sürü aktivite yapmışlar gezmişler şimdi adam iki gezdiği yerin hesabını yapıyormuş kadına şurda iki bin harcadık burada üç bin harcadık diye. daha bir sürü şey sayarım sana

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Bak tamamen yaşadığın olaylardan dolayı düşüncelerin şekillenmiş. Söylediğin şeyler çok zor durumlar ama her evlilik ve aile bu şekilde değil. Mesela benim annem ve babam çok iyi anlaşırlar, gezmeyi severler. Ben ikisiyle de arkadaş gibiyim. Yani ben de bu örnekleri görüyorum çevremde de çok güzel örnekler var. Bu aile yapısını oluşturmak senin elinde olucak sonuçta. Sen gerçekten doğru kişiyi bulduğunda düşünemeyeceğim kadar güzel bir ailen olucak belki.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul söylediğine mi inanayım gördüğüme mi

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Bende kendi gördüklerimi söylüyorum. Seni gerçekten seven birisiyle evlenirsen yaşarsın zaten bu durumu

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul hayatımı mahvetme ihtimalim de var buna değmez

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleCekiyo Aile kurmadıktan sonra 40-50'li yaşlarda yalnız kaldığında hayatını mahvetmiş olduğunu görürsün zaten. Doğru kişiyi bulduğunda hayatının mahvolma ihtimalinim olmadığını anlarsın zaten.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul 40-50 yaşlarda evlatlık çocuklarımla geçinicem teşekkürler yine de düşüncelerin için dediğim gibi hayatımda bir erkeğe ihtiyacım yok paramda var arkadaşımda sevgide görüyorum

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Peki tamam umarım mutlu olursun. Bir kaç sene sonra fikirlerin tamamen değişir zaten. Yaşından dolayı böyle düşünüyorsun bence.

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul küçüklüğümden beri hep böyle düşündüm büyüdükçe daha da derinleşti düşüncelerim hayatın iğrençliği daha da vuruyor yüzüme açıkcası :)

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo Küçüklüğünden beri kendine bunu inandırdığın için çok ön yargılısın bence. Kesinlikle değişmesi lazım, daha sağlıklı düşünmen lazım bu konuları. Ama dediğim gibi eminim bir kaç seneye değişir zaten

      Yorumla
    • CanımWaffleÇekiyo
      CanımWaffleÇekiyo
      6 ay

      @Happysoul öyle düşünmeye devam edebilirsin

      Yorumla
    • Happysoul
      Happysoul
      6 ay

      @CanımWaffleÇekiyo peki tamam, hayırlısı olur umarım.

      Yorumla
  • Banasorunbana
    Banasorunbana Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    6 ay

    Yok ya kadın çalıltığı zaman kadının gideri 3 katına çıkıyor zaten çalışmasa daha karlı

    0
    0 Yorumla
  • ilsuanlathadi
    ilsuanlathadi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay

    köle istiyor onlar maaşlı biri değil kendine muhtaç birini istiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    6 ay

    Maço tipler ve onlardan koca falan olmaz. Hayat arkadaşı mı seçiyor, onun eline bakan bir köle mi?

    0
    0 Yorumla
  • bizdederinizzz
    bizdederinizzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 99
    6 ay

    Bende eşim çalışsın istemem nedeni de topluma güvenmiyor oluşum eşime ne kadar guvensem de bakış hoslanti hatta düşünce ihtimali bile beni delirtmeye yeter

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      6 ay

      Iyi de hayat bu.
      Işte olmasa da başına gelebilir.

      Ayrıca Seni seven kadın zaten buna müsade etmez.

      Yorumla
    • bizdederinizzz
      bizdederinizzz
      6 ay

      Yapan yapıyor ben böyle düşünüyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    6 ay

    İş hayatı ful teşhir pis işler aklı olan adam istemez öyle

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      6 ay

      Niye aynısı sizin içinde geçerli değil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      6 ay

      Bizim inşaatta tek dişi üstümüzden geçen kuşlardır sanırım

      Yorumla
  • engineerttt
    engineerttt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    6 ay

    calisan kadinlarda aldatma orani daha yuksek diye dusunuluyor

    0
    0 Yorumla
  • ShikamaruNara
    ShikamaruNara Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay

    Beraber çalışıp beraber yemek🤌🏻

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      6 ay

      Iki memur alsa 50 ayda eve girecek para 100 bin

      Yorumla
    • ShikamaruNara
      ShikamaruNara
      6 ay

      Aynn öyle ben yeni atandım mesela bi sevgilim olsa o da memur mis gibi yaşarız

      Yorumla
    • ShikamaruNara
      ShikamaruNara
      6 ay

      Aynn öyle ben yeni atandım mesela bi
      sevgilim olsa o da memur mis gibi
      yaşarız

      Yorumla
  • blckjuliet
    blckjuliet Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    6 ay

    Tam benlik hfjfjf atanmaktan umudum kesilmek üzere

    0
    0 Yorumla
  • kızıltavşan
    kızıltavşan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay

    bende çalışmayanı tercih ederim şahsen.

    0
    0 Yorumla
  • Berat06905
    Berat06905 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    6 ay

    Asla istemem

    0
    0 Yorumla
  • Centapure
    Centapure Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    6 ay

    Çalışwn kadınlar daha hoş

    0
    0 Yorumla
  • Sansliseleven
    Sansliseleven Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    6 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bende

    0
    0 Yorumla
  • manifestto
    manifestto Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    6 ay

    Bende istemiyorum

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      6 ay

      Niye

      Yorumla
    • manifestto
      manifestto
      6 ay

      İstemiyorum

      Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Çalışan kadın istemeyen erkekleri anlamıyorum neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden çalışan kadın istemiyor? 9 cevap verildi
Erkekler neden kadının çalışmasını istemez? 8 cevap verildi
Erkekler neden kadınların çalışmasını istemez? 19 cevap verildi
Erkekler neden kadınların çalışmasını istemez? 6 cevap verildi
Erkekler neden kadınların çalışmasını istemez? 53 cevap verildi
Erkekler kadınların çalışmasını neden istemez? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨